Frigg Skrevet 8. desember 2010 #11621 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde da virkelig ikke sittet inne i 19 grader hvis jeg kunne gå i kjelleren og hente ved sjøl. Dessuten blir man varm av å hogge litt ved Måtte le litt av episoden av at TheaM satte fast tungen. Det er ikke noe morsomt der og da, men absolutt alle har vel gjort det når man var små
loffen Skrevet 8. desember 2010 #11622 Skrevet 8. desember 2010 Ja, hun gjør det sikkert ikke en gang til..
MarianneE Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #11623 Skrevet 9. desember 2010 Du hadde ramlet ut av mine innlegg. Nå er du på igjen 19 grader høres ikke varmt ut,.men jeg hadde ikke giddet å hente ved,men tatt på ullsokker og tulla meg inn i et varmt pledd Jeg gjorde det og jeg, med dette resultatet: Jeg hadde da virkelig ikke sittet inne i 19 grader hvis jeg kunne gå i kjelleren og hente ved sjøl. Dessuten blir man varm av å hogge litt ved Måtte le litt av episoden av at TheaM satte fast tungen. Det er ikke noe morsomt der og da, men absolutt alle har vel gjort det når man var små Nei, normalt sett gjør jeg det sjøl, men igår var det gruuuusomt langt ned i kjelleren da TheaM var i seng. Ja, hun gjør det sikkert ikke en gang til.. Nei, jeg håper da virkelig ikke det. **** Premie til meg! TheaM har hatt 5 trassanfall på halvannen time. Jeg overlevde med fatningen i behold! Det lengste varte i 10 minutter og skyldtes at hun ble bedt om og skifte fra nattøy til vanlig tøy. Andrè var hjemme kl 21 igår, og reiste på jobb 6.20 i morges, for og kunne jobbe halvannentime overtid FØR jobb, og skal på kurs rett etter jobb, og er hjemme ca 20.30 i kveld. I tillegg skal han kjøre drosje i helga. Det er kjedelig for meg, men jeg tror nok det er mer slitsomt for han. Uansett... Jeg kjenner jeg er sliten idag. Og klokka er ikke engang 9.30.
lilljan Skrevet 9. desember 2010 #11624 Skrevet 9. desember 2010 God morgen! Nå er jeg oppdatert på de siste dagers baking, overtid og istunger. Håper dagen din blir bedre forventet :)
Gul Nonstop Skrevet 9. desember 2010 #11625 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Igår, på vei fra barnehagen gjorde hun det man ikke burde i maaaange minusgrader: Slikket på en stolpe. Det endte jo med at hun satt bom fast, og jeg ante virkelig ikke hva jeg skulle gjøre, men en som kom kjørende oppfatta hva som hadde skjedd og kom til unsetting. Han knyttet hendene og blåste igjennom slik at isen smeltet og TheaM kom seg løs. Hun hylgråt og blødde, og ei som bor i første hus i gata som springende for og hjelpe for hu hadde sett det hele fra kjøkkenet. Alle barn har vel gjort det, men det var ekkelt at hun var så redd og satt så fast- og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. Har du lest DETTE? Tipset er da å roe ned ungen for så å finne tekstiler som skylles i lunkent vann. Da lurer jeg litt på hvordan en får tilgang til lunket vann ute på gata!? Og når du først har roet ungen, blir han/hun ihvertfall ikke rolig når en stikker av for å finne lunket vann... :klø: Godt det gikk bra med TheaM forresten! Ha en ellers så nyyydelig dag Endret 9. desember 2010 av Gul Nonstop
Auri Skrevet 9. desember 2010 #11626 Skrevet 9. desember 2010 Jeg gjorde det når jeg var liten, når jeg var ute aleine (surra rundt i boligområdet for å finne noen å leke med), og det var helt grusomt! TheaM hadde heldigvis deg der
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. desember 2010 #11627 Skrevet 9. desember 2010 Dakar TheaM. Uff det må ha vært vondt, men det er jo sånt de (forhåpenligvis) lærer av. En venninne av meg har en gutt som nå er 5år, han har klart å gjøre det to ganger. MEN, den siste gangen, DA lærte han gitt Går det bra med tungen hennes idag?
