Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff ja, driver og utsetter å kjøpe vintersko til Plutten. Husker ifjor så fant jeg bare sko fra 800 og oppover. Fant til slutt en billig-kopi på Barnas Hus til "bare" 500,-. De viste seg heldigvis å være helt greie.

Si ifra om du finner noen som er bra og ikke alt for dyre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir dyrere og dyrere jo større de blir. :sukk:

Skrevet

Huff ja, driver og utsetter å kjøpe vintersko til Plutten. Husker ifjor så fant jeg bare sko fra 800 og oppover. Fant til slutt en billig-kopi på Barnas Hus til "bare" 500,-. De viste seg heldigvis å være helt greie.

Vi kjøpte disse; http://www.dinsko.no/SORTIMENT/BARN/Baby-str-20-25?art=256383 i fjor og var veldig fornøyd.

De kommer i størrelse opp til 25, så det blir vel de samme i år og.

Og 400 kr er ikke så gærnt synes jeg.

Ja, har en mistanke om det, ja!

:snurt:

Der er :sol: igjen etter det forferdelige uværet som kom utover kvelden igår. Det var et par ganger jeg kikka ut av vinduet og så med bekymring på trærne i hagen, men de har klart seg bra.

:)

Lage kyllingsalat til lunchen min nå, så er det avgårde til jobb etterpå.

Skrevet

Vi kjøpte disse; http://www.dinsko.no/SORTIMENT/BARN/Baby-str-20-25?art=256383 i fjor og var veldig fornøyd.

Ja, har en mistanke om det, ja!

:snurt:

Der er :sol: igjen etter det forferdelige uværet som kom utover kvelden igår. Det var et par ganger jeg kikka ut av vinduet og så med bekymring på trærne i hagen, men de har klart seg bra.

Lage kyllingsalat til lunchen min nå, så er det avgårde til jobb etterpå.

Skrevet

Mine barn har store føtter, så blir nok for lite her. Men jeg skal passe på å lete på Din Sko. De har sikkert andre fine sko i litt større størrelser.

Skrevet

Sønnen min er også for stor.. :sukk: jg har faktisk vært misfornøyd med enkelte dyre goretex-sko også.. de holder ikke tett rett og slett.. må de egentlig impregneres først?? :klø:

Skrevet

Mine barn har store føtter, så blir nok for lite her. Men jeg skal passe på å lete på Din Sko. De har sikkert andre fine sko i litt større størrelser.

TheaM bruker str 24-25 i sko så det går vel.

Sheroxene hennes er i str 24 og de passer enda, så da er det bare det ene paret vi må kjøpe.

Ta en tur på DinSko, de har en del fine barnesko der uten at du trenger og blakke deg.

Sønnen min er også for stor.. :sukk: jg har faktisk vært misfornøyd med enkelte dyre goretex-sko også.. de holder ikke tett rett og slett.. må de egentlig impregneres først?? :klø:

Må de ikke det, da? :klø:

Tror det....

Kjøper ikke så dyre sko, verken til jentungen eller meg selv.

Hun vokser jo ut av dem i løpet av sesong eller så, og meg selv... vel jeg kjøper ikke så dyre sko rett og slett fordi de er for dyre.

Håper du har en fin dag :)

Takk for det, har det igrunn bare bra.

I morges tok jeg opp en boks med restemat; Kjøttkaker i saus som da blir middag idag.

Etter og stått på benken fra 8.30-14 har det skjedd minimalt hva tining angår så jeg har nå puttet hele greia i en kjele og satt på lav varme.

Det er vist ikke helt heldig og tine mat slik, men det får gå for idag.

Skrevet

Planen for idag var:

*stå opp og få opp TheaM seinest kl 7

*Spise frokkost og det vanlige morgen-surret fram til 8.10

*kle på yttertøy på meg og prøve og få TheaM til og kle på seg selv.

*levere i bhg og gå hjem, ta av sengetøy, lage kyllingsalat til lunch, rydde, støvsuge

*Gå på jobb- være hjemme ca 13.30

*vaske gulver, bad, legge på sengetøy

*hente i barnehagen.

*hjem, lage middag

....helt vanlig fredag.

