Gjest ~Milla~ Skrevet 21. november 2010 #11521 Skrevet 21. november 2010 AHh kanelboller Jeg tar gjerne imot noen
Store My Skrevet 21. november 2010 #11522 Skrevet 21. november 2010 Jeg har ikke vært her inne på over en måned (dumme praksis), så jeg hoppa rett og slett direkte til denne siden. Håper du kan tilgi meg? Håper du har det fint.
MarianneE Skrevet 22. november 2010 Forfatter #11525 Skrevet 22. november 2010 internett hjemme er død. I will be back..
MarianneE Skrevet 23. november 2010 Forfatter #11527 Skrevet 23. november 2010 jeg skjønner ikke nettet vårt. Det døde, men tydelig er det litt som jesus, står opp fra de døde, for nå funker det fint plutselig. Telenor skal sende nytt modem og sånt så forhåpentlig blir tingene mer stabilt da. Var hos min søster igår på Tupperwareparty. Det var koselig, men avslutninga på kvelden... Not so much. Bussen som går til min søster stopper i byen, så jeg hoppet av der kl 22.05 igår kveld for og gå over brua og hjem. Det var -2 og kuling, og brua den var.... STENGT! Så jeg stod da i byen i 25 minutter, frøys så jævlig at det var vondt og håpet at det kom en buss til som gikk rundt bru nr 2. Da jeg OMSIDER var hjemme var kl 22.40 og jeg var så kald at jeg hakket tenner. Fikk et varmt teppe rundt meg og en varm chocka mocca i hånda for og tines opp. Snille Andrè som stod klar... Idag baker jeg rundstykker til fryseren og jul. Kjøpte to pakker med mix til vanlige grove rundstykker og har trillet ut ca 70 stykker. :dåne: Må si jeg synes det var litt godt uten nett idag. Skal ikke se bort ifra at jeg blir litt fraværende idag....
MarianneE Skrevet 23. november 2010 Forfatter #11529 Skrevet 23. november 2010 Tydeligvis... Jeg har fått gjort en hel del idag fordi jeg ikke har sittet på nettet. Men nå som nettet er oppe og går igjen.... Ja, så sitter jeg her da... Får finne på noe annet....
MarianneE Skrevet 23. november 2010 Forfatter #11530 Skrevet 23. november 2010 Idag har jeg: *Levert i barnehagen *Handlet *Bakt 74 rundstykker (tro meg... den høyre armen min kjente det) *Brettet sammen to maskiner med klær *Støvsugd *Vasket opp og ryddet kjøkken *Ryddet generelt. Andrè skal fortsette med datakurset etter jobb, og blir der til kl 20. Tror jeg skal få med TheaM på litt julekort laging etter middagen. Prøve ihvertfall og se hva vi får til. DAGENS MIDDAG Oppvarmet pizzarester. Veldig fancy....
Gjest Purple Haze Skrevet 23. november 2010 #11531 Skrevet 23. november 2010 Syns du er en veldig flink husmor. Skulle ønske jeg også gadd å bake i blant
mia83 Skrevet 23. november 2010 #11532 Skrevet 23. november 2010 Jeg synes også du er en veldig flink husmor! Du får virkelig ting unnagjort!
MarianneE Skrevet 24. november 2010 Forfatter #11533 Skrevet 24. november 2010 Takk, kan glimte til noen ganger jeg og.... Skal på utviklingssamtale i barnehagen idag kl 8.50, så vi har god tid idag. Veeeeldig god tid- så god tid at v har somlet så mye at vi snart har dårlig tid. Lagde kanelkake igår etter middag mens TheaM satt og tegnet. Etterpå lagde vi "januar" på kalendere til TheaMs beste- og oldeforeldre. Vi kjøpte kalender hvor man selv kan lime inn bilder. "Januar" blir da ikke bilde, men et håndavtrykk. Nei... jeg får vel komme meg i klærne istedet for morgenkåpa vel. Og smøre niste. Også skulle jeg liksom vaske opp før vi må gå, men det tror jeg ikke jeg får tid til.
Nótt Skrevet 24. november 2010 #11534 Skrevet 24. november 2010 Håper det gikk bra på samtalen i barnehagen i dag.
MarianneE Skrevet 24. november 2010 Forfatter #11537 Skrevet 24. november 2010 Samtalen gikk greit den. Det var ihvertfall ikke noe nytt som kom fram. Også skal jeg vist på jobbinterju i morra kl 14. Det er en saksbehandlingsjobb på kveldstid noen kvelder i uka, men bare ut året. Er ikke sånn veldig gira på den, men det er noe med de pengene man trenger da. Ble litt overrasket at det er bare ut året, men nå har jeg sagt jeg kommer, så da får jeg nesten det.
loffen Skrevet 24. november 2010 #11538 Skrevet 24. november 2010 Ut året? Det var kort! :klø: Men lykke til!
MarianneE Skrevet 25. november 2010 Forfatter #11539 Skrevet 25. november 2010 ja, det er for og få unna noen saksbehandlinger før de hoper seg for mye opp, sa min søster som og jobber der- men på dagtid. Men... Andrè driver enda på med datakurset på jobben og har tirsdag og torsdag etter jobb, han kjører drosje annenhver helg, og har sagt ja til en ekstra helg før jul og.... Da er det egentlig bare onsdagskveld jeg kan jobbe. Og det er bare 3 eller 4 ganger. Da lurer jeg på om det egentlig er noe poeng i. Det er jo disse pengene, men og jobbe tre kvelder bare.... Det er ikke sååå mye penger og hente ut av det. Men, har fått tid til intervju så jeg møter, men tviler på at jeg gidder for og være ærlig.
Mazilla Skrevet 25. november 2010 #11540 Skrevet 25. november 2010 Men siden du egentlig ikke hadde så veldig lyst er det kanskje like greit at det bare er ut året? Bortsett fra pengene da... Jeg vet forresten hva du kan gjøre for å tjene litt ekstra... Bake glutenfritt og selge Jeg står klar med lommeboka!
Fremhevede innlegg