Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Action!!!!

Vi bor rett ved hovedveien (riktnog nok med hagen, gata og støyskjerm i mellom veien og huset) så jeg får med meg hva som skjer noen ganger.

Nå har det vært en kjedekollisjon med 4 biler og både sykebil og brannbil er kommet til.

Og jeg glor.

Heldigvis er det ingen som ser at jeg åpenlyst glor da.... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og nå har også politiet kommet.

Med to biler.

Skrevet

Oi da.. Er det alvorlig? :(

Helt lov å glane bak gardinet i sånne tilfeller! :Nikke:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Klart man blir nyskjerrig når sånt skjer, hadde nok tittet godt etter selv også :fnise: Nyskjerrig som jeg ;)

Skrevet

Action!!!!

Vi bor rett ved hovedveien (riktnog nok med hagen, gata og støyskjerm i mellom veien og huset) så jeg får med meg hva som skjer noen ganger.

Nå har det vært en kjedekollisjon med 4 biler og både sykebil og brannbil er kommet til.

Og jeg glor.

Heldigvis er det ingen som ser at jeg åpenlyst glor da.... :fnise:

Og det første jeg tenker er "Der skulle 2-åringen vært" :sjenert: Han er veldig opptatt av brannbiler for tider, men det er jo svært sjeldent vi får sett en. Håper det ikke er en alvorlig ulykke. Det er lov å titte, så lenge man ikke oppholder trafikken. Blir gal av alle bilister som skal kjøre sakte og glane bare noen har bulket litt.

God bedring til deg!

Skrevet

Oi da.. Er det alvorlig? :(

Helt lov å glane bak gardinet i sånne tilfeller! :Nikke:

Klart man blir nyskjerrig når sånt skjer, hadde nok tittet godt etter selv også :fnise: Nyskjerrig som jeg ;)

Og det første jeg tenker er "Der skulle 2-åringen vært" :sjenert: Han er veldig opptatt av brannbiler for tider, men det er jo svært sjeldent vi får sett en. Håper det ikke er en alvorlig ulykke. Det er lov å titte, så lenge man ikke oppholder trafikken. Blir gal av alle bilister som skal kjøre sakte og glane bare noen har bulket litt.

God bedring til deg!

http://www.varden.no/nyheter/tre-biler-i-kjedekollisjon-1.5733740

Var ikke sååå gærnt, da!

Ja,glanekø er igrunn noe av det værste som er.

Skjønner folk lurer, men noen stopper jo nesten opp bare for og glo.

Ikke bra.

Vi har ryddet vekk det siste ute i hagen så hagen er ihvertfall klar for vinteren nå.

Ikke at snø er et savn....

TheaM ser litt på Miffy nå, så er det rett i seng for henne etterpå.

Bare litt mat først.

Nåe hun er i seng blir det rett og slett take-away mat på Andrè og meg.

Take-away og film :tommel:

Skrevet

Kos dere med take away og film i kveld :)

Det er ikke ofte jeg spiser mat fra McDonalds.

Toppen to ganger i året, jeg må ha skikkelig craving på det og det hadde jeg igår.

Men jeg ble litt skuffa, det glutenfrie brødet var litt tørt men resten var godt.

Så jeg spiste da en stor QP og Andrè spiste -som vanlig når vi kjøper mat slik- kebab. Det var dette og Harry Potter.

Vi begynte og se filmen kl 20, men en time etterpå var jeg så trøtt at jeg strevde med og holde meg våken.

21.30 sovnet vi begge to i sofaen med filmen snurrende... :sjenert:

Romance.... :ironi:

Lønn- og personalansvarlig ringte meg for 45 min siden.

Hun hadde glemt og gi meg beskjed om at det er en del på jobb som skal på kurs idag, så jeg kunne ta dagen fri.

:nigo:

En overraskende fridag er alltid hyggelig!

Skal tilbringe deler av den med venninneR, det blir koselig. :)

-7 ute idag.

KALDT!!!!!

Skrevet

Burde rydde bort sommeren ute jeg også.. Blir nok ikke noe grilling utover nå liksom. :gjeiper:

Gjest wild bird
Skrevet

Så deilig med en uventet fridag da! Håper du har kost deg masse :)

Skrevet

huff.. snø.. det har heldigvis ikke kommet noe her!!

Vil ikke ha snø før lille julaften! :ler:

Skrevet

Good morning ladies!

Sitter og lurer på hva jeg skal gjøre...

TheaM har fri idag pga planleggingsdag i bhg.

Jeg skal ta henne med til JonasB idag og treffe venninneSA kl 11.30.

Før det er det en stemme inni hodet mitt som roper HUUUUSVAAAASSSSK!!!

Den stemmen blir liksom ikke stille heller.

Det betyr at jeg må hoppe ut av morgenkåpa nå og rydde, støvsuge, ta av sengetøy og vaske gulver innen kl er ca 11.

Det bør gjøres, og jeg vet det at om jeg ikke gjør det nå så blir det ikke gjort denne helga.

Reiser til Sverige kl 8 i morra tidlig nemlig.

:sukk:

Jeg får vel begynne da....

Helgevask, here I come.... :ironi:

Skrevet (endret)

Heia MarianneE! Heia MarianneE! :duskedame:

Er noe styr med sånt mens man gjør det, men det er jo alltid veldig deilig å bli ferdig! :jepp:

Endret av Pingting
Skrevet

Så flink du er :jepp: Jeg vurderer å gjemme meg bak PC-skjermen idag, så slipper jeg å se alt rotet...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...