Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #11221 Skrevet 18. oktober 2010 750? Det var da alldeles ikke galt, til tannlege å være! Trodde omtrent ikke en fikk satt seg i stolen for mindre enn en tusenlapp... Min tannlege er spesialist på tannlegeskrekk. Utrolig for en forskjell på han og skoletannlegen! Tror skoletannlegene har ødelagt rimelig mange rundt omkring opp igjennom..
Kara W Skrevet 18. oktober 2010 #11222 Skrevet 18. oktober 2010 Min tannlege er spesialist på tannlegeskrekk. Utrolig for en forskjell på han og skoletannlegen! Tror skoletannlegene har ødelagt rimelig mange rundt omkring opp igjennom.. Var jo himmel første gang jeg kom til ordentlig tannlege i utlandet. Han brukte jo bedøvelse, noe skoletannlegen aldri gjorde. 750,- var aldeles ikke ille for et tannlegebesøk.
MarianneE Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #11223 Skrevet 18. oktober 2010 Gidder du gi meg navnet på han tannlegen? *ekstrem tannlegeskrekk, ekstremt ødelagte tenner* Du har fått en sms... 750? Det var da alldeles ikke galt, til tannlege å være! Trodde omtrent ikke en fikk satt seg i stolen for mindre enn en tusenlapp... Min tannlege er spesialist på tannlegeskrekk. Utrolig for en forskjell på han og skoletannlegen! Tror skoletannlegene har ødelagt rimelig mange rundt omkring opp igjennom.. Ja, naboen min har en teori at potensielle barnemishandlere blir skoletannleger. **** Er så utrolig sulten; Har spist litt havregryn til frokost og en yoghurt ca kl 12. Ville ikke spise før tannlegen og etterpå hadde jeg bedøvelse som måtte ut av systemet. Nå skal jeg ta ferdig oppvasken og rydde litt før jeg synker ned i sofaen med en bolle tomatsuppe (fra boks!!) og masse revet ost over...
MarianneE Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #11224 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24757317
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. oktober 2010 #11225 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24757317 EHh... nei takk :gjeiper:
lilljan Skrevet 18. oktober 2010 #11226 Skrevet 18. oktober 2010 EHh... nei takk :gjeiper: nei for den er jo allerede solgt...
*appifany* Skrevet 18. oktober 2010 #11228 Skrevet 18. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24757317 Er det muuulig???
MarianneE Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #11230 Skrevet 19. oktober 2010 Første dag av utredning med TheaM idag! Var på samtale hvor hennes personlighet og ferdigheter ble kartlagt gjennom et intervju av meg. Var en allright opplevelse. Etterpå skulle jeg bare en liiiten tur innom kjøpesenteret Herkules. To timer senere var jeg nesten 2000 kr blakkere etter jeg kjøpte meg den flotte genseren på Zizzi samt en kjole/tunika (blir ikke helt enig med meg selv om hva det er)som jeg har siklet på noen måneder. 1.100kr der... SøstreneGrene fikk rett under hundrelappen på rett og slett småtterier: Kuler i ullfilt, en notatbok, maleting til TheaM... Lindex måtte kvitte seg med en bukse og vanter til meg selv, Panduro fikk 250 kr.... Det beste er... I don't give a fuck! Det er så utrolig sjeldent jeg kjøper meg noe, så etter og brukt 1.500kr på klær: I love it! Nå har jeg litt og rydde mens jeg lurer på og spørre om Andrè kan hente i barnehagen mens jeg steker pannekaker til middag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2010 #11231 Skrevet 19. oktober 2010 Så deilig med en skikkelig shoppingrunde, det har du fortjent
Gjest wild bird Skrevet 19. oktober 2010 #11233 Skrevet 19. oktober 2010 Herlig med shopping og noe nytt til deg selv. Det har du jammen fortjent! Og så flott at utredningen var en positiv opplevelse. av pinnedyrannonsen.
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #11234 Skrevet 19. oktober 2010 Velfortjent gjøre-stas-på-seg-selv altså! Det trenger man av og til :happy:
Androide Skrevet 19. oktober 2010 #11236 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for brevet! Til og med frosker på konvolutten!!
MarianneE Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #11237 Skrevet 20. oktober 2010 Så deilig med en skikkelig shoppingrunde, det har du fortjent Shopping!! Herlig med shopping og noe nytt til deg selv. Det har du jammen fortjent! Og så flott at utredningen var en positiv opplevelse. av pinnedyrannonsen. Velfortjent gjøre-stas-på-seg-selv altså! Det trenger man av og til :happy: Men nå tør jeg ikke bruke kortet mitt mer. Vi skal til Sverige til lørdagen- tenker det går nok penger der og. Takk for brevet! Til og med frosker på konvolutten!! Måtte jo det! **** Jaja... Onsdag og det betyr at helga mi er over ( ) og siden barnehagen har planleggingsdag på fredag har jeg byttet bort den dagen så denne uka skal jeg jobbe idag- og i morra. Desverre er jo også lønna deretter med bare de tre dagene i uka jeg jobber, ikke er det mer enn to timer heller. Men, nå ringte søsteren min meg igår og sa at hun trodde de trengte flere på kveldsskiftet der hun jobber med saksbehandling. Arbeidstida er fra 15.30-22.30. Det er da ikke hver dag (med mindre jeg vil) men det er noe og tenke på. Forkjølelse er no dritt forresten....
MarianneE Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #11238 Skrevet 20. oktober 2010 stoppet innom Stockmann etter jobb for den himmelske moccaen de har der. Tenkte det kanskje kurerte forkjølelsen min, men til nå har det ikke funket. Men! Og sitte aleine på kaffe med en mocca og (denne gangen) et kryssordblad, bare meg... Synes det er SÅ deilig noen ganger! Skulle vært på et smykkeparty i kveld men har meldt avbud. Kunne fint reist, men er kanskje ikke så populær med nesesprayen min og ullen stemme... Istedet tror jeg at jeg skal ignorere Andrè i kveld og krype opp i sofaen for og se film; Harry Potter og De Vises Stein som jeg har lånt av søsterG. Hva Harry Potter bøkene angår har jeg nå kommet til bok nr 6(?); Harry Potter og Halvblodsprinsen. ....og her plaprer jeg i vei uten mål og mening. Igjen.
MarianneE Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #11239 Skrevet 20. oktober 2010 stoppet innom Stockmann etter jobb for den himmelske moccaen de har der. Tenkte det kanskje kurerte forkjølelsen min, men til nå har det ikke funket. Men! Og sitte aleine på kaffe med en mocca og (denne gangen) et kryssordblad, bare meg... Synes det er SÅ deilig noen ganger! Skulle vært på et smykkeparty i kveld men har meldt avbud. Kunne fint reist, men er kanskje ikke så populær med nesesprayen min og ullen stemme... Istedet tror jeg at jeg skal ignorere Andrè i kveld og krype opp i sofaen for og se film; Harry Potter og De Vises Stein som jeg har lånt av søsterG. Hva Harry Potter bøkene angår har jeg nå kommet til bok nr 6(?); Harry Potter og Halvblodsprinsen. ....og her plaprer jeg i vei uten mål og mening. Igjen.
*Enigma* Skrevet 20. oktober 2010 #11240 Skrevet 20. oktober 2010 God bedring, kos deg hjemme i kveld.
Fremhevede innlegg