Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2010 #11181 Skrevet 13. oktober 2010 Usj da, mange som er småsyke omdagen... har litt grums i halsen selv, men håper det er noe som forsvinner raskt.
Gjest wild bird Skrevet 13. oktober 2010 #11182 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde ikke reist på hyttetur med noen jeg ikke følte for å være sammen med en hel helg. Syns du skal gjøre det du selv vil, og ikke være overhensynsfull. God bedring
MarianneE Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #11183 Skrevet 14. oktober 2010 :klø: Bare hos meg KG oppfører seg litt merkelig? NUVEL... Fikk brukt masse penger igår på TheaM. Vinterjakke, en lue, tykke votter, 4 par vanter, hårspray, 7 par ankelsokker til meg og 5 par "vanlige" sokker til meg... 600 kr. Synes jeg fikk mye for pengene. TheaM fikk også vintersko fra Sorel som vistnok, ifølge min søster, er veldig bra: 499,- Etterpå reiste vi på JonasB og spiste middag alle tre. Sikkert ufornuftig, men så godt og kunne gjøre! Det er jo ikke akkurat noen hverdagshendelse her i huset. Det var litt stressende med TheaM som var "overalt" men det var godt og kunne kjøpe det hun trengte uten og ha den vonde klumpen i magen når man drar visa kortet med visshet om at sluttsummen ble litt mer enn hva godt er. Siden jeg har trøbbla med KG har jeg ikke tid til og skrive mer, må lage meg kyllingsalat til lunch og ta turen til jobb.
Kara W Skrevet 14. oktober 2010 #11184 Skrevet 14. oktober 2010 :klø: Bare hos meg KG oppfører seg litt merkelig? Alt virker fint her. NUVEL... Fikk brukt masse penger igår på TheaM. Vinterjakke, en lue, tykke votter, 4 par vanter, hårspray, 7 par ankelsokker til meg og 5 par "vanlige" sokker til meg... 600 kr. Synes jeg fikk mye for pengene. Det hørtes ut som en god shoppingtur Mye fint og nyttig uten å bruke så alt for mye penger. Deilig å vite at man kan unne seg litt. TheaM fikk også vintersko fra Sorel som vistnok, ifølge min søster, er veldig bra: 499,- Sorel har jeg også hørt var bra, men trodde de var mye dyrere. Hvor kjøpte du dem? Forresten, hva gjør du med biblioteksbøker som TheaM låner? Jeg er så usikker på om jeg skal la Plutten levere bøkene selv, eller om de bare "forsvinner". Hittil virker som om han glemmer bøkene etter et par dager, og da blir han kanskje lei seg hvis han først blir minnet på dem bare for å måtte gi dem fra seg.
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 #11185 Skrevet 14. oktober 2010 *innom for å lufte unnskyldninger for ikke å dra på hyttetur* Kan du ikke bare si at du vet ikke om du helt føler at du har lyst å være vekke med dem på en hyttetyr en helg helg? Sikkert vondt å både si og høre, men det er jo ærlig Ellers så kan du si til henne, om det ikke ligger noen bakenforliggende ting til at du ikke kan si dette, at Andre ikke liker henne og at han bestemmer og hvor Thea skal tilbringe tiden sin. Du har hørt med han, men han vil ikke og det må du respektere?
juliane Skrevet 14. oktober 2010 #11186 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har faktisk også en venninne jeg stadig sniker meg unna den hytteturen med. Hun er min "annerledesvenninne", som er helt motsatt av alle de andre vennene mine. Noe som er kjempebra, andre impulser osv, men det gjør at jeg blir sliten av å være sammen med henne stort lenger enn en tur på kafe. Da jeg ble sammen med A var det første hun sa at det var kjempebra, for da kunne vi være med henne og kjæresten på hytta! Uten at jeg egentlig kjenner (eller liker) kjæresten hennes, og uten å i det hele tatt ha hilst på A... Klarte å snike meg unna i hele fjor vinter, men er redd maset begynner igjen nå. Og i likhet med deg syns jeg det er utrolig vanskelig å si til noen at jeg ikke vil være med dem...
Gjest MissBella Skrevet 14. oktober 2010 #11187 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tenker vel mye av det samme som de andre her. Har du ikke lyst, er det lov å takke nei! Når det gjelder den hytteturen! Grattis med penger!!