Men, det ble:

*en double chocka mocca i sofrakroken mens TheaM fikk sove til 7.15

*frokost, yttertøy og ut av døra ca 8.25

*KG og Dr.Phil fram til ca 9.30

*Jobb, så Tullis med venninneA.

*hjem

*hente i bhg

*Middag

*vaske gulver, bad, bytte sengetøy.

Ikke helt etter planen, men pytt...

:ler:

Skrevet

Det var det også. :)

Skrevet

Jeg likte også alternativ B best! Ha en strålende helg, MarianneE! :jepp:

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg med slike planer for dagen :ler: Jeg har bestemt at vi skal være i barnehagen senest kl 9 hver dag. Ja da. I dag leverte jeg kl 9:45. Og så var han litt sutrete, så jeg dro ikke derfra før etter kl 10. Så mye for alt jeg skulle få gjort på morgenen.

Men nå er det helg! Håper dere koser dere masse :klemmer:

Skrevet

Alternativ B var absolutt å foretrekke! :klem:

Ja, absolutt!

Og det og sitte med en cola (droppa latten!) og ha bare så masse og prate med god venninne om.

Ha en fin helg MarianneE! :klem:

Takk det samme loffen!

Jeg likte også alternativ B best! Ha en strålende helg, MarianneE! :jepp:

AlternativB viste seg og være myyyye bedre enn og hjem for og rydde og vaske! :fnise:

Godt å se at det ikke bare er meg med slike planer for dagen :ler: Jeg har bestemt at vi skal være i barnehagen senest kl 9 hver dag. Ja da. I dag leverte jeg kl 9:45. Og så var han litt sutrete, så jeg dro ikke derfra før etter kl 10. Så mye for alt jeg skulle få gjort på morgenen.

Men nå er det helg! Håper dere koser dere masse :klemmer:

Oj, det var seint!

Jeg leverer kl 8.30, seinest.

Skal gå rett før kl 10 sjøl, men uansett synes jeg det er godt og få henne avgårde.

Ha ei riktig god helg, MarianneE :)

Ja, hvis ikke det blir en bra helg så vet ikke jeg!

Etter middag bretta vi opp ermene alle sammen:

*TheaM- bar rene klær innpå rommet sitt og fikk en fuktig klut og vasket bordet i stua og toppen av en kommode osv

*Andrè- tørket støv, vasket badet.

*Jeg- ryddet, støvsugde, vasket gulver, byttet sengetøy, satte over og har hengt opp klesvask samt tatt giga oppvask.

Ble mest på meg, men Andrè skulle avgårde kl 18 på vorspiel før han skulle på den årlige festen for drosjesjåførene.

Herregud, nå var det deilig og sette seg i sofaen!!!

Skrevet

Det tok ikke lang tid igår før jeg :veslejenta: og våkna nærmere 22.30 av at jeg frøys så jeg hakka tenner.

Slapp bare inn kattene, slukket lys og rett i seng og sovna omtrent før jeg fikk lagt meg ordentlig i senga.

Andrè som da var på fest igår kom hjem 5.30(!!) og da våknet jeg- og har vært våken siden.

TheaM har fått noen kjeks og sitter og ser OleBrumm på DVD, og jeg har en nescafè og våkne på.

A slow saturday morning.... :Gjesp:

Skrevet

God morgen :Gjesp: Den lille har begynt å tulle masse om natten, så jeg har vært våken av og på fra 2:30 til 5:30. Da fikk jeg heldigvis sove i to timer, før vi sto opp kl 7:30. Aner ikke når jeg fikk mannen hjem, men det var ihvertfall tidligere enn deg!

Hurra for barne-TV og varme drikker!

Skrevet

God morgen :Gjesp: Den lille har begynt å tulle masse om natten, så jeg har vært våken av og på fra 2:30 til 5:30. Da fikk jeg heldigvis sove i to timer, før vi sto opp kl 7:30. Aner ikke når jeg fikk mannen hjem, men det var ihvertfall tidligere enn deg!

Hurra for barne-TV og varme drikker!

å, det er kjedelig når de begynner slik om natta.

BarneTV til barn og varm drikke til mor er helgekos!

Hva synes vi om dette:

http://www.dagbladet.no/a/13732372/

Må si at jeg synes han er inne på noe, absolutt! :Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...