Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er kaldt, igår stod vi opp til -3 idag -17.

:fryser:

Så etter jobb idag (tro meg... Jeg måtte tvinge meg til og gå ut) krøp jeg oppi sofakroken under fleeceteppet mitt med to varme kanelboller og en kopp dobbel chocka mocca.

O hellige helg!!

Ellers kommer min søsterG, samboeren Ø og hans bror M i kveld.

Jeg er kjempe trøtt, men tenker det blir koselig.

Bare de ikke blir så seine... :sjenert:

...Også er det noen i huset med PMS.

Lurer på hvem det kan være.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:nisselue:

Det var veldig hyggelig at søsterG og M kom igår.

SvogerØ... Vel... han var som han kan være.

Det er lite sjarmerende med folk du ber hjem til deg, og som går rett til sofaen og legger seg der og spiller spill på iphonen.

*Og lager :fise: lyder på iphonen.

*Og klager på maten (salaten inneholdt mais og ost)

*Og kommanderer min søster: Hent brus, gi meg mer mat... Og dum som hun er (i dette tilfellet) så springer hun.

*Og finner fram youtubeklipp på iphonen av damer som gjør tabber når de kjører bil, og dermed legger ut om hvor jævla talentløse damer er til og kjøre bil (min søster holder på med lappen nå- og gjør det veldig bra.

Og om hvordan damer bør holde seg hjemme på kjøkkenet og helst ikke snakke før de blir snakket til.

*Og lurer på om han skal reise en tur på byen for og sjekke om han har draget på damene enda (Og snur seg mot min søsterG: Du får ikke være med- har ikke med fisk på fisketur vet du)

Sjarmerende kar dette.... :roll:

Idag skal vi til Drammen!

Skal reise med søsterG, svogerØ og alle barna.

Vi skal møte mamma der for og utveksle julegaver (hvorfor vi ikke kunne gjøre det når hun var her for tre uker siden... Si det.

Tett i nesa, vondt i hodet, mensen, trøtt....

Å... så fælt jeg har det...

:ironi:

Endret av MarianneE
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du verden, for en sjarmør, han svogeren din :gjeiper:

Håper formen din tar seg opp. Slitsomt å gå sånn og hangle, og mensen attpå! *trøste*

Skrevet

I alle dager, hvor gammel er han? 16 år? :dåne:

Skrevet

Oi oi, for et sjarmtroll da gitt! Hva i alle dager gjør hun sammen med ham, egentlig? :sjenert:

Skrevet

Du verden, for en sjarmør, han svogeren din :gjeiper:

Håper formen din tar seg opp. Slitsomt å gå sånn og hangle, og mensen attpå! *trøste*

Ja, han er virkelig en drømmemann!

Bare si ifra så kan du få ham- gratis!

I alle dager, hvor gammel er han? 16 år? :dåne:

:lol:

Nei, og t.om en 16åring ville oppført seg bedre enn det der.

Han er -sjokkerende nok- 35 år!

Oi oi, for et sjarmtroll da gitt! Hva i alle dager gjør hun sammen med ham, egentlig? :sjenert:

Du... det har vi og lurt på!

Men, de har nå vært sammen i 14 år og har fått to barn og søsteren min bare ler av ham og tar ham ikke seriøst.

Det er jo greit det, men han er ikke akkurat den som skaper god stemning rundt seg.

Og han hjelper jo ikke situasjonen så veldig når det er reklame på TV med pene damer og legger ut om hvor driiit deilige de damene er, og tenk og hatt dem i senga osv.... :roll:

Herregud for en svoger! :dåne:

Som sagt; Just say when, og du kan få ham!! :jepp:

Koselig tur igår!!

Vi reiste herfra kl 10, skulle kjøre sammen med søsterG, svogerØ og barna, men Ø var plutselig blitt dårlig, så min søster satte seg istedet på toget fra Porsgrunn til Drammen med to barn.

Utrolig godt gjort spør du meg....

Turen innover gikk bra, TheaM blir fort bilsyk men med reisesyketablett og film i baksetet hørte vi ikke noe fra henne nesten.

Sov litt innover gjorde hun og.

Det samme da vi reiste hjem igjen, hun spurte etter pepperkaker og det var det.

Veldig deilig at vi slapp og bruke den sekken med 4 klesskift jeg hadde pakket ned. :tommel:

Møtte mamma og kjæresten på Papirbredden hvor vi satte oss i cafèavdelingen og småpratet.

TheaM og søskenbarna lekte og løp rundt, var inne på biblioteket der og koste seg veldig sammen- som vanlig.

Da de skulle stenge gikk vi til www.pigen.no og spiste mat.

Det var egentlig ikke dit vi skulle, men det var ganske fullt alle andre plasser.

Men vi angret IKKE på valg av spiseplass!!

Makan til fantastisk mat! :spise:

Jeg spiste glutenfri kyllingburger (vurderte og kjøpe to og putte en i lomma... :biggrin: ) Andrè spiste LilleDanske, mamma hadde chili con carne, søsterG hadde Pigens Club, mammas kjæreste hadde en hamburger. Pølse og stekte potetbåter til barna.

Menyen: http://www.pigen.no/default.asp?sub=hoved&kat=tekst&side=103&root=94

Var hjemme igjen 19.30 sånn cirka, og da hadde det kommet en del snø.