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 #11188 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har faktisk også en venninne jeg stadig sniker meg unna den hytteturen med. Hun er min "annerledesvenninne", som er helt motsatt av alle de andre vennene mine. Noe som er kjempebra, andre impulser osv, men det gjør at jeg blir sliten av å være sammen med henne stort lenger enn en tur på kafe. Da jeg ble sammen med A var det første hun sa at det var kjempebra, for da kunne vi være med henne og kjæresten på hytta! Uten at jeg egentlig kjenner (eller liker) kjæresten hennes, og uten å i det hele tatt ha hilst på A... Klarte å snike meg unna i hele fjor vinter, men er redd maset begynner igjen nå. Og i likhet med deg syns jeg det er utrolig vanskelig å si til noen at jeg ikke vil være med dem... Er du meg? Jeg mener. Det kunne vært samme jente vi snakker om, bare at hun jeg er venninne med er singel. Noe som kanskje gjør henne enda mer innpåsliten :dåne: Det var veldig bra ord å bruke "annerledesvenninne" Er dette noe alle har eller? Jeg har i allefall vanskeligheter for å komme meg unna henne, og det er skikkelig vanskelig å si i fra. Hadde nok gjort det om vi ikke jobbet sammen. Hun har akkurat søkt på jobb, og har aldri så intensivt hjulpet noen med et jobbintervju før Og hun bare synes jeg er enda bedre etter dette :dåne: Jeg krysser i allefall fingrene for at hun får den da :)
lilljan Skrevet 14. oktober 2010 #11189 Skrevet 14. oktober 2010 Min Kg er helt på styr! Gidder nesten ikke å være noe aktiv før det er ordnet "KNIPS" Ha en fin dag!
loffen Skrevet 14. oktober 2010 #11190 Skrevet 14. oktober 2010 Middag ute er dere vel fortjent! Synes du fikk mye for pengene også. Jeg har også hørt at Sorel er bra, så det har jeg kjøpt til med selv i år. Jeg hadde masse trøbbel med KG i går, men ikke i dag. G-sport bl.a, har Sorel, Kara W.
MarianneE Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #11191 Skrevet 14. oktober 2010 Alt virker fint her. Det hørtes ut som en god shoppingtur Mye fint og nyttig uten å bruke så alt for mye penger. Deilig å vite at man kan unne seg litt. Sorel har jeg også hørt var bra, men trodde de var mye dyrere. Hvor kjøpte du dem? Forresten, hva gjør du med biblioteksbøker som TheaM låner? Jeg er så usikker på om jeg skal la Plutten levere bøkene selv, eller om de bare "forsvinner". Hittil virker som om han glemmer bøkene etter et par dager, og da blir han kanskje lei seg hvis han først blir minnet på dem bare for å måtte gi dem fra seg. Asså... KG er bra igjen her nå. Kanskje det bare var noe kortvarig? :klø: Sorel kjøpte jeg hos TrendSko men jeg har sett idag at Skoringen og har (til -40% idag, ihvertfall i butikkene her )men de hadde ikke fått dem på G-Sport slik jeg har hørt. Bibliotekbøkene... Tja... Hun får finne to-tre bøker, jeg presiserer at de låner vi fra biblioteket, og da må levere dem tilbake. Går igrunn ganske enkelt altså. *innom for å lufte unnskyldninger for ikke å dra på hyttetur* Kan du ikke bare si at du vet ikke om du helt føler at du har lyst å være vekke med dem på en hyttetyr en helg helg? Sikkert vondt å både si og høre, men det er jo ærlig Ellers så kan du si til henne, om det ikke ligger noen bakenforliggende ting til at du ikke kan si dette, at Andre ikke liker henne og at han bestemmer og hvor Thea skal tilbringe tiden sin. Du har hørt med han, men han vil ikke og det må du respektere? Vel... Andrè liker henne egentlig ikke noe sånn voldsomt så såååå løgn er det nå ikke. Men at han bestemmer og det der... Det vil hun ikke tro på en gang. Og det og si at jeg ikke har lyst.. Jeg kan da ikke si det! Jeg hever jo ikke stemmen om noen tråkker meg på tærne en gang! Jeg får jo angst bortimot ved tanken på og si noe som noen kan bli såret over... Jeg har faktisk også en venninne jeg stadig sniker meg unna den hytteturen med. Hun er min "annerledesvenninne", som er helt motsatt av alle de andre vennene mine. Noe som er kjempebra, andre impulser osv, men det gjør at jeg blir sliten av å være sammen med henne stort lenger enn en tur på kafe. Da jeg ble sammen med A var det første hun sa at det var kjempebra, for da kunne vi være med henne og kjæresten på hytta! Uten at jeg egentlig kjenner (eller liker) kjæresten hennes, og uten å i det hele tatt ha hilst på A... Klarte å snike meg unna i hele fjor vinter, men er redd maset begynner igjen nå. Og i likhet med deg syns jeg det er utrolig vanskelig å si til noen at jeg ikke vil være med dem... "Anderledes-venninne" er rette ordet. Problemet er vel