Kara W Skrevet 8. november 2010 #11401 Skrevet 8. november 2010 Jeg drømte om deg i natt. Bilen deres hadde brutt sammen like i nærheten, så da inviterte jeg dere på besøk. Vi to drakk te og skravlet, mens barna lekte, og André sto ute i regnet i prøvde å fikse bilen Husker jeg tenkte at det var så koselig å endelig møte dere IRL. Håper jo at vi faktisk før møttes en gang, og er dere her i nærheten er André selvfølgelig også velkommen inn
MarianneE Skrevet 8. november 2010 Forfatter #11403 Skrevet 8. november 2010 kos deg med husvask :gjeiper: Vi skal snart rusle ned til fritidsparken på babysvømming. Ukas høydepunkt for mini. Å, det er koselig. De gangene jeg er og svømmer ser jeg de små tassene som plasker rundt i terapibassenget. Jeg drømte om deg i natt. Bilen deres hadde brutt sammen like i nærheten, så da inviterte jeg dere på besøk. Vi to drakk te og skravlet, mens barna lekte, og André sto ute i regnet i prøvde å fikse bilen Husker jeg tenkte at det var så koselig å endelig møte dere IRL. Håper jo at vi faktisk før møttes en gang, og er dere her i nærheten er André selvfølgelig også velkommen inn Fantastisk! Og ikke så usannsynlig siden bilen vår burde vært byttet inn for lenge siden. Koselig av deg og innkludere Andrè og, forresten... Mårnings! Jo.. Mårnings loffen! Men... Klokka halv 11? Ække morran da lengere vet du! **** Da er alle rom vasket, dyner er hengt ut til lufting, det samme med overmadrassene til senga, tepper er hengt ut, sengetøy er i vaskemaskinen, alt under senga vår (og det er jo litt.... ) er tatt fram og støvsuget, og jeg har vært i butikken. Flinke meg!
Gjest wild bird Skrevet 8. november 2010 #11404 Skrevet 8. november 2010 Må bli en kaffe mocca til den flinke husmora. Det har du fortjent
Gjest D.O.A. Skrevet 8. november 2010 #11405 Skrevet 8. november 2010 Du er så flink og effektiv søte du!
MarianneE Skrevet 9. november 2010 Forfatter #11406 Skrevet 9. november 2010 Må bli en kaffe mocca til den flinke husmora. Det har du fortjent Nice... Har vært enda mer husmor idag. Har laget fiskegrateng -hjemmelaget sådan- til middag idag. Det er godt, det!! Du er så flink og effektiv søte du! **** Har møtt min "anderledes-venninne" som noen kalte det, idag. Slitsomme greier! Hun er sykemeldt, så vi tok jentene våre fri fra den egentlige barnehagen og tok dem med til Åpen Bhg. Jentene var lykkelige over og få leke sammen, TheaM strålte så mammahjerter mitt smeltet totalt. Jeg satt da med venninneT og fikk høre om hvor grusomme barnevernet er, hvilken skam det er at skolen sønnen hennes går på er kåret til et av landets beste for det var bare løgn, hvordan alle var i mot henne osv. En time tok det foredraget. Jeg forstår at situasjonen hennes er vanskelig. Men litt selvinnsikt hadde kanskje ikke vært dumt? Andrè forsvant ut døra igjen nå for og reise til Gjøvik igjen. Han kommer hjem igjen på torsdag. Det føles som en evighet.
MarianneE Skrevet 9. november 2010 Forfatter #11407 Skrevet 9. november 2010 well... Hello Mr.Ben&Jerry Phish Food... How nice of you to keep me with company!!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2010 #11408 Skrevet 9. november 2010 Hei! Heldige Andre! Jeg har bittelitt hjemlengsel nå for tiden Kos deg med isen din
loffen Skrevet 9. november 2010 #11409 Skrevet 9. november 2010 Det er morran helt til klokka er 12:00.
MarianneE Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11410 Skrevet 10. november 2010 Hei! Heldige Andre! Jeg har bittelitt hjemlengsel nå for tiden Kos deg med isen din Var jo ikke meninga og gi deg hjemlengsel, da... Koste meg med isen, ja. Klarte t.om og spare litt til i kveld. Men, det var ikke lett... Det er morran helt til klokka er 12:00. Det tror jeg avhenger litt av om man har barn eller ikke. Feil... Jeg tror det avhenger av om man har store eller små barn! **** Jobb igjen idag. Men Andrè avgårde er jeg igrunn glad jeg ikke har en 100% stilling. Hadde jo gått greit det og, men... allikevel... Lite på hjertet idag kjenner jeg.
MarianneE Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11412 Skrevet 10. november 2010 Overtrøtte barn er festlige, gitt. Hysterisk anfall pga at hun skulle ha på pysjamas. Hysterisk anfall pga feil pysjamas (skjønt, hun fikk den nå tredd på seg allikevel) Hysterisk anfall pga hun måtte kle av seg, så et fordi jeg kledde av henne. Hysterisk anfall pga jeg sa god-natt før hun hadde lagt seg ordentlig ned. Osv.... Glad jeg stoppet innom Tullis etter jobb og slappet av med en latte. Fikk da hvilepulsen litt ned før jeg fortsatte med dagen. Hentet TheaM i barnehagen rett før kl 15, og da gikk vi ned til elva for og mate måker, svaner og ender. Var ikke hjemme igjen før 16.45. Veldig koselig tur! Dagens beste: Snakket med svigermor idag. Hun var oppgitt fordi S hadde ringt henne og spurt om hun kunne ta begge jentene fordi svigerinneK hadde fått et utslett på den ene leggen, og derfor var hun sengeliggende idag. Svigermor sa nei, det kunne hun ikke. Rare greier....
Spatula Skrevet 10. november 2010 #11413 Skrevet 10. november 2010 Sengeliggende pga et utslett.. rare greier
MarianneE Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11415 Skrevet 10. november 2010 Sengeliggende pga et utslett.. rare greier Det må være litt av et utslett! Fantastisk, er det ikke?
Neytiri Skrevet 10. november 2010 #11416 Skrevet 10. november 2010 må være et veldig ubehagelig utslett!
*Enigma* Skrevet 10. november 2010 #11417 Skrevet 10. november 2010 Den unskyldningen tror jeg jeg skal bruke neste gang jeg ikke har lyst til å gå på jobb også.
Nótt Skrevet 10. november 2010 #11418 Skrevet 10. november 2010 Tror jeg skal bruke den unnskyldningen når jeg ikke vil på jobb også, blir sikkert bedre tatt i mot enn senebetennelse.
MarianneE Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11419 Skrevet 10. november 2010 har spist resten av isen igår og hivd meg over ostepop rester. Herregud, det er godt Andrè ikke er bortreist i uka til vanlig. Hadde est ut da, tror jeg...
Fremhevede innlegg