*Enigma* Skrevet 2. november 2010 #11361 Skrevet 2. november 2010 Nei... den samvittigheten hans sitter vel litt (for) langt inne. Har laget meg sykesuppe. Åpnet et nytt glass med currypaste, og brukte 2 ts derfra, sammen med 6 sjarlottløk og 2 kinesiske hvitløk samt en del grønnsaker og vann så klart. Den suppa ble så sinnsykt sterk at den er bortimot uspiselig. Hva skal jeg gjøre med 2 liter kruttsuppe? Blande den ut med kokosmelk eller fløte så den blir litt mindre sterk.
MarianneE Skrevet 2. november 2010 Forfatter #11362 Skrevet 2. november 2010 Har ingen av delene. Får prøve og ha i litt mer vann. Æsj asså...
Frigg Skrevet 2. november 2010 #11363 Skrevet 2. november 2010 Hva skal jeg gjøre med 2 liter kruttsuppe? Spise den
MarianneE Skrevet 3. november 2010 Forfatter #11365 Skrevet 3. november 2010 Spise den Jeg lot heller være gitt. Den ble nemlig så sterk at den sved på tunga, og da er det ikke godt. Helte ut hele greia. **** Da har Andrè mer eller mindre reist. Dvs, han er på jobb og kommer hjemom og skifter ut av arbeidstøy, tar med seg en ferdigpakket koffert... og PCen sin ( ) og reiser. Jeg blir da stuck med stasjonærePCen som står på soverommet. Ufint av ham... Skal først på jobb idag, så treffe min søsterG på Stockman i Skien. Det blir bra. Trenger en mocca mot den helvetes forkjølelsen og for og styrke meg litt med tanke på de neste tre dagene. Går da greit og være alenemamma men en alenemamma som ikke er i form enda... Den er værre.
Gjest wild bird Skrevet 3. november 2010 #11366 Skrevet 3. november 2010 God bedring! Håper alenemammaperioden går fint, til tross for dårlig form
Auri Skrevet 3. november 2010 #11368 Skrevet 3. november 2010 Herregud, var det søsteren din du var med? Jeg kjente henne ikke igjen for fem flate øre Du må unnskylde fra meg for at jeg var overlegen!
MarianneE Skrevet 3. november 2010 Forfatter #11369 Skrevet 3. november 2010 God bedring! Håper alenemammaperioden går fint, til tross for dårlig form So far so good!! Formen er bedre idag, men halsen blir bare værre og værre. Den har vært OK, men det er hosten som har plaget meg. Men nå er halsen vondt, et lite kremt og det kjennes ut som en kniv som pirker borti. Jada... Klage klage... **** Det er ingenting på TV. Vurderer og ta på meg den deilige fleecemorgenkåpa mi, lage meg en chocka mocca og krype under et teppe i sofaen med NintendoDSen min. En ting er sikkert... Det blir tidlig kvelden i kveld!
MarianneE Skrevet 3. november 2010 Forfatter #11370 Skrevet 3. november 2010 Herregud, var det søsteren din du var med? Jeg kjente henne ikke igjen for fem flate øre Du må unnskylde fra meg for at jeg var overlegen! Hun kjente ikke igjen deg heller så det er ingenting og unnskylde. Men ja... Det var søsterG og vesla hennes.
Kara W Skrevet 3. november 2010 #11371 Skrevet 3. november 2010 Håper halsen blir bedre snart! Ikke noe gøy å være alenemamma når man ikke orker å prate, og ihvertfall ikke mase på barnet Krype under dynen med en Nintendo hørtes ut som en god plan for kvelden. Husk bare å få med deg en stor kopp med noe godt og varmt å drikke
MarianneE Skrevet 3. november 2010 Forfatter #11372 Skrevet 3. november 2010 Håper halsen blir bedre snart! Ikke noe gøy å være alenemamma når man ikke orker å prate, og ihvertfall ikke mase på barnet Krype under dynen med en Nintendo hørtes ut som en god plan for kvelden. Husk bare å få med deg en stor kopp med noe godt og varmt å drikke Det skal jeg, må bare ta kveldsdosen med medisiner først- Også kom jeg plutselig på at jeg kjøpte Ben&Jerrys PhishFood igår... Kveldsdosen er da: *en Rinexin *en Mucomyst *10 ml cosylan hostesaft *Ben&Jerrys...
MarianneE Skrevet 4. november 2010 Forfatter #11373 Skrevet 4. november 2010 Jeg skrev igår at det blir tidlig natta... Eh... først koste jeg meg med isen og så på første episode av sesong 2 med Gilmore Girls. Så begynte The Mentalist etterpå, så da jeg omsider la meg, sånn 22.30 lå jeg en stund og spilte Mario på senga. Men formen er på bedringens vei, absolutt- så det er bra. I fjor sommer avvente vi TheaM med smokken om natta rett og slett fordi jeg var så lei av og stå opp om natta fordi hun hadde mistet den. Og også fordi da var hun tross alt fylt 2 år. Det var ikke før da at hun begynte og sove hele natta. Nå har hun sluttet med det. Nå og da har hun våknet på natta, men nå har det vært hver natt i en ukes tid. Hun våkner og kommer inn og skal ligge i senga med oss. Men Andrè og jeg er enige om at om natta skal hun ligge i sen egen seng, så da må jeg opp og følge henne inn i sin egen seng. Da vil hun som regel også ha litt vann, eller må på do (selvom hun har bleie om natta) men det står ikke på lenge med henne. men... Jeg er lei. Sånn. Måtte bare si det. Vurderer og ta en buss tidligere til Skien idag og kjøpe meg lunch på Stockmann. Kan gå innom Meny og plukke i sånn salatbar, men synes liksom alt smaker det samme nesten uansett hva du har oppi begeret. Salaten hos Stockmann er ikke av de rimeligste, men ser SÅ gode ut! Spesielt den med fetaost...
