Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Håper det blir en bra dag med våken mann ;)

:fnise:

VenninneA brukte 4 timer hjem igår! :dåne:

Det er normalt en busstur som normalt skal ta 15 minutter.

Er veldig i rydde modus idag.

Lurer på hva som er galt med meg... :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en koselig kveld :)

Godt hun kom seg hjem, selvom det tok 4timer. Skulle til å foreslå at du kanskje skulle tusle ned til "busskuret" og se til at hun ikke hadde frosset til is der hun satt, i og med at det var underkjølt regn ;)

:fnise:

Skrevet

Er veldig i rydde modus idag.

Lurer på hva som er galt med meg... :lol:

Lyst til å komme hit en tur? Jeg har masse rot som kan ryddes :ler:

Skrevet

Gidder ikke utdype det, men: :sukk:

:sukk: over trassig barn som ikke hører, mann som ikke er hjemme, egene ambisjoner som alltid er (for) høye, følelsen av og aldri klare alt jeg skal, alltid være nesten-flink men aldri bra nok.

:sukk: over at jeg har sovet dårlig i en hel uke nå, over at jeg føler jeg aldri får gjort alt jeg burde, over at alt jeg egentlig har lyst til er og ligge på senga- trenger ikke engang ligge under dyna.

:sukk: over at det snart er jul (som egentlig er en bra ting) og bare et eneste menneske gjør en innsats.

:sukk: over barn som aldri kan høre etter.

...men alt det der gidder jeg ikke utdype....

Skrevet

Da utdyper ikke jeg noe heller, men sender deg en helt enkel :klemmer:

Skrevet

Da utdyper ikke jeg noe heller, men sender deg en helt enkel :klemmer:

Stoooooooooooooooooor :hug: til deg.

Takk!

Da jeg skulle få jentungen i seng igår måtte jeg snakke til henne flere ganger bare for og få henne til og kle av seg.

Hun var mer interessert i og hoppe i sofaen, klatre i bokhylla...

Tilslutt må jeg innrømme at jeg satte meg på senga hennes og gråt.

Da ble hun rolig med en gang og kikket på meg og sa Det gål så bla atte mamma. Kanskje pappa kan komme til deg?

Og da kom den elendige samvittigheten for at jeg har vært streng og sint og....

:sukk:

Nå har jeg satt på en film (hun har jo såklart vært våken siden 5.15) og jaget henne bort i toseteren.

Hun må sitte der, hvis ikke så vil hun gjerne sitte oppå meg, og det er slikt jeg ikke er glad i om morran.

Jeg vil ha fred og ro- helst alene, men det er litt mye og forlange...

Idag skal vi dette for datteren til venninneT blir 4 år.

Synes det er fryktelig tidlig og sette bort barnebursdag på denne måten, men... Det er nå venninneT sitt valg (og lommebok...)

Litt spent på hvordan det går med TheaM siden hun trenger litt skjerming og slike ting på en søndag midt på dagen... med masse folk og uroligheter... Jeg får bare se. Blir det for mye for henne får jeg heller ta henne med til en rolig krok en stund.

Sånn... Nå har jeg fått klaga litt!

:lol:

Skrevet

Den fabrikken så gøy ut! :hakeslepp:

Håper det blir en bra dag! :kaffekopp:

Den er veldig gøy!

Særlig for store barn som meg ( :fnise: )

En time der uten hemninger er reine trimmen.

Skrevet

Nei pokker.... Den sida åpnet bare opp alle produktene, ikke et og et!

Men det smykket med hjertene... :hjerte:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :)

Om du hinter veldig til "nissen", så får du nok det smykket til jul. Du har garantert vært snill nok :)

Og en :klem: til den litt frustrerte småbarnsmamma`n. Trøsten er at om en liten stund er den utfordrende 2-årsperioden over, og hun blir den harmoniske og morsomme 3-åringen :)

Skrevet

Tror du trenger en klem da snuppa :klem: ikke alltid så lett å være mor skjønner jeg.......men så har man de stundene hvor barna smelter man jo helt......det er de stundene man må tenke på når man har det litt vanskelig :kose:

Den eventyrfabrikken så jo gøy ut, men trodde det var en aldersgrense på sånne ting, altså skolealder :klø: er vel masse bråk, men kjempegøy for barna tenker jeg!

Skrevet

Oi, det var tidlig å begynne med sånne bursdager! 4-åringer er jo storfornøyde med vanlig bursdag med geletog, ballonger og fiskedam, så jeg hadde syntes det var litt dumt å "skape et behov" i barnegruppa for sånne kule bursdager lenge før behovet trenger seg på av seg selv. Man har jo tidsnok en 8-åring som syns det kjeeeeempekjedelig med bursdag hjemme!

Men håper dere har det moro i alle fall! :)

Skrevet

Den julegaveforslag-siden var jo genial! :nigo:

Skrevet

God morgen :)

Om du hinter veldig til "nissen", så får du nok det smykket til jul. Du har garantert vært snill nok :)

Og en :klem: til den litt frustrerte småbarnsmamma`n. Trøsten er at om en liten stund er den utfordrende 2-årsperioden over, og hun blir den harmoniske og morsomme 3-åringen :)

Jeg hintet dvs viste ham og pekte og fortalte hvor glad jeg vil bli osv...

Han syntes det var veeeldig dyrt- helt til jeg fortalte at hans julegaver koster nesten like mye.

Da gjorde han slik: :hakeslepp: og så litt betenkt ut... Julaften blir en spennende dag!

Og hva det og ble en harmonisk 3åring snart angår...

Det blir vrient siden hun er 3.5 år.... :lol:

Tror du trenger en klem da snuppa :klem: ikke alltid så lett å være mor skjønner jeg.......men så har man de stundene hvor barna smelter man jo helt......det er de stundene man må tenke på når man har det litt vanskelig :kose:

Den eventyrfabrikken så jo gøy ut, men trodde det var en aldersgrense på sånne ting, altså skolealder :klø: er vel masse bråk, men kjempegøy for barna tenker jeg!

Ja, det og ha barn er ikke barebare.

Pratet med ene mammaen om det under bursdagen igår, samt venninneJ som jeg traff der oppe.

Den fryktelig vanskelige trassperioden, hvordan takle den, hvikle kamper skal man på en måte velge for man må tilslutt sortere ut hva man skal irettesette for og hva man skal velge og se igjennom fingrene med.

Og det man sier nei til; Hvorfor er det nei?

Det hjertekjedet var lekkert :hjerter:

JA TAKK ;)

:jepp:

I know! Akkurat min smak!

Skrevet

Fiiint! :happy:

Synes nissen bør ta et hint, altså. Du er ihvertfall flink til å hinte! ;)

Skrevet

:hoppe:

Nå skal jeg rydde litt i stua (gjort på fem minutter) og så skal jeg begynne og lime inn 30 bilder til julekort og 60 på kalender som skal gies bort til jul.

I'm soooo fuuuuuckiiiing luuuuckyyyy!!!!

:ironi:

Skrevet

Så gøy med Eventyrfabrikken! Jeg har vært på Lekeland i Drammen, og det var ihvertfall veldig morsomt. Ble litt glad da guttungen satte seg fast helt øverst og jeg måtte opp og hjelpe ham "fnise". Koste TheaM seg der? Den i Drammen har en "småbarnskrok" som var litt roligere og veldig fin for de som ikke klarer for mye fart og bråk.

Kjedet var helt nydelig! Håper nissen hører på deg i år.

Kos deg med bildeliming. Du får bake deg noen lussekatter som belønning etterpå.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...