Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har hatt pannekaker i dag vi - det er også godt en kald vinterdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart er det helg ! :nigo:

Ha en herlig fredag!!!

Skrevet

:goodbye:

God morgen damer!

Her står alt bra til.

Skal straks ut av døra for og reise på jobb, så hjem for og vaske litt før helga før jeg henter i barnehagen.

Fra barnehagen går turen rett til bussholdeplassen for TheaM og jeg skal ta bussen for og møte Andrè på en Rema1000 for litt helgehandel.

Vel hjemme blir det pizzabaking, spise, barn i seng....

Etter det håper jeg at jeg får med Andrè på og tenne i ovnen, legge masse tepper på gulvet, sprette en flaske vin og bare slappe av og nyte varmen og helga.

Så... Sees i morra jenter.

God helg!

Skrevet

Grattis med TopGear-billetter! Det hadde jo vært en genial ting å gi til faren min. Får se om jeg får tak i billetter selv :jepp:

Håper ellers ting ordner seg med barnehager og familie. Jeg regner med at du er frisk igjen, for hosten din har flyttet seg hit.

Gjest MissBella
Skrevet

Bare innom for å si hei..

Takk for brevet!!

Du får ha god helg!!

Skrevet

I dag kjøpte jeg Double Choca Mocha takket være deg! Godt å ha noe varmt å drikke på lesesalen :)

God helg!

Skrevet

Grattis med TopGear-billetter! Det hadde jo vært en genial ting å gi til faren min. Får se om jeg får tak i billetter selv :jepp:

Håper ellers ting ordner seg med barnehager og familie. Jeg regner med at du er frisk igjen, for hosten din har flyttet seg hit.

Barnehagen ja....

Andrè hentet i bhg på torsdag, og da hang det lapper på alle plassene om at det er utviklingssamtaler den uka som kommer nå.

Kort varsel igrunn, men vi har fått en tid som passa veldig bra så det gjø'kke no.

Hosten sitter i enda.

Igår stod jeg og venta på bussen på vei til jobb og hosta og hosta til jeg brakk meg.

De som kjørte forbi må ha lurt litt.... :fnise:

Bare innom for å si hei..

Takk for brevet!!

Du får ha god helg!!

Du fikk det ja...

Tanken slo meg på torsdag, at jeg tror jeg glemte og skrive på husnummer, men det kom nå ihvertfall fram!

God helg!!!!

:tommel:

God helg er rette ordet!

Jeg fikk ryddet&vasket i rekordfart i går, hentet TheaM i barnehagen og rakk 15.50 bussen til butikken vi skulle møte Andrè.

Fikk handlet for hele helga, TheaM fikk t.om lego og en ny Ole Brum film.

Hjemme lagde jeg pizzadeig mens vedkurva ble fylt i kjelleren.

Vi trenger ikke bevege oss utenfor døra før mandagsmorgen, bare kose oss sammen.

En deilig følelse!!

Helg gir noen ganger en varm følelse i kroppen. :)

I dag kjøpte jeg Double Choca Mocha takket være deg! Godt å ha noe varmt å drikke på lesesalen :)

God helg!

Flink jente!

:fnise:

Koselige planer! :smilbla:

God helg! :klem:

Det med vin, fyr i ovnen og tepper på gulvet, ja?

Vinen ble byttet ut med Herreljunga cider, men ellers var det veldig deilig. Og bedre ble det.... :lur:

Deilige lørdagen!

Jeg ble vekket 6.30, og det føltes helt greit.

Det blåser ganske masse ute, så det og ligge under deilige dyna og kjenne den kalde vinden fra vinduet fylle rommet var litt deilig. :)

Andrè skulle en tur innom Jula idag og jobben, så TheaM og jeg blir med på det. Men, vi var ganske enige om det igår, at denne helga her blir det minimalt som skjer.

Ta tingene litt som de kommer, og egentlig bare slappe litt av.

En bra plan!!

Dagens middag

Kyllingfilèt skal fylles med kremost (krydder eller pepper, tro?).

Etterpå skal jeg surre spekeskinke rundt og gi dem et opphold i stekeovnen.

Godt....

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei!

Så godt å se at du koser deg med helg og familien din :)

Skrevet

Høres ut som en herlig helg! Kos dere masse!! :klem:

Skrevet

Far og datter ligger på gulvet og bygger lego.

