MarianneE Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #11321 Skrevet 29. oktober 2010 God helg, MarianneE God helg til deg og- og til dere alle som titter innom!! Ja... Da var det atter en gang helg gitt! Her har vi hatt pizza med spekeskinke til middag, TheaM har fått et nytt puslespill med motiv fra Kardemommeby og jeg tror vi alle er i helgemodus. Klokka var bare 18.15 da TheaM kom med pysjamasen og ville ha den på. Hun ser nå på Timmy (en dustete sau) og det er snart kveldsmat og natta på henne. Når hun er i seng er det mulig det tar meg 10 min med og sovne sjøl...
Kara W Skrevet 29. oktober 2010 #11322 Skrevet 29. oktober 2010 Hun ser nå på Timmy (en dustete sau) Næhei! Timmy er dritkul! Har kjøpt Timmy-DVD til Plutten til jul, og Shaun the Sheep til mannen. Håper ellers det blir en bra helg for dere
MarianneE Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #11323 Skrevet 30. oktober 2010 Jammen Timmy sier jo bare bææ og... å... det er kjedelig! Shaun the Sheep er jo utrolig bra! Det er morsomt, det! Spesielt episoden hvor de lager fest på låven... Andrè var hjemme 5.40 etter og kjørt drosje i natt. Da våknet jeg og, og med min hoste -som høres ut som en 5 år gammel røykhost- satte jeg meg i stua for og hoste ferdig. Da kl var 6.10 stod TheaM opp... Så da sitter vi her da. Bedre blir det vel ikke i morra når vi skal stille klokka en time tilbake. Jeg med mitt fucked-up søvnmønster.... I fjor da vi stilte klokka en time tilbake våknet jeg jo presis kl 4 i mange uker. Kan ikke si jeg gleder meg. Neste uke blir bra. Andrè reiser på kurs i Gjøvik fra tirsdag til fredag med jobben. Det samme uka etter der, bare at da er det fra mandag til torsdag. Så da blir jeg alenemor, kan ikke si jeg gleder meg. Men, det finnes mange der ute i verden som gjør det hver dag- med flere barn og full jobb t.om Jeg redd for at hun skal slå seg vrang som hun kan gjøre. At hun skal være slik hun kan være på sitt mest umulige, klå på alt, ikke ville høre, mase.... Slik at jeg mister alt av tålmodighet og bare klikker i vinkel. Gjør det jeg gjør best... Tar sorgene på forskudd! Lørdag og ingen planer for dagen. Ikke annet enn en tur i butikken og så får vi ta en tur innom pappa.
Gjest wild bird Skrevet 30. oktober 2010 #11324 Skrevet 30. oktober 2010 Håper det går greit å være gressenke, og at søvnen din ikke blir helt på bærtur, til tross for at vi skal flytte klokka. Også skal Andre til hjembyen min på kurs da gitt
MarianneE Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #11325 Skrevet 30. oktober 2010 Er du derfra? Aldri vært der, jeg. Joda... Gressenke tilværelsen er ikke noe nytt fra den tiden han var ukependler til Oslo i flere år. Forskjellen er at nå er det barn inn i bildet. Men, det går nok bra. Dagene går fort unna- heldigvis. idag. Lurer på hva vi skal finne på utenom butikken og innom pappa en tur. Lurte på og sette TheaM i sving med noe maling på kjøkkenet, eller "plysje" som også er kjent som og pusle...
Gjest D.O.A. Skrevet 30. oktober 2010 #11326 Skrevet 30. oktober 2010 Ah, Gjøvik! Der har jeg endel familie, heldige Andre! på deg søte MarianneE.
Gjest wild bird Skrevet 30. oktober 2010 #11327 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er fra Gjøvik, ja. Og alle har vel et søskenbarn der, er det ikke så?
Kara W Skrevet 30. oktober 2010 #11328 Skrevet 30. oktober 2010 Vi har også lekt med "pysse pill" idag På tide å få tak i noen nye. Guttungen klarer de vi har ganske godt, og jeg begynner å bli rimelig lei dem. Håper dere får en fin dag, til tross for regn!
*Enigma* Skrevet 30. oktober 2010 #11329 Skrevet 30. oktober 2010 Også til Gjøvik da! Men Gjøvik er en fin by det, selv om jeg ikke akkurat lengter tilbake. Håper dere får en fin helg!
Mazilla Skrevet 30. oktober 2010 #11331 Skrevet 30. oktober 2010 Det er best å ta sorgene for forskudd, så en er sikker på å ikke gå glipp av noen!
MarianneE Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #11332 Skrevet 31. oktober 2010 Ah, Gjøvik! Der har jeg endel familie, heldige Andre! på deg søte MarianneE. Jeg er fra Gjøvik, ja. Og alle har vel et søskenbarn der, er det ikke så? Også til Gjøvik da! Men Gjøvik er en fin by det, selv om jeg ikke akkurat lengter tilbake. Håper dere får en fin helg! Bare jeg som ikke har et forhold til den byen, eller? :klø:
MarianneE Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #11333 Skrevet 31. oktober 2010 Vi har også lekt med "pysse pill" idag På tide å få tak i noen nye. Guttungen klarer de vi har ganske godt, og jeg begynner å bli rimelig lei dem. Håper dere får en fin dag, til tross for regn! pysse pill... den var søt! Jeg gikk også og kjøpte et nytt fordi jeg var så lei av og "plysje" de fra 3pk med OleBrumm jeg kjøpte i sommer. Hun var fornøyd med de hun hadde- jeg trengte noe nytt God "morgen" MarianneE Tar den koppen nå jeg. Takk... Det er best å ta sorgene for forskudd, så en er sikker på å ikke gå glipp av noen! Eller bare være forberedt så blir jeg heller positivt overrasket når ting går bedre enn ventet. **** Pokker ta den idioten (Benjamin Franklin tror jeg det var) som fant ut at klokka skal stilles en time tilbake. Klokka var 5 da jeg hørte maaammaaaaa og hun måtte følges tilbake til senga si et par ganger. Da klokka var 6 gav jeg opp. Da fikk vi heller stå opp. Ikke det at jeg ikke var våken stod opp kl 4 for og få opp en skikkelig hostekule, men det hadde vært godt og få ligge litt i senga
Neytiri Skrevet 31. oktober 2010 #11334 Skrevet 31. oktober 2010 uff har egentlig aldri hatt noen mening om når klokka stilles, men nå som jeg har barn liker jeg den ikke :dåne: var oppe kl05 også, mannen ga opp kl06 og tok Bumba fram
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #11335 Skrevet 31. oktober 2010 Å stille klokka er egentlig bare tull, spør du meg. Vi kunne hatt sommertid hele året. Og det er spesielt ille for de med små barn og bønder. Dyra blir jo også litt ute av rytme. Håper søndagen blir fin, til tross for en alt for tidlig start!
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. oktober 2010 #11336 Skrevet 31. oktober 2010 Klokken 5 en søndags morgen ja.. du det var tidlig. :dåne: Ja det er vel bare å forberede seg på slikt allerede nå
loffen Skrevet 31. oktober 2010 #11337 Skrevet 31. oktober 2010 Å stille klokka er egentlig bare tull, spør du meg. Vi kunne hatt sommertid hele året. Og det er spesielt ille for de med små barn og bønder. Dyra blir jo også litt ute av rytme. Er glad jeg hverken har små barn eller bønder. Jeg digger også den Sauen Shaun-episoden da de har fest på låven!
Gjest wild bird Skrevet 1. november 2010 #11338 Skrevet 1. november 2010 Hehe, glemte kanskje et komma der, eller noe Håper mandagen blir fin, MarianneE
MarianneE Skrevet 1. november 2010 Forfatter #11339 Skrevet 1. november 2010 uff har egentlig aldri hatt noen mening om når klokka stilles, men nå som jeg har barn liker jeg den ikke :dåne: var oppe kl05 også, mannen ga opp kl06 og tok Bumba fram Tro meg... Det er slike ting man blir fort oppmerksom på når to i huset blir til tre for og si det sånn... Å stille klokka er egentlig bare tull, spør du meg. Vi kunne hatt sommertid hele året. Og det er spesielt ille for de med små barn og bønder. Dyra blir jo også litt ute av rytme. Håper søndagen blir fin, til tross for en alt for tidlig start! ...da er det godt det ikke er noen bønder her i huset i tillegg. Søndagen ble bra de, TheaM og jeg gikk ut litt før klokka var 11. Det regnet torsdag, fredag, lørdag så da kom på søndagen var det deilig og komme seg ut!! Vi gikk til Narvesen for jeg måtte ha nytt busskort for November og en avis. Så tuslet vi ned til elva hvor vi matet fugler, og lekte litt. Gikk opp bybakken hvor det er utsikt over bysentrum. Så etter og dyttet TheaM på trehjulsykkel opp Bybakken (som er laaang og bratt) gikk/sykla vi så vi kom til blokka der venninneI bor. Der møtte vi henne -som avtalt på vegen bort, hurra for - og hun og jeg pratet mens TheaM slo seg løs på lekeplassen. Etter på gikk vi hjem, da var klokka 14.30 allerede! TheaM var så sliten at hun sovnet på sofaen 20 min etter vi kom hjem, og Andrè som har kjørt drosje på natta denne helga han hadde ikke våknet av seg selv som jeg håpet mens vi var ute. Så mens TheaM sov, så ble det en liten på oss... Husker ikke sist vi hadde spontan sex... Etter middag var vi en tur hos pappa. Han har da fått et "nytt damebekjentskap" som han kalte det. En veldig hyggelig dame på hans alder. Jeg ble positivt overrasket, og det er jo bra! Dagen ble avsluttet med enda mer Fremdeles i sjokk over at det ble gjort to ganger på en dag. Lenge siden sist- veldig lenge! Klokken 5 en søndags morgen ja.. du det var tidlig. :dåne: Ja det er vel bare å forberede seg på slikt allerede nå Ja, det er bare og stålsette seg nå, Milla! Er glad jeg hverken har små barn eller bønder. Jeg digger også den Sauen Shaun-episoden da de har fest på låven! Ja, den er utrolig bra! Ler så jeg griner nesten! Hehe, glemte kanskje et komma der, eller noe Håper mandagen blir fin, MarianneE Det gjør den ikke. Jeg hoster og hoster skikkelig stygt, har vondt i panna (bihulene?) og til tross for at jeg har fri føler jeg meg helt elendig form. Har legetime kl 14, spennende og se hva det ender med. Andrè reiser i morra, så det og bli syk nå, det passer utrolig dårlig!!
MarianneE Skrevet 1. november 2010 Forfatter #11340 Skrevet 1. november 2010 Kan forresten nevne at den turen TheaM og jeg brukte 4 timer på igår, den hadde tatt meg ca 30 min om jeg skulle gått alene. Så travelt... Det hadde vi ikke!
Fremhevede innlegg