Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare jeg som ikke har et forhold til den byen, eller?

:klø:

og jeg...

Høres ut som en finfiin helg!

Og du :sengekos: x 2 på samme dag, jeg er fornøyd hvis jeg klarer å skvise inn en gang i uken :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en finfiin helg!

Og du :sengekos: x 2 på samme dag, jeg er fornøyd hvis jeg klarer å skvise inn en gang i uken :lur:

Asså... Twice in a day er ikke akkurat hverdagskost her i huset.

Twice a week er vel mer normalen... ;)

Har ryddet leiligheten, vasket opp og vannet orkideene mine.

Tatt mål av to bilder av TheaM som skal opp på veggen, stappet to sherox full av avispapir for de vil liksom ikke tørke og har stått siden fredag i skotørkeren som tydelig har tatt kvelden.

Har også gjort klar en klesvask jeg skal sette over etter jeg har vært hos legen. Lar aldri vaskemaskinen stå på når ingen er hjemme.

Måtte og ta en tablett istad for jeg har så vondt i hodet så jeg føler meg bedre.

Egentlig burde jeg støvsugd, vasket badet og vasket kjøkkengulvet også.

Det tror jeg virkelig jeg skal fordele mellom Andrè og meg i ettermiddag.

Sulten men jeg har lite matlyst.

Har egentlig lyst til og lage Sykesuppe men det passer litt dårlig nå.

Sykesuppe, ja... Skal skrible litt i Matboksen om den.

:)

Skrevet

Sauen Shaun er så bra, lille Poppel har Shaun som kosesau, og han må være med over alt :ler:

Høres ut som en flott søndag :lur: Fremdeles fire måneder siden sist her :sukk: Så jeg har blitt jomfru igjen :opplyser:

:skratter:

Skrevet
:opplyser: Et brev fra de fjernere himmelstrøk er straks på vei til en postkasse nær deg!
Skrevet

Asså... Twice in a day er ikke akkurat hverdagskost her i huset.

Twice a week er vel mer normalen... ;)

:flau: Ser at jeg ikke skal komme med gjennomsnitts antallet her i gården.

God bedring på seg hodet til Marianne :klemmer:

Skrevet

Var hos legen og det viser seg at jeg lider av.....

*trommevirvel*

INGENTING!!

Det er bare en forkjølelse som har satt seg i brystet og systemet.

Jeg har fått en tablettkur (rinexin) som skal åpne systemet litt, Cosylan hostesaft samt en brusetablett som skal løsne på slimet i lungene.

(artig med detaljer...)

Føler meg som et vandrende apotek....

Skrevet

Sauen Shaun er så bra, lille Poppel har Shaun som kosesau, og han må være med over alt :ler:

Høres ut som en flott søndag :lur: Fremdeles fire måneder siden sist her :sukk: Så jeg har blitt jomfru igjen :opplyser:

:skratter:

Jomfru igjen....

Men, fire måneder?

Var ikke det litt eh... lenge?

Jeg lurer på om ikke vi gjorde det igjen etter 5 uker eller noe.

Tror jeg.

TheaM har en katt som ble kjøpt av min mamma på Kremmerhuset, den er da døpt "Putanten" og er med overalt.

Den er blitt ganske lealaus i nakken ettersom hun bærer den i halsen i armkroken.

:fnise:

:opplyser: Et brev fra de fjernere himmelstrøk er straks på vei til en postkasse nær deg!

:hoppe:

:flau: Ser at jeg ikke skal komme med gjennomsnitts antallet her i gården.

God bedring på seg hodet til Marianne :klemmer:

Uffa, masse god bedring :klem:

God bedring :klemmer:

God bedring :klem:

God bedring! :troest:

Takk!

*host*

Skrevet

TheaM skal ha fri fra bhg idag for hun skal til øyelegen for og se om bruken av øyelapp har hjulpet mot sjeling.

Etter det skal vi en tur i Åpen Barnehage, det er lenge siden sist!

Det regner ute igjen etter to fine dager.

Skulle ønske det var oppholds istedet.

