MarianneE Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #11721 Skrevet 22. desember 2010 Så herlig med masse godsaker du ikke har smakt på mange år Høres ut som en god plan og gi f i klokka og bare kose seg,man trenger det av og til Joda.. men det er og forblir tørrkaker for meg uansett. Og da jeg så kassalappen ble jeg igrunn litt for en liten eske med de kakene der kosta mellom 65 og 75 kr. Glutenfritt koster!! Jeg har alltid vært glad i og lage mat. Koser meg med det og føler meg kjip om jeg bruker halvfabrikata og kjøper jeg frossenpizza skammer jeg meg. Så jeg skal ikke nevne hva jeg tenkte om meg selv da jeg serverte Andrè middag idag etter TheaM var i seng: Pølse og lompe. (vi spiser vanligvis samtidig asså...) og til meg selv: First Price Wiener pølse dyppet i ketchup. Gourmet mat... SEnga snart?
*Enigma* Skrevet 22. desember 2010 #11722 Skrevet 22. desember 2010 Bare innom for å ønske deg og din familie en riktig god jul!
Lunalu Skrevet 22. desember 2010 #11723 Skrevet 22. desember 2010 Nåh... søtingene!! Innom for å ønske deg en kjempekoselig jul! Nyt dagene og kos dere masse! Juleklem fra Lunalu
MarianneE Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #11724 Skrevet 22. desember 2010 Takk så mye Enigma!! **** Hva skal jeg si om denne saken? Kjære kjære Stian. Jeg har kjent deg siden du var to-tre år. Jeg har som barn gått ut og inn av ditt hjem og du hos meg. Du var broder'ns bestevenn, din tante du bodde hos, mammas bestevenninne, jeg passet dine kusiner og noen ganger deg. Du har alltid hilst meg om familien med en klem, aldri gjort noe vondt mot meg eller min familie. Jeg er utrolig stolt av deg!! http://www.pd.no/langesunds_blad/article5424226.ece
Gjest Catwoman Skrevet 23. desember 2010 #11725 Skrevet 23. desember 2010 Flott historie Ønsker dere en god jul. Og kos deg med julekakene. Spis de med omhu eller noe sånt (tenker på prisen) :gjeiper:
juliane Skrevet 23. desember 2010 #11726 Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL MARIANNEE, THEAM OG ANDRE!
Gul Nonstop Skrevet 23. desember 2010 #11727 Skrevet 23. desember 2010 Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul Marianne TUSEN TAKK for julekortet! Det var rett og slett nyyydelig! Må bare si jeg fikk sååå dårlig samvittighet for at dere ikke fikk julekort av oss i år når jeg ser den nydelige jenta på bildet og hvor mye arbeid mora har lagt i det. Hadde rett og slett ikke bestilt nok julekort Lover dere et til neste år! Kos dere masse i morgen! Ingenting er bedre enn å se lykkelige og slitne barn den kvelden!
MarianneE Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #11729 Skrevet 23. desember 2010 Flott historie Ønsker dere en god jul. Og kos deg med julekakene. Spis de med omhu eller noe sånt (tenker på prisen) :gjeiper: Ja, det er en veldig bra historie- tilslutt. Kakene er plassert trygt i kjelleren, kan ikke risikere at det skjer noe med dem. GOD JUL MARIANNEE, THEAM OG ANDRE! TAKK!! Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul Marianne TUSEN TAKK for julekortet! Det var rett og slett nyyydelig! Må bare si jeg fikk sååå dårlig samvittighet for at dere ikke fikk julekort av oss i år når jeg ser den nydelige jenta på bildet og hvor mye arbeid mora har lagt i det. Hadde rett og slett ikke bestilt nok julekort Lover dere et til neste år! Kos dere masse i morgen! Ingenting er bedre enn å se lykkelige og slitne barn den kvelden! Tenker det veier opp for da dere gav TheaM bursdagsgave to år på rad, og det har vært dårøig med det andre veien til M. Forresten så er TheaM veldig opptatt av hun har fått kjepphesten fra deg enda. **** Har vært en liten tur i butikken, vasket hjemme og nå tenkte jeg igrunn og straks hente i barnehagen. Det er jul jenter!
MarianneE Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #11730 Skrevet 23. desember 2010 TheaM ser på OleBrumm og "klistoffel påjobben" også kjent som Kristoffer Robin....