igrunn at jeg kunne tenkt meg at hun var en bekjent, men hun ser på meg som en av sine beste venner. Hun prater om og søke om at datteren hennes, som er født i desember, skal begynne på skolen et år senere slik at MS og TheaM kan komme i samme klasse på skolen. Jeg tenker HHHJJJJEEEEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!! Jeg tenker vel mye av det samme som de andre her. Har du ikke lyst, er det lov å takke nei! Når det gjelder den hytteturen! Grattis med penger!! Joda, men jeg må liksom ha en grunn. Eh... har ikke lyst er liksom ikke nok synes jeg. Hadde det vært en dagstur (noe som er mulig for det er 30 min kjøring) hadde det vært greit. Men en helg... nei takk. Er du meg? Jeg mener. Det kunne vært samme jente vi snakker om, bare at hun jeg er venninne med er singel. Noe som kanskje gjør henne enda mer innpåsliten :dåne: Det var veldig bra ord å bruke "annerledesvenninne" Er dette noe alle har eller? Jeg har i allefall vanskeligheter for å komme meg unna henne, og det er skikkelig vanskelig å si i fra. Hadde nok gjort det om vi ikke jobbet sammen. Hun har akkurat søkt på jobb, og har aldri så intensivt hjulpet noen med et jobbintervju før Og hun bare synes jeg er enda bedre etter dette :dåne: Jeg krysser i allefall fingrene for at hun får den da :) Jeg skal krysse fingre for deg!! Min Kg er helt på styr! Gidder nesten ikke å være noe aktiv før det er ordnet "KNIPS" Ha en fin dag! Vel, det unker fint her nå, satser på at alt er OK hos deg og! Middag ute er dere vel fortjent! Synes du fikk mye for pengene også. Jeg har også hørt at Sorel er bra, så det har jeg kjøpt til med selv i år. Jeg hadde masse trøbbel med KG i går, men ikke i dag. G-sport bl.a, har Sorel, Kara W. Ja, middag ute er oss unt. Det er søren ikke mye penger som går til den type kos her hos oss. **** Stille og rolig da på jobb, bærer preg av at det er høstferie. Vanligvis må jeg fly litt fram og tilbake og fylle på der det går tomt, men idag kunne jeg sitte og spise kyllingsalaten min, strikke og prate med venninneS som jobber der og med noen av de andre. Nå skal jeg snart begynne og lage kyllingkebab til middag. Etter middagen skal TheaM og jeg lage glutenfrie skoleboller.
MarianneE Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #11193 Skrevet 14. oktober 2010 Oppskrift på kyllingkebab? har du ikke sett i Matboksen, asså?? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=426092&st=227 **** TheaM og jeg har glutenfri bolledeig til heving. Andrè hentet i barnehagen idag, og kom hjem med barnehagebilder. Har mest lyst til og legge det ut her. Det var så fint at jeg skal innrømme at jeg tenkte at det er synd på andre foreldre som ikke har så vakkert barn som mitt....
MarianneE Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #11195 Skrevet 15. oktober 2010 :dåne: Skolebollene jeg bakte igår var helt fantastiske. Glutenfri gjærbakst kan være litt tørt og kompakt, men ikke disse! De ble luftige og jaggu er de like gode idag som igår... I kveld får jeg besøk av søsterG, venninneA, venninneJ og venninneI. Jeg skal lage pizza og jeg gleder meg til det jeg vet blir en koselig kveld.
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 #11196 Skrevet 15. oktober 2010 Wow, hva er trikset? Og, kan du sende meg et par?
MarianneE Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #11198 Skrevet 15. oktober 2010 Wow, hva er trikset? Og, kan du sende meg et par? Trikset er og følge oppskriften! Neida, jeg skal skrive oppskriften i Matboksen. Disse bollene var virkelig utrolig gode! Åå, pizza! God idé. Knabber den jeg. Always a pleasure, loffen! **** Snakk om og ha hodet på feil plass idag. Har kjøpt alt jeg trenger til i kveld- trodde jeg. Gikk ut for og hente oppskriften på bollene, og da slo det meg: Spekeskinke!! Jeg skal ha spekeskinke på pizzaen og har glemt og kjøpe det! Da må jeg en tur i butikken etter middag- akkurat slik jeg hadde tenkt og unngå.
MarianneE Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #11199 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg deltok i vinlotteriet på jobb idag- for første gang: Og vant! En flaske rødvin (som jeg egentlig ikke liker)! På tide og støvsuge, rydde litt og forberede middagen.
Gjest MissBella Skrevet 15. oktober 2010 #11200 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg deltok i vinlotteriet på jobb idag- for første gang: Og vant! En flaske rødvin (som jeg egentlig ikke liker)! Jeg har ikke vunnet vinlotteri på jobben de siste 3 årene. Så jeg har gitt opp! Gratulerer! God helg!
Fremhevede innlegg