MarianneE Skrevet 26. november 2010 Forfatter #11541 Skrevet 26. november 2010 Asså... Nå er vi ute av hengemyra av jævlig dårlig økonomi, så det er ikke det at vi MÅ ha de pengene. Ikke at vi har mye , men... Jobbintervjuet var bortimot katastrofe. Det gjaldt noen kvelder i uka, men man måtte ikke binde seg seg antall kvelder osv. Det var det det stod i utlysningen av stillingen. Hun jeg var hos sa at siden jeg ikke kunne komme hver dag var jeg uaktuell, men siden dette er for et bemanningsbyrå kunne vi kjøre igjennom et standar intervju siden jeg nå var kommet. Siden det gikk ganske kjapt fra jeg fikk intervjuet og var der måtte jeg kopiere attester o.l. i tida mellom jobb og intervjuet igår. Derfor hadde jeg ikke fått satt dem pent i egen mappe og gav bare fra meg en liten bunke med papirer- og følte meg kjempe dum. Hun jeg var hos synes det var dårlig at jeg bare hadde en refereranse (hun som er lønns- og personalavdelings ansvarlig der jeg jobber nå.) for som jeg sa: Jeg har vært hjemme med barn i over to år, og det får man ingen referanser på. Og da jeg var ringevikar var jeg litt her og litt der og bare innom på flere steder. Men det var ikke greit! Jeg måtte få flere. (lurer fælt på hvordan...) Dagen igår var crap. *Bussen på¨vei til jobb gikk før den skulle, så jeg måtte vente på neste med vissheten om at folk har omkommet av kulde før OG jeg ville komme forseint. *det var kaldt, kaldt og jææævlig kaldt! *Intervjuet. Det tar ca 25 min for et mennesket fra og føle seg OK og til og knapt være verdig til og... ja, jeg følte meg liten. *Fikk ikke gjort de tingene jeg burde gjort med tanke på snart jul osv... Ikke denne kvelden heller. Mamma kommer idag da. Det er koselig. Har ikke sett henne på seks måneder. Nå... JOBB!
*Enigma* Skrevet 26. november 2010 #11542 Skrevet 26. november 2010 Er det mulig? Men kjenner typen, enkelte som holder jobbintervjuer forsøker å få deg til og føle deg jævligst mulig. Hev deg over det, sånne mennesker kan få hvem som helst til å føle seg liten og ubetydelig. Håper du får en fin dag.
Auri Skrevet 26. november 2010 #11543 Skrevet 26. november 2010 Jeg lover deg vennen, hun dama der er IKKE representativ for mesteparten av arbeidsmarkedet altså!!! Det er ikke noe som helst galt i at du har vært hjemme med TheaM (og du studerte tross alt også!)
Nótt Skrevet 26. november 2010 #11544 Skrevet 26. november 2010 Hun som intervjuet deg er ikke en som du skal bry deg om. Du er verdt veldig mye, så hev deg over det.
lilljan Skrevet 26. november 2010 #11545 Skrevet 26. november 2010 Æsj det finnes plenty av idioter som bare ved å være tilstede for meg til å føle meg liten. Men ikke tenk på det du, du har gjort så mye bra for deg og din familie at det er verdt hver eneste jobb og million som hun har tjent....
juliane Skrevet 26. november 2010 #11546 Skrevet 26. november 2010 Det er ingen ansatte der du var ringevikar du tror husker deg da? Ellers enig med alle andre, stakkars menneske som må få andre til å føle seg mindreverdige for å få frem poenget sitt. Skjønner at du gikk derfra med en dårlig følelse, men håper du klarer å riste den av deg etter hvert! Og god helg ønsker jeg deg også!
MarianneE Skrevet 26. november 2010 Forfatter #11547 Skrevet 26. november 2010 Snakk om og gi fine ord tilbake, da!!! Fine jentene!! Intervjuet igår gav jeg igrunn en blanke i. Har ikke tenkt noe mer på det, heldigvis. Men, jeg er helt oppgitt over mamma! Hun skulle være her mellom 13 og 13.30. Da klokka var 11.15 ringte hun, og sa at de hadde forsovet seg. Det tar 4 timer og kjøre, og de reiste kl 12. Hun er her om en times tid. Er det mulig eller? Det er jo klart at slikt skjer, men man legger jo gjerne opp dagen etter andres tidsplan ved slike ting. Og det er ikke akkurat noen svipptur, det tar 4 timer og kjøre. Så jeg henta TheaM i bhg 13.30 og... vel... sitter her og venter da. Andrè skal på julebord med jobben i kveld. Kose seg med julemat og drikke til. Jeg skal ikke. Jeg skal... tja... drikke en cola zero. Og begynne og lage julekort, før det er for seint.
