MarianneE Skrevet 11. november 2010 Forfatter #11421 Skrevet 11. november 2010 Igrunnen ikke, jeg er ikke en sånn trøstespiser. Var bare så innmarig godt og ha noe og knaske på. Klarte og begrense ostepopen til tre never opp i en skål, så da var det ikke så gærnt allikevel. -9 ute idag. Morran er kald og har vært slitsom. TheaM kan ikke, TheaM vil ikke, TheaM skal bare plysje (legge puslespill)og ikke kle på seg, ikke gå på do, ikke spise, ikke gjør noe som helst! Faen.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #11423 Skrevet 11. november 2010 Ser du blir utsatt for den morsomme 2-åringens prøvelser for tiden. De er litt av en utfordring når de finner ut at de skal prøve seg. Håper dagen har vært fin likevel
MarianneE Skrevet 11. november 2010 Forfatter #11424 Skrevet 11. november 2010 alltid godt når arbeidsdagen avsluttes med halvannen time skravlende med venninneA over kaffe mocca og cola.
loffen Skrevet 11. november 2010 #11425 Skrevet 11. november 2010 (endret) Skulle likt å sett det utslettet! Jeg har spist is, og ostepop med pepper i dag. edit; morsom kommafeil Endret 11. november 2010 av loffen
MarianneE Skrevet 12. november 2010 Forfatter #11426 Skrevet 12. november 2010 Har ikke så mye tid til og skrive her, og skriver jeg mer enn et par linjer blir det bare klaging allikevel. Jeg er bare fryktelig sliten om dagen. Sover dårlig og har kranglete barn. Jeg skal på jobb, men aner ikke hvordan jeg skal orke og reise meg opp fra sofaen.
Auri Skrevet 12. november 2010 #11429 Skrevet 12. november 2010 pst: Du må stikke inn på Stockmann-sida og skrive en omtale under review-fanen. De kommer til å trekke ut en tilfeldig person som får en smakfull overraskelse
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2010 #11430 Skrevet 12. november 2010 Håper fredagen bringer avslapping og ett stk veldig snilt barn
MarianneE Skrevet 12. november 2010 Forfatter #11431 Skrevet 12. november 2010 pst: Du må stikke inn på Stockmann-sida og skrive en omtale under review-fanen. De kommer til å trekke ut en tilfeldig person som får en smakfull overraskelse Will do! Jeg går ut ifra at du mener at det er sida de har på Facebook? **** Da var det helga. Kjenner der er helt greit, for og si det slik. Vi skal i bursdag i ettermiddag hos svigerinneK og svogerS for vesle nieseH fyller 7. Kjenner det kan bli litt mye. SvogerS er av den pratsomme typen, og ALT handler om han og K. Og tro meg, man er heldig om man får inn et ord eller tre. Men, jeg skal ha på nyyy kjoooleee!!!
loffen Skrevet 13. november 2010 #11433 Skrevet 13. november 2010 (endret) Håper bursdagen gikk fint, i ny kjole! Endret 13. november 2010 av loffen
MarianneE Skrevet 13. november 2010 Forfatter #11434 Skrevet 13. november 2010 Kos deg i bursdag Det startet litt underlig. S&K stod ute og røyka da vi kom og de fortalte: Idag har vi hatt visning på leiligheten. Om vi får 1,4 mill for den så skal vi flytte til Stavanger! At de ville flytte tilbake dit viste jeg, men det var snakk om at det skulle skje om ca to år. Det værste er at jeg tenker at de får nå bare flytte. S kranglet med ekskona i et år og fått 50/50 fordeling av datteren F, og dette har gått veldig bra i to årstid, og nå skal de altså flytte. 40 mil unna. Da sier det seg selv at det blir lite 50/50 fordeling av barnet. K og jeg var veldig gode venner, men etter Hendelsen i vinter (K misforstod meg en gang og trodde jeg anklaget henne for og ta mine venner.. Skikkelig barnehage) kjenner jeg at ting ikke er som før, av mange grunner. Uansett... Sjokoladekake, budapestkake og suksesskake som var glutenfrie, muffins, skolebrød og cookies som ikke var det. Vi koste oss! TheaM var knapt og se for hun hadde de fire søskenbarna sine der, for SøsterG med barna var og der. Ungene lekte og lekte og koste seg sammen. Gaven fra oss var forresten en bok "Heksene" av Roald Dahl. En bok, sa K, men da kan den fint byttes! Det var før den var pakket opp. Lille H ønsket seg nemlig bare spill til NintendoDS. Håper bursdagen gikk fint, i ny kjole! Og den er så fiiiiin!!!! Den er knelang, og faren er ikke pudder og ikke rosa, men en blanding. Midt på kjolen ser det ut til at noen har tatt en pensel og kastet på litt sort maling, og halslinningen består av en bredt sort silkebånd. Fant den på Zizzi for en måned siden etter og siklet på den gjennom hele sommeren. Men da var 500 for en kjole litt for mye. Så da jeg fant den nå var gleden -og kontoen- stor. **** Idag sitter og lurer på om jeg har et sykt barn. Hun hoster stygt, er litt sløv i øynene men er ikke helt febervarm. Tror jeg. Får nemlig ikke lov og måle. fin start på dagen: TheaM kikket på meg og sa: "Jeg er glad på deg mamma"
