MarianneE Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #11761 Skrevet 26. desember 2010 Hmmm... Svigers kommer om halvannen time. Kanskje jeg må reise meg fra sofaen og gjøre en insats før de kommer? Laaaat i dag!!!
Gjest Catwoman Skrevet 26. desember 2010 #11762 Skrevet 26. desember 2010 Bare 11 minus her nå. SÅ da tenker jeg vi kan gå en bitteliten tur etterpå. jippi.
MarianneE Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #11763 Skrevet 26. desember 2010 passer dårlig med Harry Potter på TVn nå som jeg må begynne og gjøre noe før vi får gjester... Som jeg sa: Laaaat idag!!
Gjest Purple Haze Skrevet 26. desember 2010 #11764 Skrevet 26. desember 2010 Håper du har en fin romjul og koser deg masse. Kjedelig å ikke kunne være ute, men da får en kose seg inne i stedet
MarianneE Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #11766 Skrevet 26. desember 2010 *kremt* er det galt av mor og far og ha en VELDIG spontan på soverommet mens TheaM ser barneTV i rommet ved siden av og absolutt ikke vet hva som foregår?
juliane Skrevet 26. desember 2010 #11767 Skrevet 26. desember 2010 Nei, det er helt ok! Hilsen frøken seksuelt frustrert!
Androide Skrevet 26. desember 2010 #11768 Skrevet 26. desember 2010 Det er iallefall lettere å få tilgivelse enn tillatelse... Fint bilde av TheaM i julekortet forresten!
Kara W Skrevet 26. desember 2010 #11769 Skrevet 26. desember 2010 Nei, det er ikke noe galt i det. Men det er galt å skryte av det etterpå så andre småbarnsforeldre bare blir frustrerte og misunnelige :gjeiper:
MarianneE Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #11770 Skrevet 26. desember 2010 Nei, det er helt ok! Hilsen frøken seksuelt frustrert! Det er iallefall lettere å få tilgivelse enn tillatelse... Fint bilde av TheaM i julekortet forresten! Så fint at du har fått det! Ja, det var veldig søtt. Egentlig synes jeg slike julekort med bilder av barna er litt harry, men "alle" gjør det så da får vel jeg og.... Nei, det er ikke noe galt i det. Men det er galt å skryte av det etterpå så andre småbarnsforeldre bare blir frustrerte og misunnelige :gjeiper: Det va'kke ment som skryt, men jeg bare tenkte at kanskje ikke det vi gjorde var riktig på en måte. Tenk om hun hadde kommet, men.. det gjorde hun ikke, så det nytter det liksom ikke tenke på. Har hatt besøk av svigers. De kom på lunch kl 13, og gikk ikke før klokka var 18. TheaM var i seng for en time siden og sover. I morra skal hun i barnehagen, Andrè har tatt seg fri så meg og han skal ha en liten kvalitetsdag sammen. Det var t.om han sitt forslag! Nå skal vi snart ha litt mat (ostesmørbrød) og sprette en flaske vin vi skal dele sammen med masse tepper på gulvet i stua og stearinlys.
Spatula Skrevet 26. desember 2010 #11771 Skrevet 26. desember 2010 Så flinke dere er til å finne på romantiske ting sammen :rødme: Du går foran med et godt eksempel
MarianneE Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #11772 Skrevet 26. desember 2010 Så flinke dere er til å finne på romantiske ting sammen :rødme: Du går foran med et godt eksempel Å kjære... Vi er jo ûber ikke-romantiske! Skjønt... Det hende jo vi glimter til. Som i kveld, om han bare kan bli ferdig med og rydde i noen papirer...
MarianneE Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #11773 Skrevet 27. desember 2010 Skal ikke fortelle noe fra den romantiske kvelden vår igår, men du verden for en klisjè det er og ha sex på stuagulvet, på tepper forran peisen (OK.. vedovnen da) **** Salg hos Ellos. Jeg vil ha denne i brun og gensere har jeg lite av. Men, jeg vet ikke... jeg kommer til og være blakk fram til februar pga tannlege regninga på 1.250kr for en uke siden. Ellers er da dette dagen da TheaM skal i barnehagen og Andrè og jeg skal b.la ut og spise lunch. Han foreslo selv at vi kunne levere tidlig i barnehagen, men tenkte tydelig ikke på at da må han stå opp selv siden han ville at vi skulle levere henne begge to.
Gjest hogwash Skrevet 28. desember 2010 #11774 Skrevet 28. desember 2010 God morgen! <-- hvis det trengs
MarianneE Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11775 Skrevet 28. desember 2010 Takk! Alltid hyggelig, men ikke så nødvendig idag. Tar'n allikevel jeg!
MarianneE Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #11776 Skrevet 28. desember 2010 Følgende scenario fant sted kl 7.55: -Nå må du kle på deg TheaM, du skal i barnehagen idag. -Jeg vil ikke til barnehagen, jeg vil være hjemme! *mor tenker... Ja... jeg har jo fri...OK* -Vil du ikke til barnehagen idag? -nei -du vil være hjemme med mamma? -Ja. -Skal jeg ringe til barnehagen og si at du skal være hjemme? -ja. -greit, da blir du hjemme idag. *ringer barnehagen og gir beskjed* -Mamma... jeg vil til barnehagen -Hva? nei vennen min, du sa du ville være hjemme og nå MÅ du være hjemme - :grine: :grine: Fine greier! Hun blir hjemme, jeg kan ikke ringe barnehagen og si at hun kommer allikevel! Har avtalt med venninneT at hun og datteren pluss ei venninne av datteren skal komme hit kl 12. Tror det redda dagen.
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2010 #11777 Skrevet 28. desember 2010 3-åringer er kjempemorsomme!
Androide Skrevet 28. desember 2010 #11778 Skrevet 28. desember 2010 Nå måtte jeg le litt, men sikkert ikke like morsomt når man står midt oppe i det
MarianneE Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11780 Skrevet 29. desember 2010 3-åringer er kjempemorsomme! Ja, noen ganger er de en fest og være sammen med. Det endte med at hun ble hjemme, hun må lære at det hun sier får konsekvenser. VenninneT og jentene kom rett før kl 13 og vi spiste lunch alle sammen. Etter det forsvant jentene inn på TheaM sitt rom og ble der fra 13.30-16.30. Rommet så ikke ut etterpå, det var ikke en ledig gulvplass! Rotete rom betyr barn som leker!! Nå måtte jeg le litt, men sikkert ikke like morsomt når man står midt oppe i det Nei, igrunnen ikke. Men jeg fikk meg bare ikke til og ringe barnehagen en gang til. Hun må lære konsekvenser osv... Heldigvis løste det seg fort. Unger Ja... og bare vent, snart er det din tur! **** Tror jeg må på sukker-avrusning snart. Jula har trigget det jeg har klart og kvitte meg ved av sukker og søt sug. Samtidig har jeg så lyst på pinnekjøtt og ribbe at jeg har sånn skikkelig sug! Herregud, det er godt det er jul bare en gang!! (og jeg skal ha wok med scampi til middag idag!) TheaM skal ikke i barnehagen før mandag. Så hun er hjemme idag og. Planen var og treffe venninneJ idag men hun måtte avlyse. Jeg tror TheaM og jeg skal ta med akebrettet og gå oss en tur idag. Det er -14 ute, men vi må ut og ha luft. Pga kulda har vi ikke vært så mye ute, og det føles som om veggene har krympa litt her hjemme....
Fremhevede innlegg