*appifany* Skrevet 26. november 2010 #11548 Skrevet 26. november 2010 Litt av en dag du har hatt *riste oppgitt over intervjudama* Håper helgen din har tatt seg betraktelig opp, og at du koser deg masse
MarianneE Skrevet 27. november 2010 Forfatter #11549 Skrevet 27. november 2010 "god" morgen!! Hvorfor sover ikke treåringer hele natta? Guuuud som jeg gleder meg til det skjer. To timer i natt var hun våken. Sukk... Nåvel.... Mamma og kjæresten kom omsider igår. Tre timer etter de skulle. Jeg serverte hjemmebakte rundstykker og vi hadde det veldig hyggelig. Kjæresten til mamma er litt ... rar. Hyggelig, men lite mann for og si det slik. En av hans store hobbyer er korsstingbroderi.... Da de var ute av huset, Andrè på julebord og TheaM i seng var klokka 19.15 og jeg fikk satt meg med og lage julekort- omsider. Fikk laget 5 stykker og følte jeg var godt i siget da kl var 22.30. Kunne godt sittet litt til, men... søvn og sånt må og prioriteres noen ganger. Idag skal TheaM og jeg møte mamma på kjøpesenteret. Jeg avskyr kjøpesenter på lørdager- og ihvertfall så tett oppe i jul! Men... mamma hadde noen gavekort og bruke, og kjøpesenter er det lite av der hun bor så jeg får klistre på meg et smil og ta med TheaM. Kjenner jeg blir stressa av tanken. Bedt på middag hos min søsterG i kveld: Hjortestek...
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2010 #11550 Skrevet 27. november 2010 Hei Håper kjøpesenterlørdagen blir bedre enn du frykter! Og at det blir en deilig middag i kveld God helg
Gjest Catwoman Skrevet 27. november 2010 #11551 Skrevet 27. november 2010 Der minnet du meg på at jeg snart må få ut figeren å begynne med julegavene. Og jeg som hadde tenkt å være ferdig til 1. desember i år.....
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. november 2010 #11552 Skrevet 27. november 2010 Wow, er hobbyen hans korsstingbroderi? Det har jeg aldri hørt om at en mann har hatt sansen for Men hvorfor ikke
Frigg Skrevet 27. november 2010 #11553 Skrevet 27. november 2010 Farfar elsket å brodere han Ønsker deg en fin lørdag
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2010 #11554 Skrevet 28. november 2010 Hei Kikker innom for å ønske deg en god første adventssøndag. Håper du har hatt en fin helg
MarianneE Skrevet 29. november 2010 Forfatter #11555 Skrevet 29. november 2010 gjett hvem som har fått et modem fra Telenor som ikke funker....
MarianneE Skrevet 29. november 2010 Forfatter #11557 Skrevet 29. november 2010 Åjada... det er oss. Det nye modemet vi har fått gir oss nettilgang men det er svakt signal og det tar tid. Why the trouble? Nei.... Nå skal jeg ut i de herlige -10 for og på mammakveld med Åpen Barnehage. Siden det er siste gang før jul skal vi bestille mat og kose oss.
MarianneE Skrevet 29. november 2010 Forfatter #11558 Skrevet 29. november 2010 Åjada... det er oss. Det nye modemet vi har fått gir oss nettilgang men det er svakt signal og det tar tid. Why the trouble? Nei.... Nå skal jeg ut i de herlige -10 for og på mammakveld med Åpen Barnehage. Siden det er siste gang før jul skal vi bestille mat og kose oss.
MarianneE Skrevet 29. november 2010 Forfatter #11559 Skrevet 29. november 2010 Åjada... det er oss. Det nye modemet vi har fått gir oss nettilgang men det er svakt signal og det tar tid. Why the trouble? Nei.... Nå skal jeg ut i de herlige -10 for og på mammakveld med Åpen Barnehage. Siden det er siste gang før jul skal vi bestille mat og kose oss.
juliane Skrevet 29. november 2010 #11560 Skrevet 29. november 2010 Jeg ser at det er noe rart med modemet ditt, ja!
Fremhevede innlegg