Gjest ~Milla~ Skrevet 22. oktober 2010 #11261 Skrevet 22. oktober 2010 Innom for å ønske deg en riktig god helg
Kara W Skrevet 22. oktober 2010 #11262 Skrevet 22. oktober 2010 Føler meg nesten utenfor her, så jeg slenger på et God Helg! jeg også.
loffen Skrevet 22. oktober 2010 #11263 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg også; God Helg! Håper dere har fått shoppet masse digg i Sweden!
MarianneE Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #11265 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Heia MarianneE! Heia MarianneE! Er noe styr med sånt mens man gjør det, men det er jo alltid veldig deilig å bli ferdig! Ja, jeg var rimelig fornøyd med megselv da jeg satte igang og ble ferdig 10.30. Følte meg drit flink som rakk det før vi måtte gå. Så flink du er Jeg vurderer å gjemme meg bak PC-skjermen idag, så slipper jeg å se alt rotet... Det vurderte jeg og, men skulle jeg ta det så måtte det bli der og da- og det ble det. Sverigetur høres digg ut. Harryhandling? Har handleliste som består av: *potetmos (den svenske er kjempe god!!) *spareribs *brus *brett med smirnoff ice (vi kjøper nesten aldri alkohol på slike turer- kanskje dagen idag blir dagen?) *glutenfrie varer (myyye større utvalg- og myye billigere!) *kalvekjøtt *Gul M&M til broder'n *Snus til broder'n *røyk til Andrè ...også ender vi sikkert opp med mye mer! Innom for å ønske deg en riktig god helg Føler meg nesten utenfor her, så jeg slenger på et God Helg! jeg også. Jeg også; God Helg! Håper dere har fått shoppet masse digg i Sweden! Innom for å ønske deg en god helg GOD HELG TIL DERE OG ....OG TIL ALLE DERE ANDRE! Fikk alle det med seg nå? Reiser litt over kl 8 og skal kjøre til Sandefjord hvor vi skal ta ferga over til Sverige. Møkka ferge! Jeg har prøvd og foreslå at vi burde kjøre til Horten, ta Horten-Moss ferga istedet. VenninneA og jeg gjorde det en gang. Da startet vi kl 8 og parkerte i Sverige kl 11. Nå starter vi kl 8 og er i land 12.30, og skal da kjøre dit vi skal handle etterpå. Og med ferga blir vi jo enda seinere hjem, og vi skal hente TheaM som er hos svigers også. Men, søsterG og svogerØ ville så veldig gjerne ta ferga. Jeg grøsser nesten av tanken på alle de andre som og skal det samme. Det er godt og få handlet- men jeg synes sånn generellt at slike turer er stress. ....god helg til Mia83, Juliane, wild bird og liljan!! Det ble for mange quotes ifølge reglene så jeg måtte fjerne noen gitt! Endret 23. oktober 2010 av MarianneE
MarianneE Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #11266 Skrevet 23. oktober 2010 Svigermor hentet TheaM igår for og ha henne hos dem til vi er tilbake fra Sverige. (Til tross for at vi måtte opp til svigers en time etterpå for og bytte over til svigerfars bil...) og det at jentungen reiser til svigers sånn har vært bra. Jeg har stått igjen med en juhuu-nå-skal-vi-leve-livet-og-ha-crazy-sex-følelse, men ikke igår. TheaM skulle med mimmi så hun hadde ikke tid til og si ordentlig hadet en gang der hun gikk avgårde og holdt svigermor i hånda og prata fornøyd i vei. Jeg så dem kjøre avgårde og tårene mine rant. Hun var vanskelig i hele går, toppen var da hun lå på gulvet i matbutikken og gråt fordi hun ikke fikk smågodt. Så jeg tenkte at det skal bli litt godt at hun reiser. Men det var ikke det. Det verket i hjertet mitt. Vanligvis har dette vært helt greit, men igår kjentes det bare fælt. (men det hjalp da vi var tilbake etter og bytta bil; Da spilte vi høy musikk og laget mat sammen, etterfulgt av NyttpåNytt og.. Crazy sex (hva nå da det er....) ) ...og nå tørker jeg tårer igjen....
Kara W Skrevet 23. oktober 2010 #11267 Skrevet 23. oktober 2010 God morgen. Hadde tenkt til å skive noe om at det var fint å se at andre blir tvunget opp tidelig på lørdagsmorgenen, men så ser jeg jo at du står opp så tidelig frivillig. Du skulle ligget i sengen din med mannen din minst en time til. Fy deg :fy: Det er rart hvordan det kan være verre å gi fra seg kranglete barn enn blide, særlig når vi ser at de blir blide straks de drar. Håper alle sammen får en flott dag, og at den ikke blir alt for stressende.
