Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes herlig ut, vurderer å legge meg jeg og.

Jeg gjorde det jeg.

Dro et teppe over meg og så litt på TV.

Andrè var hjemme rett før 20.30 (han skulle kjøpe med en eske Dobbel Chocca Mocca til meg men glemte det... :kjefte: )

og en time etter sov vi i hver vår sofa begge to.

Idag føler jeg meg like trøtt, og startet dagen med morgengrettenheten fra helvete.

Gidder ikke gå i detaljer, da blir jeg bare enda mer sur, men går på hvem som gjør ALT om morran, og hvem som sitter på ræva (å jada!!!) forran PCen med frokosten fordi han trenger litt ro om morran.

Det er det for faen andre som og gjør!!!!

Jeg skal pakke en bag og reise og svømme nå.

Faens mannfolk!!

Skrevet

jeg ble liksom ikke så mye blidere av og svømme heller.

Tenkte ikke over at det er høstferie, så tro meg- det var nok av andre folk der.

Jeg ble bare super stressa så jeg svømte alt jeg klarte i 500 meter før jeg gikk i dusjen.

Da jeg var ferdig kledd fikk jeg sms fra venninneI med spørsmål om kaffe.

Jeg sa ja, og det utgjore forskjell på humøret mitt.

:) a<

Skrevet
:troest: Fint at det hjalp på humøret med en kaffe!! Det pleier som regel å gjøre det. Å treffe en venninne iallefall. :)
Skrevet

:troest: Fint at det hjalp på humøret med en kaffe!! Det pleier som regel å gjøre det. Å treffe en venninne iallefall. :)

Ja, det hjalp veldig.

Og venninneI kan man ikke være i dårlig humør sammen med.

:)

:kose:

:kose: på loffen!!

:regn: idag.

Forløpig ikke så ille, vinden er værre.

Men det er vist ventet MASSE regn utover dagen, og jeg er SÅ glad for at jeg har et stykke og gå til jobb etter jeg har gått av bussen. :roll:

Hurra for støvler, jakke og paraply!!! :)

Ellers er det ikke mye jeg har på hjertet idag.

Andrè jobbet ikke overtid igår, og vi tilbragte ettermiddagen med og bygge lego med TheaM.

Da hun var i seng så vi Sinnasnekker'n og CSI, også var det natta etterpå.

Lite spennende... :sjenert:

Lørdag skal vi på kino og se Nokas.

TheaM skal sove hos svigers. :)

Skrevet

Det frister ikke så veldig og gå til jobb.

Det er for mye regn ute...

*grøss*

Skrevet

*dytte ut av døra*

Kom igjen, nå! Se på det som, eh, multitasking! Dusj, klesvask OG reise til jobb samtidig! Hah! :tommelsmil:

Skrevet

Så flott at det blir date på dere på lørdag! Det står respekt av at dere tar tar tak i "problemene" deres og ikke bare lar det surre og gå med litt klaging på KG av og til! Man forblir ikke kjærester uten å gjøre kjæresteting av og til! :)

Skrevet

*dytte ut av døra*

Kom igjen, nå! Se på det som, eh, multitasking! Dusj, klesvask OG reise til jobb samtidig! Hah! :tommelsmil:

For ikke og snakke om at jeg får trim og tjener penger!

:fnise:

Så flott at det blir date på dere på lørdag! Det står respekt av at dere tar tar tak i "problemene" deres og ikke bare lar det surre og gå med litt klaging på KG av og til! Man forblir ikke kjærester uten å gjøre kjæresteting av og til! :)

Takk...

Men nå skal det sies at jeg er jo den som tar initiativ til slike ting, og jeg som ser at vi har en liten utfordring.

Han hadde ikke sett det om det datt ned i hodet på ham.

På en anne side skal dere ikke se bort ifra at det er jeg som tenker og analyserer for mye også.... :sjenert:

O herlige lønningsdag!

