Auri Skrevet 15. november 2010 #11461 Skrevet 15. november 2010 (endret) Kan jo hende at hun mente at siden hun har satt opp en samtale allerede, at det ikke hastet så mye med å få tatt det før det? At hun rett og slett ikke forstod problemet? Nei vet ikke jeg altså. Tenker bare litt høyt. Men synes også du skal insistere på en samtale før det. Hva er spesielt med JAcobs tapas deigen, forresten? Altså i forhold til vanlig kjøttdeig eller karbonadedeig? Endret 15. november 2010 av Ashelia
MarianneE Skrevet 15. november 2010 Forfatter #11462 Skrevet 15. november 2010 Kan jo hende at hun mente at siden hun har satt opp en samtale allerede, at det ikke hastet så mye med å få tatt det før det? At hun rett og slett ikke forstod problemet? Nei vet ikke jeg altså. Tenker bare litt høyt. Men synes også du skal insistere på en samtale før det. Hva er spesielt med JAcobs tapas deigen, forresten? Altså i forhold til vanlig kjøttdeig eller karbonadedeig? Det er ikke satt opp noen samtale enda, det kommer. Jeg vil bare få vite hvem som er med TheaM og hvorfor. Merkelig av pedlederen og ikke ha 10 minutter til det. Tapasdeigen er svinekjøttdeig tilsatt parmesanost og krydder. Det spesielle med den idag var at utløpsdatoen er i morgen, så den var til halv pris....
Auri Skrevet 15. november 2010 #11463 Skrevet 15. november 2010 Aha! Skulle vært innom der en tur, da. Men det orker jeg ikke i dag. Smart å kjøpe sånt og slenge i fryseren
Nótt Skrevet 15. november 2010 #11464 Skrevet 15. november 2010 Da hadde jeg bare tatt meg tid når du leverte eller hentet TheaM for at du skal få litt fred i hjertet.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2010 #11465 Skrevet 15. november 2010 Jeg er jo selv ped.leder, og hadde aldri i verden avvist en forelder på den måten der. Dere har krav på all informasjon som omhandler deres barn. Jeg hadde gått til styrer. Om ped.leder mener du går bak ryggen hennes, så kan du bare argumentere med at du prøvde å få henne i tale, men hun ville ikke. Så enkelt. Og den faren din...han er som å høre min far. Jeg har gitt opp å dele og prøve å forklare slike ting for han. Nytter uansett ikke, for verden er svart-hvit, må vite.
Frigg Skrevet 15. november 2010 #11466 Skrevet 15. november 2010 Oioioi...her skjer det litt av hvert gitt. For det første: ped.lederen på avdelinen til TheaM kan ikke bare avvise deg! Hvis du vil ha en samtale om barnet ditt så har du krav på det. Ikke akkurat der og da (det kan bli litt vanskelig pga at hun jobber på avdelingen), men i alle fall i løpet av de nærmeste dagene. For det andre så er det vel laget en spesialpedagogisk tiltaksplan for TheaM? I den skal det jo stå hva de jobber med, hvorfor de jobber med det og hvordan de jobber med det de gjør. Og denne planen skal dere som foreldre ha kopi av, slik at dere faktisk vet hvordan opplegget rundt TheaM er. Hvis ped.leder bare avviser deg så ville jeg ha gått til styrer og tatt det opp der. Det er ikke greit å bli avvist på en slik måte. Det er jo ped.leder sin oppgave å informere dere foreldre og ta samtaler hvis dere som foreldre lurer på noe. Det er jo kjempeviktig! Så stå på du! Pappaen din vet jeg ikke om jeg skal kommentere så mye. Blir bare helt sjokkert hvordan enkelte oppfører seg. En ting er at man er uenig og har sine tanker om ting og tang, men man tenker seg om hva man faktisk sier og hvordan man sier det! Hvis du skal ha billetter til TopGear så tror jeg du må skynde deg. Tror de billettene blir solgt unna kjapt!
loffen Skrevet 15. november 2010 #11467 Skrevet 15. november 2010 Jeg er sjokkert over både ped.lederen og faren din jeg! :dåne: Førstnevnte må da kunne ta seg ti minutter til en prat! Be om samtale en gang til du. Og jeg tror ikke TheaM kommer til å lide noen nød om hun har foreldre som ikke liker å gå på ski. Det er jo bare til å le av!
Auri Skrevet 15. november 2010 #11468 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde foreldre som elsket å gå på ski, og hatet det selv
juliane Skrevet 15. november 2010 #11469 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde foreldre som elsket å gå på ski, og hatet det selv +1
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2010 #11470 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde foreldre som elsket å gå på ski, og hatet det selv +2
Nótt Skrevet 15. november 2010 #11471 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde foreldre som elsket å gå på ski, og hatet det selv +3 (eller her var det bare mamma som elsket det da)
Auri Skrevet 15. november 2010 #11472 Skrevet 15. november 2010 Langrenn er kjedelig! Kakaoen og kvikklunchen er faen ikke verdt det.
Nótt Skrevet 15. november 2010 #11473 Skrevet 15. november 2010 Langrenn er kjedelig! Kakaoen og kvikklunchen er faen ikke verdt det. Så enig så enig, bortsett fra at jeg synes alt med sånne planker på beina er kjedelig.
MarianneE Skrevet 15. november 2010 Forfatter #11474 Skrevet 15. november 2010 Iiiik!!!! Her ble det mye og sitere gitt! For mye. Purple Haze og Frigg Takk for fine, utfyllende svar! Dere andre: Takk for omtanke, latter, smil og støtte. Både hva TheaM, ski og pappa. Gode jentene!!!!
Gjest D.O.A. Skrevet 15. november 2010 #11475 Skrevet 15. november 2010 Langrenn er ufattelig kjedelig.. Og jeg har gått til anskaffelse av kjæreste som elsker det.. god på deg MarianneE
MarianneE Skrevet 15. november 2010 Forfatter #11476 Skrevet 15. november 2010 Har mann som sitter og sover rett opp og ned med PCen i fanget mens han spiller musikk. Imponerende....
*appifany* Skrevet 15. november 2010 #11478 Skrevet 15. november 2010 Har mann som sitter og sover rett opp og ned med PCen i fanget mens han spiller musikk. Imponerende....
Gul Nonstop Skrevet 16. november 2010 #11479 Skrevet 16. november 2010 God morgen MariannneE Si fra om du og Gekke får tak i billetter til TopGear... Har tenkt samme tanke nemlig F hadde et stort dilemma i går, se TopGear eller male stua... Hmmm... Ha en fin dag da!
lilljan Skrevet 16. november 2010 #11480 Skrevet 16. november 2010 huff jeg ble litt trist av den pappaen din jeg! Gjør det dere tror på å lukk ørene. Så får vi se hvem som ler best... Ting har jo forandret seg en hel ddel fra da han var barn
Fremhevede innlegg