Auri Skrevet 1. desember 2010 #11581 Skrevet 1. desember 2010 D.O.A skal du til våre trakter denne helga som jeg skal til Oslo?!!!! Dust! Hvorfor gjør du sånn hver gang?
Auri Skrevet 1. desember 2010 #11583 Skrevet 1. desember 2010 Åh jeg så forresten André og TheaM på Down town idag, MarianneE
Gjest D.O.A. Skrevet 1. desember 2010 #11584 Skrevet 1. desember 2010 Ashelia: Akk, jeg vet ikke hvorfor det faller seg sånn! Håpløst!
Auri Skrevet 1. desember 2010 #11585 Skrevet 1. desember 2010 Vi to som til og med greide å være i London til samme tid, på samme konsert, og likevel ikke få møtt hverandre Sorry for dagbokkupping, MarianneE!
MarianneE Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #11587 Skrevet 2. desember 2010 Hei Ribbe er bare knallgodt! Gleder meg til juleaften, for det er første ribbemiddag for min del. Det er tradisjon Ha en fin kveld Ribbe er tradisjonelt julaftenmiddag hos oss og, men vi skal alle mann til pappa iår og pappa har da funnet ut at det skal serveres pinnekjøtt. Så da måtte vi liksom ha ribbe, for det er jo ikke sikkert vi får servert det ellers i jula nå. Vi kjente litt på panikken for og si det slik. Jeg er ikke så glad i ribbe jeg, mest glad i medisterkakene og tilbehøret Men det lukter ufattelig godt Medisterkaker er vel kanskje det jeg liker minst på et julemiddagsbord. Ribbe og sosisser er aller best. Og desserten, samme pokker hva det er. Mmmm ribbe... nå ble jeg sulten Har ikke fått spist noe middag enda. Herrgud.... Jeg håper da virkelig du har fått deg mat nå! Men så gærnt er det kanskje ikke? Ribbe ja, det er vel bare å forte seg å handle det, før det blir utsolgt. Ingen fare, denne lå i fryseren og har ligget der et år. Vi har hatt lyst på den lenge, så det smakte ekstra godt. Åh jeg så forresten André og TheaM på Down town idag, MarianneE Stemmer det. Han måtte ut og kjøpe kalender til meg. Så nå har jeg Kinder Adventskalender. HURRAA!!! Jeg sendte dem avgårde så jeg fikk ryddet kjøkkenet og tatt kjempe oppvasken i fred og ro. **** Å... Etter jobb idag skal jeg gå de 20 meterene fra jobben og opp til venninneA. Leiligheten hun har leid ligger i et hus som nå skal selges, så hun skal da flytte, men ikke lengere enn to hus. Så da skal jeg være med og bære litt esker osv. Jeg har så lite lyst at det er flaut.... Igår hadde vi forresten tradisjonell 1.desember feiring. Julebrus, Nissene På Låven og The Julekalender, broder'n. I tillegg ble det gløgg på de som liker det (ikke meg...) God tradisjon!!
Gjest hogwash Skrevet 2. desember 2010 #11588 Skrevet 2. desember 2010 Håper det blir en fin dag på tross av flytting
MarianneE Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #11589 Skrevet 2. desember 2010 Frostrøyk som siger opp fra elva med soloppgangen blanda i... Det er et pent syn det! Å... Jeg har så utrolig lite lyst til og ut. Bare fyre i ovnen og finne sofakroken, det frister det!
Kara W Skrevet 2. desember 2010 #11590 Skrevet 2. desember 2010 Så heldig du er som fikk adventskalender. Jeg har ikke fått noen i år. Bare Donald-kalender som jeg har kjøpt selv, og den skuffet litt i år. Det hørtes ut som en veldig koselig 1.desember feiring. Fikk lyst til å innføre noe slikt selv. Også er du kjempeflink til å alltid stille opp for venner! Håper de skjønner hvor heldige de er som har deg som venn
MarianneE Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #11592 Skrevet 2. desember 2010 hadde avtale med KUE i morra ang utredning av TheaM. Ordnet fri fra barnehage og jobb, så ringer KUE kl 16 og sier at de må flytte avtalen for hun 3.psykologen hadde ikke fått noen oppgaver hun skulle ha. Herreguuuuuud så irriterende!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2010 #11593 Skrevet 2. desember 2010 Sånn er kjempeirriterende! Spesielt når du har ordnet fri fra barnehage og jobb. Håper de finner en ny tid fort da.