Idag har vi store planer!

TheaM slo til med og sove til 7.15, og satt en halvtime i senga si og leste bok, så jeg stod ikke opp før 7.45, Andrè sover enda (for et sjokk...) men jeg skal få ham opp nå.

Vi skal nemlig vaske idag.

Ikke gulv, men tørke grundig støv, også skal vi ut med TheaM og akebrett, og kanskje en tur til svigers.

Fritidsproblemer? I think not...

Skrevet

I tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! :hug:

Skrevet

Litt av en svoger du har :skratte: Selv om han kan være ufyselig å være rundt, så gir han ihvertfall oss andre en god latter. Så helt udugelig er han ikke :ler:

Lykke til med husvask og aketur!

Skrevet

Du er jammen flink MarianneE! Men det er fint at dere har tid til å kose dere litt også. Her er det også siste "finpuss" før jul så å si :jepp:

Skrevet

Du er jammen flink MarianneE! Men det er fint at dere har tid til å kose dere litt også. Her er det også siste "finpuss" før jul så å si :jepp:

Du... den finpussen skal jeg ta nå.

Det ble liksom ikke som planlagt igår.

Det ble mindre vasking og mer kos. :lol:

Andrè og TheaM gikk ut og måket snø mens jeg tok ferdig kjøkkenet også gikk jeg og ut etterpå.

TheaM fikk da ski på beina for første gang og syntes det var stor stas!

Ellrs var vi en liten tur innom tanteS med en julegave, et par timer hos svigers og da vi kom hjem og fikk TheaM i seng var klokka jaggu nesten 20.30.

Idag...uff... jeg har vært hos tannlegen.

Har hatt en ødelagt 6års jeksel som måtte ut og nå er det gjort.

Det er ikke noe gøy når man må gjøre slikt, men må man så må man...

Men!

Takket være bedøvelse var det fort gjort og overhodet ikke vondt.

Tanna var ute på 2 minutter, enda den måtte trekkes i tre deler.

Når jeg tenker meg om har jeg vært flink.

Var t.om så flink at jeg kjøpte meg denne: http://www.fjorn.com/rd31120.html

etterpå. :nigo:

Jeg skulle skrevet litt hos dere alle og, men jeg har en stue som må tørkes støv i.

Gjøre noe mens det siste av bedøvelse går ut.

Føler meg helt rar og skeiv... :fnise:

Skrevet

I tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! :hug:

:hjerte:

Til deg og!!

Litt av en svoger du har :skratte: Selv om han kan være ufyselig å være rundt, så gir han ihvertfall oss andre en god latter. Så helt udugelig er han ikke :ler:

Lykke til med husvask og aketur!

Ja, noe godt gjør han jo! :fnise:

Ble dårlig med aking, forresten. Mye mer morsomt og få ski på beina.

Hørtes ut som dere hadde en fin tur :)

:klem:

Det hadde vi og.

Overraskende bra på en måte, var lite lysten på kjøreturen innover for TheaM kan bli fort bilsyk, men det gikk over all forventning.

:)

Spiser, men kjenner bedøvelsen ikke er helt ute enda.

Det er veldig rart og prøve og få med høyre side av munnen.

Akkurat som om den henger etter resten. :fnise:

Bare spise ferdig også vaske litt til.

Tørker støv i stua, tømmer hyller og vasker nøye.

Det var på høy tid... :sjenert:

Skrevet (endret)

*vaske, vaske hos marianneE*

Endret av *appifany*
Skrevet

*vaske, vaske hos marianneE*

Lovet deg en sang, så... :romeo:

:fnise:

Skrevet

Det er ikke vondt etter jeg trakk tanna, men det er ømt.

Kjennes ut som om jeg har fått meg en solid en over kjeften.

En ibux gjorde susen... :)

Skrevet

Har sendt Andrè og TheaM på badet for at hun skal bade.

I mellomtida har jeg smugspist :sjokolade:

En liten 24 grams melkesjokolade vel og merke.... :sjenert:

Skrevet

Lovet deg en sang, så... :romeo:

Jeg er ferdig nå! Ser du det?

Skrevet

Jeg er ferdig nå! Ser du det?

Javist!

Her skinner det i enhver krok!

:sikle::sjokolade:

Også på en mandag og da.... :sjenert:

Fantastisk kveld igår. :roll:

TheaM var seint i seng for 3. kvelden på rad (klokka ble 20.15 gitt, hun bør være i seng 1 time før)

Og da klokka var 20.30 benka jeg meg i sofaen med Andrè sin hodepute og en kopp varm chocka mocca for og se TopModel.

10 minutter etter det begynte: :veslejenta:

Fikk med meg utstemninga uten at jeg kan huske hvem som gikk ut, og våknet igjen kl 23.

Rart jeg våknet kl 4 nå, eller? :roll:

Men, jeg var trøtt store deler av ettermiddagen igår, og etter tannlegen følte jeg meg mørbanka over hele kroppen.

Igrunn gjorde det veldig godt og sove på sofaen.

Idag er det ikke ømt på samme måten, men det kjennes bare at det er skjedd noe oppe i munnen.

Snart julaften...

:nisselue:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...