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. desember 2010 #11731 Skrevet 23. desember 2010 TheaM ser på OleBrumm og "klistoffel påjobben" også kjent som Kristoffer Robin....
Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #11732 Skrevet 23. desember 2010 aww så søt hun er da :rødme: God Jul fra meg og Bumba
Kara W Skrevet 23. desember 2010 #11733 Skrevet 23. desember 2010 Gratulerer med 14 vellbrukte år! Måtte de neste 14 bare bli enda bedre Håper du og familien din får den perfekte jul, med hvit snø, spennende gaver, gode kaker og hyggelig familie
MarianneE Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #11735 Skrevet 23. desember 2010 Skal vi se... *Vi har spist grøt. jeg fikk mandelen og premien var tre søte julekuler fra Kremmerhuset. Broder'n var ansvarlig for innkjøpet. *Det er reint, sengetøy er lagt på barnerommet og min del av senga. Andrè sin skal få... snart... Men det er ryddig. *Treet er pynta, leiligheten er pynta, julelys er tent. *Julestrømper er fylt og ligger klare sammen med juleheftene vi har kjøpt; Utveksles når vi legger oss men åpnes ikke før i morra. *Filmen Love Acctually på TV3 og julebrus i glasset og litt godteri på bordet. Det er jul!!
MarianneE Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #11740 Skrevet 24. desember 2010 (endret) Takk for koselige julehilsner! Finingene! **** I god gammel tradisjon ble det seint i seng igår. 0.45 tror jeg at jeg sovna, etter og sett ferdig filmen på TV og litt Det er to knull som er obligatorisk; Bursdagsknull og juleknull. Uansett.... Våknet uanstendig tidlig; 4.30! Så fire timer med søvn... nei, kjenner det ikke er nok. Fikk selvsagt ikke sove igjen men var neeeesten på vei til og sovne da TheaM kom tuslende 6.10 :dåne: Men, da hun listet seg inn på rommet sitt for og se etter nissen og gleden hun viste over og oppdage julestrømpa og innholdet, skinnende barneøyne som betrakter juletreet... Da glemmer man at man er trøtt. Andrè har sin faste kjørehelg med drosja og skal kjøre i dag. Vi har sammen funnet ut at han begynner og kjøre rundt kl 11 i formiddag. Da betyr det nemlig at han kommer her og henter TheaM og meg rundt kl 16 også reiser vi til pappa for og feire kvelden der. Da blir Andre der under middagen og pakkeåpning. (og nei... det er ikke synd på meg!! Det er bare "alle" andre som tror det. Det viktige for meg er at han er der under middagen og pakkene.) Hos pappa blir vi: -Oss tre -pappa, kjæresten og halvsøsterE -broder'n -søsterG, sambo og de to skjønne tantebarna mine. Pinnekjøtt og multekrem står på menyen. Vanligvis har vi ribbe, men pappa har bestemt at i år blir det pinnekjøtt- uten at det gjør noe. Så til noe ikke så koselig: Jeg har skrevet om mormor som har flyttet i omsorgsbolig siden hun er blitt dement. Broder'n var i Trondheim i helga som var nå og la b.la turen innom mormor for et besøk. Fra og være en oppegående flott dame med masse humor og alltid vært glad i og reise og holde seg i aktivitet satt hun nå i en stol og siklet og lurte på hvem min bror var. Han fikk servert kirsebærvin før kl 12 på en mandag. Mormor lurte på om mamma og pappa var blitt skilt nå. De skilte seg i 1989... Det er så trist at det har gått slik med henne. Dette er dama som har hatt sesongkort på Lerkendal og kjefta på Rune Bratset på TV pga for lite billetter som var lagt ut for salg for supportere før en cupfinale i en alder av 78 år. Og det endte med at Rune Bratset kom på døra til mormor med 4 billetter han hadde fått tak i til henne. Hun har alltid gått på masse konserter i Olavshallen, vært veldig på'n sånn kulturelt. Og nå sitter hun og husker ikke familien sin. Det er bare trist. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har ringt. Men hun vet jo ikke lengere hvem jeg er. Hva skal jeg si? Jeg har sendt henne bilder av TheaM med litt detaljert hvem hun -og jeg- er. Kanskje hjelper det henne litt der og da? Jeg kommer til og tenke litt ekstra på mormor i kveld. Endret 24. desember 2010 av MarianneE
Fremhevede innlegg