MarianneE Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11594 Skrevet 3. desember 2010 Sånn er kjempeirriterende! Spesielt når du har ordnet fri fra barnehage og jobb. Håper de finner en ny tid fort da. De skulle ringe igjen på mandag, men da får jeg bare si det at de må ta det en dag jeg har fri eller en dag hvor jeg kan ta det etter jobb. Jeg kan ikke ta fri hele veien for tur på sykehuset, øyenlege, planleggingsdager.... Vi er to foreldre her hjemme, men jeg har myyyyye mindre stilling enn Andrè og han har vanskligere for og få fri enn det jeg har. Møkka folk.... **** Jeg fikk hjulpet venninneA igår. Hun hadde spurt 4 venner, bare jeg kom. Min søsterG var spurt, men hun hadde en annen avtale. SvigerinneK var spurt men hun... ja... hvorfor hun valgte og heller være hjemme er litt usikkert, men venninneA fikk låne bilen. svigerinneK hadde bedt venninneSA på middag så hun kunne ikke ofre et par timer for og hjelpe en venn også.... Også skulle en kollega av venninneA komme, men hun måtte i et møte på jobben. Så da var vi plutselig to. Som bar en tresetersofa og en vaskemaskin fra 2. egt (hvorfor kan ikke alle trapper være uten svinger og brede?? Det hadde vært fint igår) inn i en bil, ut av bilen og inn der venninneA skal bo- heldigvis i første egt. Sofaen satt liksom fast overalt og var bortimot umulig og få ut av døra, så vi brukte 1 time på og få det til! :dåne: Men å... så flinke! **** Vi hadde en koselig kveld igår! Andrè var hjemme halvtimen tidligere enn vanlig med migrene, så han lå og sov fra ca 16-17.30 på sofaen. Da han kom seg opp fikk jeg overta sofaen og slumra i nesten en time mens Andre fikk i TheaM kveldsmat og fikk henne i seng. Etterpå satt jeg i sofaen og strikket mens jeg så på mandagens episode av Americas Next Top Model og han satt med PCen. Ingen prata på lang tid, alt var stille, ingen gadd og løfte en finger for og vaske opp, rydde, gjøre noe praktisk. Vi gav blanke i alt og bare syntes det var veldig begagelig. Idag vet jeg ikke helt hva TheaM og jeg skal gjøre. Får ha noe vann på gulvene, bytte sengetøy og i butikken, vaske opp.... Utenom det frister det og gjøre ingenting. Vi har jo plutselig fri idag begge to, og med de -15 ute har jeg det ikke så travelt med og ta med TheaM ut annet enn i butikken.
MarianneE Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #11595 Skrevet 3. desember 2010 Har fått vasket gulver, bytta sengetøy, vasket opp, funnet akebrettet og tatt med TheaM på akebrettet og i butikken. Hatt en veldig fin dag! Men, nå er det blitt 18 grader inne i stua, jeg får vel forsøke og fyre litt i ovnen.
Frigg Skrevet 3. desember 2010 #11596 Skrevet 3. desember 2010 Flinke du Ønsker deg en kjempefin helg
mia83 Skrevet 3. desember 2010 #11597 Skrevet 3. desember 2010 Du er flink til å gjøre husarbeid! God helg!!
MarianneE Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #11598 Skrevet 4. desember 2010 God morgen alle sammen!! Det er -17.4 ute, mørkt, ikke en bil på hovedvegen, stjerneklart så både månen og den store stjerna som kalles betlehemsstjerna lyser. Kan se frostrøyken som kommer opp fra elva og alle trærne er hvite av rim. Ikke verdens værste start på en lørdag. Jeg var som vanlig trøtt igår kveld, men det var så ille at jeg slukna på sofaen rett før NyttpåNytt begynte. Våknet litt etter at programmet hadde begynt så det ferdig og gikk rett i seng. Kan virkelig ikke huske sist jeg la meg kl 21.30, men jeg sov som en stein fram til Andrè kom hjem kl 5 etter og kjørt drosje i natt. Føler jeg har sovet masse! Idag skal TheaM og jeg til min søsterG for vi skal bake pepperkaker med barna. Det blir koselig!
Gjest MissBella Skrevet 4. desember 2010 #11599 Skrevet 4. desember 2010 Lenge siden jeg har vært her inne nå... Det skjer veldig mye i forbindelse med flytting hos meg nå. Skal få skrevet brev til deg snart.
MarianneE Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #11600 Skrevet 4. desember 2010 Lenge siden jeg har vært her inne nå... Det skjer veldig mye i forbindelse med flytting hos meg nå. Skal få skrevet brev til deg snart. Ja.. der minnet du meg på min dårlige samvittighet! Jeg har seks brev stående som skulle hatt svar og sendt avgårde...
Fremhevede innlegg