Gjest Catwoman Skrevet 13. november 2010 #11436 Skrevet 13. november 2010 fin start på dagen: TheaM kikket på meg og sa: "Jeg er glad på deg mamma" Så herlig <3 Så du på Skogheim på torsdag da? Med Hans-Erik Dyvik Husby. Fikk et veldig godt inntrykk av han der.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #11437 Skrevet 13. november 2010 For en herlig start på dagen da! Må si jeg syns du har noen litt spesielle familiemedlemmer. Å si at man vil bytte en gave før den er pakket opp, er veldig uhøflig i mine øyne. Kjolen din hørtes forresten veldig lekker ut
Kara W Skrevet 13. november 2010 #11438 Skrevet 13. november 2010 For noen sære familiemedlemmer du har! Bytte gaven uten en gang å se på den var da noe spesielt! Godt å høre at du følte deg fin i kjolen og at TheaM koste seg. Og så utrolig herlig sagt av henne! Idag har jeg bare fått beskjed om å gå bort God bedring til den lille
loffen Skrevet 13. november 2010 #11439 Skrevet 13. november 2010 En bok er den beste gaven man kan få!! Kjolen din høres kjempelekker ut!
MarianneE Skrevet 14. november 2010 Forfatter #11440 Skrevet 14. november 2010 Så skjønn! :rødme: Ja, ikke sant! Og jeg er så glad PÅ deg var jo en søt variant. Så herlig <3 Så du på Skogheim på torsdag da? Med Hans-Erik Dyvik Husby. Fikk et veldig godt inntrykk av han der. Klart jeg så det! Wouldn't miss it for the world. Synes og det var et bra program og viste ham fra en veødig allright side. Og jeg kan ikke noe for det, men han er bare utrolig sexy. Og ganske fjernt fra den type mann jeg liker. For en herlig start på dagen da! Må si jeg syns du har noen litt spesielle familiemedlemmer. Å si at man vil bytte en gave før den er pakket opp, er veldig uhøflig i mine øyne. Kjolen din hørtes forresten veldig lekker ut Neinei... De er svigerfamilien og den sida av familien er forholdsvis normale (OK, S&K skiller seg vel litt ut...) det er MIN familie som er spesielle. Veldig spesielle. Og om dere skulle lure... da er det selvsagt JEG som skiller meg ut- positivt. For noen sære familiemedlemmer du har! Bytte gaven uten en gang å se på den var da noe spesielt! Godt å høre at du følte deg fin i kjolen og at TheaM koste seg. Og så utrolig herlig sagt av henne! Idag har jeg bare fått beskjed om å gå bort God bedring til den lille Jeg får og beskjed om og gå bort. Også "neeeiii.... ikke kose nå" Det var på tide med noe pent fra den kanten. Og hva god bedring angår fikk jeg omsider lov til og måle feberen, og den var der ikke. Altså var hun feberfri. Kvikna til etter frokost gjorde hun og, så vi reiste som planlagt på biblioteket hvor hun var i hundre sammen med andre barn. Kikket i bøker, tegnet, hoppet oppe i en rund sak med kanter hvor det er plass til flere barn osv... Alt bra med andre ord. En bok er den beste gaven man kan få!! Kjolen din høres kjempelekker ut! Ja, bøker er en bra gave! Jeg har funnet ut at jeg blir den kjedelige tanta som kjøper oppbyggende gaver. **** TheaM hoster værre enn igår. Hun har krupphoste og hoster opp masse slim, som hun svelger igjen istedet for og få det ut. Vi skal bake muffins idag og sjokoladekake via den enkle veien igjennom to poser fra Toro. Hadde begge deler i skapet. Muffinsene skal få blåbær i seg, og kaka skal få være med til pappa i ettermiddag for vi er bedt på middag. Kalkun!! Det blir da pappa og sikkert den nye kjæresten hans og søsterG med mann&barna, broder'n og oss. Har forresten laget meg en ønskeliste inni hodet, etter en tur innom kjøpesenteret igår: Det har kommet julekjoler til jenter. Jeg gleder meg bestandig til og kjøpe julekjole til TheaM. I fjor hadde hun en mørk lilla i sateng og sort "underskjørt" som stakk litt utenfor kanten på kjolen. Året før en rød velourkjole med en bredt litt mørkere silkebånd i livet. I år.... Og dermed har jeg skravlet i vei om ingenting igjen....
Fremhevede innlegg