All overtida til Andrè have really paid of, og godt er det, for der er 2,5 mnd igjen til jul.

Nei....

Har liksom ingenting og gjøre hjemme, får besøke en dagbok eller 6 her istedet.

Skrevet
:vinke: Er her for det om jeg ikke kommenterer så mye.
Skrevet

:vinke: Er her for det om jeg ikke kommenterer så mye.

You and me both....

Herregud som det blåser ute!

Var meldt stiv kuling, og joda... det var ikke tull!

Lucky me må gå i butikken for og kjøpe en pakke lompe.

TheaM skal få en av livrettene sine idag; Pølse og lompe.

Plukker henne opp på veien, håper bare hun ikke blåser avgårde. :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Titter innom :goodbye:

Møkkavær er det her også, det pøser ned og blåser litt, så skikkelig surt og kaldt høstvær. Nå koser jeg meg, fordi jeg ikke trenger å måtte gå ut.. men skjønner at det ikke fristet noe særlig ja ;)

Måtte le litt når jeg leste, håper ikke TheaM blåser bort :fnise: Ser for meg at du går bøyd fremover i den sterke vinduen, men TheaM hengende som et slips i vinden, mens du holder henne i hånden :skratte:

Skrevet

Måtte le litt når jeg leste, håper ikke TheaM blåser bort :fnise: Ser for meg at du går bøyd fremover i den sterke vinduen, men TheaM hengende som et slips i vinden, mens du holder henne i hånden :skratte:

:skratte:

Jeg må straks gå og hente selv, og det frister veldig å ta bilen. Men da får jeg ikke gått på postkontoret og biblioteket, slik som planen min var. Så vanskelige valg man skal måtte ta i hverdagen :sukk::ler:

Skrevet

:ler:

Nå fikk jeg også noen bilder i hodet!

Skrevet

Titter innom :goodbye:

Møkkavær er det her også, det pøser ned og blåser litt, så skikkelig surt og kaldt høstvær. Nå koser jeg meg, fordi jeg ikke trenger å måtte gå ut.. men skjønner at det ikke fristet noe særlig ja ;)

Det var liksom det jeg og så for meg. :fnise:

Slapp og holde TheaM slik du beskriver, men paraplyen hennes ble tatt av vinden så vi måtte springe etter den.

:skratte:

Jeg må straks gå og hente selv, og det frister veldig å ta bilen. Men da får jeg ikke gått på postkontoret og biblioteket, slik som planen min var. Så vanskelige valg man skal måtte ta i hverdagen :sukk::ler:

:fnise:

Akk ja...

Det er et hardt liv!

Nå fikk jeg også noen bilder i hodet!

Dere asså....

Vi har handla inn for noen dager på Rema1000.

Klarte og plukke med oss varer (inkl en film til TheaM og Foreldre&Barn til meg) for en tusenlapp.

Det var liksom tomt litt her og litt der på kjøkkenet, og da blir det fort dyrt. Har også kjøpt middag for tre dager.

6 bæreposer ble det. :dåne:

Skrevet

Det blir fort litt penger når man skal handle inn for noen dager ja.. det koster å leve...

Skrevet

Har oppdaget det der, Mia83.

Skrevet

Rema 1000 er jo den billigste butikken også.. ifølge tester iallefall..

Skrevet

:dåne:

Gud hjelpe meg!!

Sitter og ser i Foreldre&Barn og test av vintersko til barn.

Sko beregnet på TheaM sin størrelse ligger på 700-800 kr!!

Kjære vene, MÅ man kjøpe så dyrt?

Hun har sherox fra i fjor, men trenger noen når det blir kaldere enn det sherox er beregnet for.

Men SÅ dyrt, da!

Må man kjøpe så dyre sko??

Har jo ikke lyst til og kjøpe sko som er dårlige, men har da virkelig ikke lyst til og bruke så mye penger heller!

:dåne:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...