Neytiri Skrevet 4. november 2010 #11374 Skrevet 4. november 2010 håper du er på bedringsvei da ser hva jeg har i vente med en 2 åring helddisvis vil ikke >Bumba smokk noe særlig så blir ikke mye avvenning tror jeg der.......men samsoving derimot
Gjest wild bird Skrevet 4. november 2010 #11375 Skrevet 4. november 2010 God bedring med den vonde halsen. Du har ikke streptokokker eller noe sånn herk da, tro?
juliane Skrevet 4. november 2010 #11376 Skrevet 4. november 2010 Dere kan ikke lage et kompromiss på sovingen da? Da jeg var liten hadde mamma og pappa en madrass på gulvet ved siden av senga, der jeg kunne legge meg hvis jeg hadde mareritt e.l. Da fikk jeg den tryggheten jeg søkte om natta, og mamma og pappa slapp å våkne skikkelig. Funket veldig bra for oss i alle fall!
MarianneE Skrevet 4. november 2010 Forfatter #11377 Skrevet 4. november 2010 Har boller til etterheving og jentungen plassert forran barneTV. Pratet litt med Andrè på tlf istad, det var godt men guuuuud som jeg savner ham. Han hadde det bra, men savnet oss fælt. Glad han kommer hjem i morra.
MarianneE Skrevet 5. november 2010 Forfatter #11379 Skrevet 5. november 2010 God bedring med den vonde halsen. Du har ikke streptokokker eller noe sånn herk da, tro? Har ikke det, streptokokker har jeg hatt tidligere, og det var værre. Bare vanlig halsvondt. Ille nok, men... Dere kan ikke lage et kompromiss på sovingen da? Da jeg var liten hadde mamma og pappa en madrass på gulvet ved siden av senga, der jeg kunne legge meg hvis jeg hadde mareritt e.l. Da fikk jeg den tryggheten jeg søkte om natta, og mamma og pappa slapp å våkne skikkelig. Funket veldig bra for oss i alle fall! Tror ikke det, hun våkner fordi hun vil stå opp, ha vann, vil lese, får ikke sove osv... Hun virker ikke utrygg eller redd, bare... våken. Boller! De var gooooode.... **** :happy: Idag kommer kjærsten min hjem!! Gleder meg, til tross for at han bare har vært borte i to døgn. Savner ham så klart, men jeg har hatt så masse og henge i med at jeg har på en måte ikke fått kjent på det. Men det har vært rart og ikke ha ham her. Men, han kommer da hjem i kveld og da er det bare og skifte også skal vi i bursdag hos venninneJ i kveld. Hun og ei venninne har slått bursdagene sine sammen og leid et klubbhus, så det kommer vel enn 40-50 stykker. Og... Alle som kommer skal kle seg ut som et idol! Jeg skal kle meg ut som Hank von Helvete (men ikke f..n om jeg får tak i en sort lang parykk! ) Og broder'n som og kjenner J han... fnise... har sprayet pappesker, og skal prøve og stripse dem sammen og komme som Transformers. Andrè har jeg funnet ut at kan kle seg ut som RBKspiller, han har jo drakt og hele pakka. Å... Tror dette kan bli veldig gøy!!
Kara W Skrevet 5. november 2010 #11380 Skrevet 5. november 2010 Men, han kommer da hjem i kveld og da er det bare og skifte også skal vi i bursdag hos venninneJ i kveld. Hun og ei venninne har slått bursdagene sine sammen og leid et klubbhus, så det kommer vel enn 40-50 stykker. Og... Alle som kommer skal kle seg ut som et idol! Jeg skal kle meg ut som Hank von Helvete (men ikke f..n om jeg får tak i en sort lang parykk! ) Og broder'n som og kjenner J han... fnise... har sprayet pappesker, og skal prøve og stripse dem sammen og komme som Transformers. Andrè har jeg funnet ut at kan kle seg ut som RBKspiller, han har jo drakt og hele pakka. Å... Tror dette kan bli veldig gøy!! Ååå, jeg elsker sånne temafester! Var på en med "uniformsplikt" en gang. Fikk mye oppmerksomhet for "French maid" kostymet (selv om det var autentisk med lang heldekkende kjole). Men ikke like mye oppmerksomhet som mannen fikk for sin russiske militæruniform. Det var en homse på festen som var på ham hele kvelden, og da vi skulle dra hjem hoppet han inn i taxien og prøvde å bli med oss hjem Så deilig det skal bli å få kjæresten din hjem! Selv om man har mye å gjøre og ikke har tid til å bare sitte og savne ham, så merker man jo at de er borte.
Fremhevede innlegg