MarianneE Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11563 Skrevet 30. november 2010 Jeg ser at det er noe rart med modemet ditt, ja! Gode ting kan ikke sies for ofte vet du. Håper du koser deg på mammakveld. Koste meg veldig. Vanligvis er vi fire-fem faste men igår kom det er par til og det var enda mer hyggelig enn vanlig. Noen får gjort masse håndarbeid, mens andre blir sittende med strikketøy i fanget mens praten går istedet. **** -12 ute. Skal tenne opp i ovnen nå, rydde litt og så sette igang med og lage julekort. Eller... Fortsette og lage julekort heter det vel. Har laget 5 stykk alt. Var i møte med støttepedagogA igår og endelig begynner det og skje ting. En plan er utarbeidet, vi får en kontaktbok hvor barnehagen skal skrive litt om dagen hennes (og vi skriver litt hjemme) og ting er litt mer konkret nå. Noe som er mer uklart er utredninga av TheaM. Fikk en tlf fra Konsultasjon- og Utrednings Etaten igår for de er litt usikre. Så en 3. psykolog skal inn i bildet og observere. Vi skulle få en konklusjon på torsdag, men nå er det utsatt i to uker i første omgang. Fint de vil være sikre osv... men jeg vil ha svar så vi kan gå videre i livene våre.
MarianneE Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11565 Skrevet 30. november 2010 Glitterlim tørker, og jeg har tent opp i ovnen (noe jeg ikke er flink til...) og ser halvveis på TV men det er den amerikanske versjonen med Carson Kresley istedet for den engelske med Gok Wan. Egentlig burde jeg hentet klesvask i kjelleren og hengt den opp. Men guuud... idag var det langt gitt!
MarianneE Skrevet 30. november 2010 Forfatter #11566 Skrevet 30. november 2010 Jeg har et mål om og besøke dere alle i løpet av dagen (eller de nærmeste) for jeg føler meg litt for og ha vært fraværende i det siste. Har bare skrevet i min egen bok- og så ut herfra igjen. Men nå må jeg henge opp klær og fortsette med julekortene. I am so flink!
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. november 2010 #11568 Skrevet 30. november 2010 Flink du er som lager julekortene selv. Jeg har ikke helt overskuddet til det iår, selv om tiden er god nok. Men har funnet noen jeg syntes var veldig fine i en gammel spesialbutikk inærheten av her vi bor
Gjest D.O.A. Skrevet 30. november 2010 #11569 Skrevet 30. november 2010 Du er så flink og kreativ, både med julekort og ellers og
Kara W Skrevet 30. november 2010 #11570 Skrevet 30. november 2010 Så flink du er som lager julekort! Er glad i det meste av håndarbeidsprosjekter og lignende, men akkurat å lage kort har jeg gitt helt opp. Dessuten er jeg elendig til å skrive og sende kort også. Kort oppsumert: Du er mye flinkere enn meg
Frigg Skrevet 30. november 2010 #11572 Skrevet 30. november 2010 Godt å høre at det begynner å skje noe ift TheaM. Skjønner at dere vil ha svar på ting
lilljan Skrevet 30. november 2010 #11573 Skrevet 30. november 2010 Jeg er litt i andres dagbok om dagen og holder meg unna min egen Satt veldig pris på det siste innlegget ditt - det var så riktig på en måte, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det
MarianneE Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #11574 Skrevet 1. desember 2010 Gok Wan I know! I love him! Fine, fine mannen.....! Flink du er som lager julekortene selv. Jeg har ikke helt overskuddet til det iår, selv om tiden er god nok. Men har funnet noen jeg syntes var veldig fine i en gammel spesialbutikk inærheten av her vi bor Du er så flink og kreativ, både med julekort og ellers og Så flink du er som lager julekort! Er glad i det meste av håndarbeidsprosjekter og lignende, men akkurat å lage kort har jeg gitt helt opp. Dessuten er jeg elendig til å skrive og sende kort også. Kort oppsumert: Du er mye flinkere enn meg Å... Takk. Men jeg satt igår kveld og bannet over hele greia. Det er koselig og sitte og pusle med noe slikt på kveldstid, men .... Nå føltes det bare som et ork. Satt i tre timer med et lite glitterlim prosjekt som ikke ble som jeg tenkte, og da lurte jeg virkelig på hvorfor jeg gjør dette. Hvorfor kan jeg ikke bare bestille på nettet slik "alle" gjør. Hvorfor gidder jeg og bruke tid på slike ting? Hvorfor lager jeg julekort som folk legger i en skuff og glemmer? Men jøss da... Jeg har laget 6 stykker, og det er jo bortkasta om jeg ikke gjør meg ferdig. Tror jeg må finne tilbake kosen med det. Innom en rask tur Alltid veldig koselig!! Godt å høre at det begynner å skje noe ift TheaM. Skjønner at dere vil ha svar på ting Ja, det er godt det endelig skjer noe! Er veldig letta over det. Og det er klart at det og vente på svar fra KUE er kjedelig, men for hver dag er vi jo og nærmere et endelig svar. Jeg er litt i andres dagbok om dagen og holder meg unna min egen Satt veldig pris på det siste innlegget ditt - det var så riktig på en måte, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det Så koselig! Det er bare det at jeg ikke husker hva jeg skrev **** -17 ute! Fy og faen det var kaldt og gå til barnehagen! Gleder meg ikke til og stå og vente på bussen for og på jobb. Men du verden så pent det er da... Andrè glemte og kjøpe adventskalender til meg, enda jeg har minnet ham på det flere ganger. Jeg er den eneste som ikke har.... Enda!
Gjest D.O.A. Skrevet 1. desember 2010 #11575 Skrevet 1. desember 2010 Du vet, hvis du utsetter kalenderkjøpingen litt mer, så får du flere luker å åpne når du først får den!!! :lur: -17, og jeg som skal til dine trakter i helgen, dette var ikke fine tall! Du får få en varm klem og varme deg på, :klemmer:
MarianneE Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #11576 Skrevet 1. desember 2010 Du vet, hvis du utsetter kalenderkjøpingen litt mer, så får du flere luker å åpne når du først får den!!! :lur: -17, og jeg som skal til dine trakter i helgen, dette var ikke fine tall! Du får få en varm klem og varme deg på, :klemmer: Joda... Det med kalender og luker er jo så, men sutre... sutre... jeg hadde gleda meg til og åpne da jeg våknet. Then again... 1. desember er ikke over enda! Og hva tempratur angår er den nå på -11 så det er ikke sååååå gærnt, ikke føles det så kaldt ute som man skulle tro heller. **** Har middagen i ovnen alt: Ribbe! Den har ligget i fryseren i et år, og vi har siklet på den i noen uker, men det er liksom det at man må ha tid til og steke den, og alle må være hjemme til middagen. Så idag... Ribbe til middag. Gleder meg!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2010 #11577 Skrevet 1. desember 2010 Hei Ribbe er bare knallgodt! Gleder meg til juleaften, for det er første ribbemiddag for min del. Det er tradisjon Ha en fin kveld
Gjest D.O.A. Skrevet 1. desember 2010 #11578 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er ikke så glad i ribbe jeg, mest glad i medisterkakene og tilbehøret Men det lukter ufattelig godt
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. desember 2010 #11579 Skrevet 1. desember 2010 Mmmm ribbe... nå ble jeg sulten Har ikke fått spist noe middag enda.
loffen Skrevet 1. desember 2010 #11580 Skrevet 1. desember 2010 Ribbe ja, det er vel bare å forte seg å handle det, før det blir utsolgt.
Fremhevede innlegg