Lunalu Skrevet 23. oktober 2010 #11269 Skrevet 23. oktober 2010 Innom med en klem! Som du så riktig har observert så er jeg ikke så ofte her inne - men har vært og snoket litt på juletråden... hi hi. Nå er det kaffe og vafler - er hjemme hos mamma på høstferie! Håper du får en deilig lørdag! Klem fra Lunalu
MarianneE Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #11270 Skrevet 24. oktober 2010 God morgen. Hadde tenkt til å skive noe om at det var fint å se at andre blir tvunget opp tidelig på lørdagsmorgenen, men så ser jeg jo at du står opp så tidelig frivillig. Du skulle ligget i sengen din med mannen din minst en time til. Fy deg :fy: Det er rart hvordan det kan være verre å gi fra seg kranglete barn enn blide, særlig når vi ser at de blir blide straks de drar. Håper alle sammen får en flott dag, og at den ikke blir alt for stressende. Kan jo ikke ligge i senga og kose med han når vi måtte tidlig opp fordi vi skulle reise, vel... Dessuten utnytta vi heller fredagskvelden til slikt.. Jeg tror jeg ble litt slik fordi hun reiste fra oss. Vanligvis er det vi som tar henne med til svigers og reiser derfra, men nå var det jeg som ble stående igjen da hun gikk. Men, hun var veldig fornøyd, det var bare jeg som stod igjen med tårene rennende. Innom med en klem! Som du så riktig har observert så er jeg ikke så ofte her inne - men har vært og snoket litt på juletråden... hi hi. Nå er det kaffe og vafler - er hjemme hos mamma på høstferie! Håper du får en deilig lørdag! Klem fra Lunalu Med andre ord så er det med deg som med julemarsipanen... Kommer snokende stille og rolig i midten av oktober. **** Svenskeshopping!!! :dåne: Brukte masse penger igår, herregud, jeg er redd for og sjekke kontoen nå. Neida, jeg hadde ca 20.000 på kontoen da vi reiste, så jeg bestemte meg for at vi skal handle det vi trenger (og har lyst på...) uten dårlig samvittighet. Tok ferja som gikk kl 10 fra Sandefjord, det var en del folk ombord men ikke så ille som jeg frykta. Vi handla litt i taxfree'n og kikka i klesbutikkene og ellers slappet av. I taxfree'n hadde jeg lyst til og kikke nøye i parfymeriavdelinga, men det var det sinnsvakt mange mennesker! Og "alle" prøvde parfyme så jeg ble ordentlig kvalm av alle luktene, og flere folk ble det etterhvert som vi kom til drikkevarene og snopet. Slike butikker gjør meg veldig uvel så jeg grabba bare til meg det jeg så også prøvde jeg og komme meg ut igjen. Lite lysten på og bli sjøsyk midt inne i butikken! Jeg kom da ut igjen med: *2 poser smash (liker "ta 2 betal for 1 tilbud") *en eske med kinder schoko bons *1 flaske dumle likør *1 rull med 10 esker snus til broder'n *1 frisør sett til TheaM (hun elsker og leke frisør etter og sett på svigermor) .....623kr! og 290 av dem får jeg igjen fra broder'n. Vi kom oss i land uten noen hendelser og kjørte rett til Nordbyen for enda mer shopping. Vi gikk rett til matbutikken først for og få det unna gjort. Her gikk det 2.909kr! Men vi kom ut med: *2 kg frosne blåbær (65kr pr kilo) *2 kg frosne jordbær (35kr pr kilo) *1.5 kg bankekjøtt for svigermor (115kr) *2 store poser ostepop (den svenske OLW er bedre enn den norske. Rart...) *5 typer kjøttpålegg *5 poser chili con carne krydder (godt!) pluss en for gresk kjøttpudding og en for bosnisk mat, ikke spør hva den het... *2 kartonger med glutenfritt mel (159,- for 9 pakker mel. I Norge betaler jeg 35 kr pr pakke....) *1 eske med sataymarinert kyllingspyd *4 esker viltskav (400 gr pr stk og de kom på 150kr for alle. sjukt billig!) *Glutenfri pasta, knekkebrød, strøbrød. frokostblanding som smaker ganske likt Kellogs spesialK, soyasaus, rundstykker... *1 2.2 kg gulost (64 kr kiloen, såååå billig var den ikke, men allikevel...) *2 esker CapriSonne juice *4 typer 3pk med sauser som er naturlig glutenfrie *1 