MarianneE Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #11628 Skrevet 9. desember 2010 Søte dere... Alt er bare bra med henne og meg. Når vi går forbi stolpen går hun bort og peker på den; Der slo jeg meg i tunga, mamma Godt det har satt sine spor- kanskje skjer det ikke igjen. Dagen har ellers vært bra. Meny i Skien solgte glutenfrie kanelboller, og jeg shoppet litt etter jobb. Hadde vel egentlig ikke penger til slikt, men... vel.... Nok om det....
MarianneE Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #11629 Skrevet 9. desember 2010 Barn gies bort mot henting. OK..... Egentlig ikke, men... asså.... Det skal ikke være enkelt!!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2010 #11633 Skrevet 10. desember 2010 Hei Jeg står over tilbudet om gratis barn som gis bort altså Får egentlig nok av viljesterke 2-åringer på jobb, og det hender jeg syns synd på foreldre som henter en illskrikende liten makk som gjør motsatt av ALT som blir sagt. Og er takknemlig for at jeg er ferdig med den perioden med egne barn. Det er fryktelig slitsomt! Håper dere får en god og harmonisk helg
MarianneE Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #11634 Skrevet 10. desember 2010 Besøk av søsterG, venninneA, venninneI og svigerinneK i kveld. Gleder meg. Hadde egentlig tenkt og skrive mer, men Andrè skal hente i barnehagen og jeg har sovet 4 timer i natt... Lurte igrunn på om jeg skal slenge meg på sofaen en time. Utnytte at det er fredelig her hjemme.
MarianneE Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #11635 Skrevet 10. desember 2010 Det var innmarig godt og sove litt!! 40 minutter på sofaen under koseteppet mitt... Nå må jeg til med middagslaging før de to andre kommer hjem. Etterpå er det bare og gjøre klart til jentene kommer. Gleder meg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. desember 2010 #11636 Skrevet 10. desember 2010 Koselig med jentekveld. Nyt den
Kara W Skrevet 10. desember 2010 #11637 Skrevet 10. desember 2010 Huff, fikk helt vondt inni meg da jeg leste om TheaM som satt fast. Jeg husker det var et barn som gjorde det i barnehagen, og jeg slikket aldri på en stolpe igjen etter det. Godt det kom noen og hjalp til! Kos deg på jentekveld i kveld. Skulle gjerne hatt en time på sofaen selv.
MarianneE Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #11639 Skrevet 11. desember 2010 Koselig med jentekveld. Nyt den Det var veldig koselig. Jeg hadde kakao med krem og gløgg og hadde bakt ostemuffins, smurt tortillaer med rødbetsalat og sylte og beæret selskapet med og åpne boksen med sjokoladerisboller. Tente lys og gode venner. Jentene kom kl 20, og kl 22.45 var de siste ute av døra. Litt tidllig kanskje, men det var litt været sin skyld og. -5 grader og Det er speilblankt ute. VenninneA gikk litt før de andre for hun måtte ta bussen fra byen, men ble sittende der fordi bussene hadde fått kjøreforbud pga glatt føre. Jeg ringte og tilbød henne og slå opp gjestesenga, men hun ville vente og se ann litt. Har ikke hørt noe enda, så det ordnet seg vel tilslutt. Huff, fikk helt vondt inni meg da jeg leste om TheaM som satt fast. Jeg husker det var et barn som gjorde det i barnehagen, og jeg slikket aldri på en stolpe igjen etter det. Godt det kom noen og hjalp til! Kos deg på jentekveld i kveld. Skulle gjerne hatt en time på sofaen selv. Asså... det med TheaM og lyktestolpen har vist blitt en skikkelig snakkis i nabolaget, naboene stopper meg og lurer på om det går bra med henne og svigermor hadde fått høre det og... Folk bryr seg ihvertfall! God helg! Takk det samme til deg og alle dere andre!! **** Pga føret som ble ute i går kom Andrè hjem med drosja i 2/2.30-tida istedet, sånn ca 4 timer før normalen. Det betyr at han kan vekkes litt tidligere enn normalt og at vi alle kan få litt mer ut av dagen sammen. Tanken var og ta en tur til byen (ikke kjøpesenteret, men i selve byen) med TheaM, men jeg har fornuften i behold og lar være med den isen som ligger på bakken nå. Så hva vi finner på idag... Tja... Si det!
Gjest hogwash Skrevet 11. desember 2010 #11640 Skrevet 11. desember 2010 God morgen! Håper det blir en bra dag med våken mann
Fremhevede innlegg