:regn:

:kjefte:

Andrè tok fram kursplanen sin igår, kikka på den og sa:

Jøss... Kurset begynner ikke før på torsdag, så vi skal jo ikke reise før på onsdag jo!

:roll: :roll:

Så da reiser han ikke i kveld allikevel.

Herregud mann, lær deg og lese!!!

Skrevet

Jeg tror menn har en eller annen form for fobi mot alt som ser ut som en instruksjonsmanual :nei: Her i huset har jeg hengt opp en stor kalender med beskjed om at alt som skal skje må skrives opp. Er det ikke skrevet opp så skjer det ikke, og den som først skriver seg opp får frikveld, den andre er hjemme med barna, evt. ansvarlig for å skaffe barnevakt. Men hvor ofte tror du ikke han ringer å sier at han pluttselig ikke kommer hjem, og han er sååå sikker på at han sa ifra for en uke siden :kjefte:

Skrevet

Jeg tror menn har en eller annen form for fobi mot alt som ser ut som en instruksjonsmanual :nei: Her i huset har jeg hengt opp en stor kalender med beskjed om at alt som skal skje må skrives opp. Er det ikke skrevet opp så skjer det ikke, og den som først skriver seg opp får frikveld, den andre er hjemme med barna, evt. ansvarlig for å skaffe barnevakt. Men hvor ofte tror du ikke han ringer å sier at han pluttselig ikke kommer hjem, og han er sååå sikker på at han sa ifra for en uke siden :kjefte:

Den kalenderregelen om og skrive opp ting har jeg og innført her i huset.

Det funker sånn delvis.

Dvs... vi er begge to litt glemsomme med og skrive opp, men jeg er vel den som skriver opp mest

Typisk mannfolk det der ja! :Nikke:

Ja, og en annen ting som er typisk mannfolk:

Da gårsdagens middag var spist (vi spiste litt seint, klokka var litt over 18) og TheaM var i seng sa jeg at jeg skulle bare slappe av litt på sofaen før jeg reiste meg og gjorde det jeg hadde og gjøre.

Det endte med at jeg sov fra kl 20-22.30, men siden jeg ikke er i form så tar jeg ikke det så tungt.

Men!

Andrè viste at kjøkkengulvet og badet skulle vaskes, det skulle støvsuges og sette over en maskin med klær.

Ingenting av det gadd han og gjøre.

Så jeg var så forbanna til morran idag at jeg satte over klesvasken da kl var 6.30, etter det gikk jeg løs på kjøkkengulvet og vasket det.

Og nå skal jeg straks vaske badet.

Håper han får så dårlig samvittighet over og ikke løfte en finger at han begynner og grine!!

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

:) En bra ting....

Øyenlegen mente at TheaM gjorde framskritt med opptrening av øyet.

Hun skal bruke lapp litt til, men det går framover! :tommel:

:) Enda en bra ting:

Vår lokale Meny skal kvitte seg med en del glutenfrie produkter og selger ut til 5kr. Uansett hva det er.

Har kjøpt Semper spaghetti b.la for 5 kr.

Koster vanligvis rundt 40 kr.

Gikk fra butikken med en full bærepose....

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hurra for positive ting :hoppe:

BHUUUUhhhu for mannen som ikke hjelper til :snurt:

Skrevet

Bra med billige glutenfrie varer, men det betyr vel samtidig at utvalget blir dårligere fra nå av?

Fikk han dårlig samvittighet? Tror det er en egenskap som sitter laaaaaangt inne (og er særdeles forbigående) hos menn. :roll:

Skrevet

Nei... den samvittigheten hans sitter vel litt (for) langt inne.

:roll:

:tristbla:

Har laget meg sykesuppe.

Åpnet et nytt glass med currypaste, og brukte 2 ts derfra, sammen med 6 sjarlottløk og 2 kinesiske hvitløk samt en del grønnsaker og vann så klart.

Den suppa ble så sinnsykt sterk at den er bortimot uspiselig.

Hva skal jeg gjøre med 2 liter kruttsuppe?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...