Big-pack med spekeskinke *1 2kg pose med Twist til svigers som takk for barnepass og lån av bil) *3 esker med 3pk potetmos (den er sabla god den svenske...) *1 eske kyllingfilèt (tenkte og ikke kjøpe, men det føltes rart og reise til Sverige uten og kjøpe med en ) ...pluss et par andre ting Et annet sted kjøpte vi også to brett med brus og litt snop etter at vi hadde kikket litt her og der på senteret. Da klokka ble 5 kjørte vi mot Moss for og ta Horten-Moss ferga tilbake. Vi var hjemme 20.15 og da ble alle varene satt bare rett i yttergangen slik at da Andrè kjørte for og hente TheaM og bytte bil pakket jeg om, fikk frysevarene der de skulle være, sortert ut godteriet, det vi hadde kjøpt for andre (for vi kjøpte og med et brett RedBull og to poser M&M for broder'n), porsjonspakket kjøtt og kjøttpålegget og lagt i fryseposer og i fryseren.... Andrè og TheaM var ikke hjemme før 21.15 og da var hun lyyyysvåken. Hun fikk stime litt rundt med var i seng til kl 22. Herregud, det er godt det ikke skjer ofte!! Vi ble og seinere enn det vi regnet med. Vi satset på og være hjemme til kl 19, men reiste jo med søsterG og svogerØ som hadde Ø sin mor hjemme hos seg så de hadde det jo ikke travelt. Jeg hadde derimot en ekkel følelse i magen da jeg så på klokka og tenkte på den stakkars(?) ungen som ville kommet seg ganske seint i seng. Men, det var helg og veldig sjeldent det er slik. Så det gjorde kanskje ikke noe? Uansett... vi fikk MASSE for pengene og vi hadde en utrolig bra tur!
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 #11271 Skrevet 24. oktober 2010 Wow, det var litt av en handel! :dåne: Kjekt å ha endel i hus, både av kjøtt og tørrvarer. Penger spart er penger tjent! Sov TheaM lenger enn vanlig i dag, forresten?
Gjest wild bird Skrevet 24. oktober 2010 #11272 Skrevet 24. oktober 2010 Det var litt av en fangst! Godt å få litt utbytte av turen når en først reiser Ha en fin søndag
Gjest MissBella Skrevet 24. oktober 2010 #11273 Skrevet 24. oktober 2010 For en handletur!! Litt bra å handle alt man trenger og har lyst på inni mellom!! God søndag!!
Kara W Skrevet 24. oktober 2010 #11274 Skrevet 24. oktober 2010 Så deilig med en skikkelig handletur innimellom. Og ikke var det værst dyrt heller. God søndag
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #11275 Skrevet 24. oktober 2010 Harryhandling! :rødme: Godt å høre at dere hadde en fin tur etterhvert. Og god søndag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2010 #11276 Skrevet 24. oktober 2010 Det var litt av en fangst dere fikk med dere hjem, så herlig å fylle opp matlagrene. Bare tenk på hva det hadde kostet her i Oslo :dåne:
MarianneE Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #11277 Skrevet 24. oktober 2010 Vi er litt slitne etter gårsdagen alle sammen. Verken Andrè eller jeg har veldig mye tålmodighet, og TheaM er trøtt men grei. Gleder meg til vi skal legge oss, jeg vil bare sove tror jeg.
MarianneE Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #11279 Skrevet 25. oktober 2010 Himmel... Nå er det tull med den siteringa igjen! :dåne: MAZILLA, WILD BIRD, MISSBELLA, KARAW, PINGTING, MILLA, LOFFEN **** Mandagsmorrablues!!!! Himmel, jeg får helt fnatt om morran noen ganger. Sutrende unge som ikke orker og kle på seg, ikke orker gå, ikke vil ha på briller/bukse/votter/lue, ikke skal spise osv.... Å herregud!!!! :kjefte: :kjefte: Skal jobbe ekstra idag siden jeg hadde fri i forbindelse med planleggingsdagen som var på fredagen. SøsterG skal jobbe ettermiddagsvakt idag så vi skal møtes for en kaffe når jeg er ferdig på jobb. Måtte liksom bare få tingene ut av systemet her....
Gjest hogwash Skrevet 25. oktober 2010 #11280 Skrevet 25. oktober 2010 Godt å få blåst ut litt noen ganger Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg