MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11781 Skrevet 29. desember 2010 Victoria Secrets Fashion Show på TV3 i kveld. Kunne jeg bare våknet en morgen og sett ut som Adriana Lima....
Neytiri Skrevet 29. desember 2010 #11782 Skrevet 29. desember 2010 Victoria Secrets Fashion Show på TV3 i kveld. Kunne jeg bare våknet en morgen og sett ut som Adriana Lima.... haha kan signere den ja
Neytiri Skrevet 29. desember 2010 #11783 Skrevet 29. desember 2010 Er ikke det vanlig for oss kvinner å gå på sukkeravrusning på nyåret........er planen her ihvertfall KJipt det er så kaldt, her ble det mye mindre frost så snuppa sover ute heldigvis, sliter med søvn inne!
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11784 Skrevet 29. desember 2010 Victoria Secrets Fashion Show på TV3 i kveld. Kunne jeg bare våknet en morgen og sett ut som Adriana Lima.... haha kan signere den ja Noe sier meg at det blir med ønsketenking. Jeg får vel være meg selv litt til... Ække så gæærnt det heller. Er ikke det vanlig for oss kvinner å gå på sukkeravrusning på nyåret........er planen her ihvertfall Ja, det er enda godt jeg ikke er alene om elendigheten! **** Har byttet dyne hos TheaM; Nå har hun gått fra 100x140 til vanlig størrelse etter at hun fikk sengetøy til jul. Så nå har hun rosa Hello Kitty sengetøy. Mer jentete enn det blir det liksom ikke. Har tatt en stooor oppvask, ryddet, satt over klesvask, redd opp senger, spilt Godsmack og Deep Purple og danset med TheaM. Satte lokket på kakeboksen med andre ord!
*Enigma* Skrevet 29. desember 2010 #11785 Skrevet 29. desember 2010 Har byttet dyne hos TheaM; Nå har hun gått fra 100x140 til vanlig størrelse etter at hun fikk sengetøy til jul. Så nå har hun rosa Hello Kitty sengetøy. Mer jentete enn det blir det liksom ikke. Har tatt en stooor oppvask, ryddet, satt over klesvask, redd opp senger, spilt Godsmack og Deep Purple og danset med TheaM. Satte lokket på kakeboksen med andre ord! Flere småjenter som har fått stor dyne og rosa hello kitty-dynetrekk ja. Det ble veldig populært hos min niese på juleaften også. Så flink du har vært i dag!
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11786 Skrevet 29. desember 2010 Jeg får helt angst av kroppskontakt idag. TheaM sitter helt klint oppi meg uansett. Jeg vil ha litt armslag, jeg klarer bare ikke og ikke kunne lee på den venstre armen fordi hun sitter helt oppi. Jeg orker ikke at hun MÅ halvveis ligge oppi fanget mitt uansett. Jeg klarer ikke at hun skal flette armen sin inni min. Å.... Jeg vil kunne bevege meg uten og ha Thea"klister"M inntil meg uansett. Hjelp....
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11787 Skrevet 29. desember 2010 Flere småjenter som har fått stor dyne og rosa hello kitty-dynetrekk ja. Det ble veldig populært hos min niese på juleaften også. Så flink du har vært i dag! Tviler ikke! Her går det i Hello Kitty, og hun har fått rosatendenser. Greit nok, men kommer hun med sånn prinsesse dilla.... Da tvangsforer vi henne på metall!
*Enigma* Skrevet 29. desember 2010 #11788 Skrevet 29. desember 2010 Tviler ikke! Her går det i Hello Kitty, og hun har fått rosatendenser. Greit nok, men kommer hun med sånn prinsesse dilla.... Da tvangsforer vi henne på metall! Høres fornuftig ut! Metal burde uansett være en del av enhver unges oppdragelse. Heldigvis er det ingen prinsessedille å spore hos niesen min, og kommer de tror jeg kommer til å plukke dem av henne ganske kjapt.
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11789 Skrevet 29. desember 2010 Høres fornuftig ut! Metal burde uansett være en del av enhver unges oppdragelse. Heldigvis er det ingen prinsessedille å spore hos niesen min, og kommer de tror jeg kommer til å plukke dem av henne ganske kjapt. amen!!
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11790 Skrevet 29. desember 2010 Vært ute i 2.5 time med litt for lite klær på meg. Guuuuud jeg fryser!!! Men det var godt og være ute, da!
Nótt Skrevet 29. desember 2010 #11791 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har vært ute uten mann og barn i dag og det var også fantastisk digg.
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11792 Skrevet 29. desember 2010 Så deilig Nòtt. Men her var det -10 grader og jeg hadde mistet følelsen i tærne leeenge før vi gikk inn. Og når man blir gående ute og fryse skikkelig... Nei, det er ikke godt. Andrè har tent opp i ovnen. Det har økt fra 17.8 i stua til 24.5 og han har kommet med koseteppet mitt (tynt fleeceteppe) men det kan jeg ikke ta rundt meg. Da sovner jeg på flekken. Jeg sov nemlig bare 4.5 time i natt. Aaaah... Varn vedovn
Nótt Skrevet 29. desember 2010 #11793 Skrevet 29. desember 2010 Når man først begynner å fryse ute så er man dømt. Godt at André passer på deg.
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11794 Skrevet 29. desember 2010 Når man først begynner å fryse ute så er man dømt. Godt at André passer på deg. Jeg har tross alt en digg kjæreste!
Nótt Skrevet 29. desember 2010 #11795 Skrevet 29. desember 2010 Det er bra vi er flere som har sånne.
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11797 Skrevet 29. desember 2010 Victoria Secret... Sukk....
Androide Skrevet 29. desember 2010 #11798 Skrevet 29. desember 2010 Jeg finner aldri noe på VS jeg "Alle" skryter de jo så opp i skyene, og jeg som har en butikk i "nabolaget" burde jo benytte meg av mulighetene, men...
*Enigma* Skrevet 29. desember 2010 #11799 Skrevet 29. desember 2010 Jeg finner aldri noe på VS jeg "Alle" skryter de jo så opp i skyene, og jeg som har en butikk i "nabolaget" burde jo benytte meg av mulighetene, men... Man finner ingenting der, og størrelsene er håpløse, men moteshowet deres er verdt å se for moteshowet sin del. Vakre jenter!
Androide Skrevet 29. desember 2010 #11800 Skrevet 29. desember 2010 Man finner ingenting der, og størrelsene er håpløse, men moteshowet deres er verdt å se for moteshowet sin del. Vakre jenter! Ja, tror jeg registrerte at det ble sendt på tv for noen uker siden Intet å utsette på kvaliteten av damerne
Fremhevede innlegg