Andrè kjefter for han får ikke bygget akkurat slik han vil, for han får så mye "hjelp" fra TheaM.

Fine familien min.... :hjerte:

Har vært en tur på kjøpesenteret i Skien for jeg måtte bytte en genser.

Der var det julestemning og kvelende mye mennesker.

Kikka etter julekjole til TheaM men fant liksom ikke noe jeg falt for, og dessuten var jentungen hyper til tusen så vi gjorde oss fort ferdige.

Reiste heller på JonasB og spiste sein lunch istedet.

Hadde vel ikke akkurat 500kr og spise ute for, men... vel.... :sjenert:

Nå venter snart lørdagsgodt og film med TheaM før hun skal i seng.

En deilig lørdag med verdens beste mann og barn rundt meg :yvonne:

Skrevet

Dagens middag

Kyllingfilèt skal fylles med kremost (krydder eller pepper, tro?).

Etterpå skal jeg surre spekeskinke rundt og gi dem et opphold i stekeovnen.

Godt....

Tusen takk for inspirasjonen. Det ble veldig godt :fnise: Jeg valgte krydderkremost, og så hadde jeg på pepper oppå. Også ble det bacon istedenfor spekeskinke.

Men hva har du som tilbehør? Her ble det pasta, for det var det Plutten ville ha, men det var litt rart med bare pasta og ikke noe saus...

Ellers høres det ut som om du har en fantastisk helg. God fortsettelse!

Skrevet

Tusen takk for inspirasjonen. Det ble veldig godt :fnise: Jeg valgte krydderkremost, og så hadde jeg på pepper oppå. Også ble det bacon istedenfor spekeskinke.

Men hva har du som tilbehør? Her ble det pasta, for det var det Plutten ville ha, men det var litt rart med bare pasta og ikke noe saus...

Ellers høres det ut som om du har en fantastisk helg. God fortsettelse!

Bare hyggelig du!

:fnise:

Jeg endte opp med og ikke fylle kyllingen med kremost, men bare ha spekeskinke rundt.

Vi hadde risnudler til bare, var enten det eller ris.

Kylling og pasta hadde vi på torsdag, og... det var det der med variasjon i kosten da... :fnise:

Av og til blir jeg så utrolig irritert på min "kjære"

Jeg var veldig lite selskapelig igår, og slukna på sofaen halvveis ut i verdens mest dølle program God Kveld Norge og slumra til klokka var sånn 23.30.

Da prøvde jeg og få med meg Andrè i seng (for og sove, har mensen så ikke noe dirty tanker her nei).

Men nei, han hadde begynt og se film, så jeg la meg alene.

Jeg sover ikke skikkelig før han er i seng, så jeg var litt våken, sov litt urolig... fram til kl var 2.

Og hvem våkner kl 5.30? Joda, MEG!!!

Jeg må da på do og går i stua på vei til do, og på bordet står da snop fra i går kveld, inkl en boks med rømmedipp.

OK... Så er jeg den som våkner først av oss, står opp med jentungen osv.. Men det må da for pokker kunne gå ann og klare og rydde ordentlig før han legger seg?

Jeg har ikke sovet ordentlig i natt fordi han ikke la seg med meg (eller no sånt.... ) da burde han ihvertfall klare og rydde!

Jeg satte dippen i kjøleskapet, men er den bare og hive etter og stått ute i romtempratur i 8,5 time?

:klø:

Jaja....

Har invitert søsterG og familien på kakao og kanelboller idag så de kommer i 12-tida. Så jeg skal da lage først glutenfrie kanelboller, så vanlige kanelboller etterpå.

Hvorfor var det en god idè igår, men litt uff idag?

Jeg stod opp forresten 6.45 for da pleier TheaM og være våken, men hun sover enda.

Miracels do happens!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg ville kastet den tror jeg - men det går jo an å bare smake bittelitt, så kjenner du fort om den er sur eller ikke :)

Skrevet

Kanelbolleidéen din blir sikkert lur igjen når det begynner å lukte fersk gjærbakst i huset! :sikle: Forresten kjempesmart å lage de glutenfrie først, for da kan du tjuvsmake litt mens du lager de andre.. :lur:

Skrevet

Var en god idé i går fordi du hadde sikkert var mer uthvilt enn du føler deg nå, men når du først begynner og kjenner den gode lukten spre seg er det en god idé igjen. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...