Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:snurt:

Gledet meg i 5 uker til strikkecafè i kveld.

Så ringer Andrè og sier at det er to syke på jobben så han må jobbe overtid til klokka er ca 20 i kveld.

Jeg skulle vært ute av døra 19.15.

Men, jeg kan jo springe avgårde når han kommer hjem, jeg mister bare litt tid med de andre mammaene.

Jentekveld hos venninneA på onsdag.

Andrè må jobbe overtid da og.

:sukk:

Noen som så mitt sosiale liv som sprang forbi?

:roll:

Endret av MarianneE
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig.. det har vært sånn her den siste uken også. Sjefen er reist på en uke ferie og samboern har da alt ansvaret.. så den som blir sittende hjemme, that's me... utrolig kjedelig :sjenert:

Skrevet (endret)

Så kjedelig MarianneE, håper kvelden blir koselig selv om du kommer litt senere :)

(Hvordan var forresten yoghurten?)

Endret av D.O.A.
Skrevet

Så kjedelig.. det har vært sånn her den siste uken også. Sjefen er reist på en uke ferie og samboern har da alt ansvaret.. så den som blir sittende hjemme, that's me... utrolig kjedelig :sjenert:

det eer kjedelig at han må jobbe de to kveldene jeg hadde avtale.

Strikkekvelden kommer jeg bare litt seint til, det er greit.

Men jentekvelden er det kjedelig at jeg nok går glipp av.

Så kjedelig MarianneE, håper kvelden blir koselig selv om du kommer litt senere :)

(Hvordan var forresten yoghurten?)

Yoghurten er kjempe god!

Cappuchinoyoghurt høres ikke godt ut, men NAMM!!!!

TheaM "plysjer" altså legger pusslespill.

Vi har tegnet, og jeg har kjent på samvittigheten over at jeg ikke er flink til og ta henne med ut på ettermiddagene.

Vi blir liksom bare inne etter middag, selvom vi kunne gått ut en time-halvannen.

Middagen har jeg utsatt for hun trengte en hvil da vi kom hjem.

Skulle ha kjøttkaker fra igår, men det blir pasta, kjøttboller og pastasaus fra pose istedet.

Halvfabrikata....

Skrevet

Jeg synes ikke den yoghurten var noe god.. ;)

Lager du to typer pasta når du lager middag til bare deg og TheaM? Og, forresten, fikk/får hun noe ekstra oppfølging for å sjekke for cøliaki? Det er jo en viss arvelighet inni bildet..

Jeg tror forresten det er litt deilig for ungene også å få slappe av med puslespill eller andre rolige aktiviteter i blant, og slippe å "stresse" med uteaktiviteter og fullstappet program etter barnehage/skoletid hele tida.. Dessuten så var dere jo ute på en lang tur i går! :jepp:

Og ikke minst, når du akkurat har fått mensen må det jo absolutt være lov å ta det litt piano! ;)

:klem:

Skrevet

Jeg synes ikke den yoghurten var noe god.. ;)

Lager du to typer pasta når du lager middag til bare deg og TheaM? Og, forresten, fikk/får hun noe ekstra oppfølging for å sjekke for cøliaki? Det er jo en viss arvelighet inni bildet..

Jeg tror forresten det er litt deilig for ungene også å få slappe av med puslespill eller andre rolige aktiviteter i blant, og slippe å "stresse" med uteaktiviteter og fullstappet program etter barnehage/skoletid hele tida.. Dessuten så var dere jo ute på en lang tur i går! :jepp:

Og ikke minst, når du akkurat har fått mensen må det jo absolutt være lov å ta det litt piano! ;)

:klem:

Det der med rolig aktivitet på ettermiddagen har jeg og i bakhodet (les: unnskyldning) og dessuten er de utrolig flinke til og være ute i bhg så jeg *kremt* gjemmer meg litt bak den.

Så lenge det bare er TheaM og meg lager jeg glutenfritt til begge to.

Hun spiser så lite uansett.

Når jeg lager pastagrateng tar jeg og glutenfritt, men spaghetti til hele familien, da har jeg to kjeler og to kjeler med saus.

Et helvetes styr.

Oppfølging med tanke på cøliaki får vi ikke.

Har nevnt det, men fått beskjed om at vi skal ta kontakt om vi mistenker

om hun har det.

Jeg er OBS på det, siden sønnen til søsteren min har fått bekreftet cøliaki.

mine innlegg ;)

:tommel:

Tenkte og skrive noe, men nå kommer Andrè hjem så jeg skal løpe avgårde med strikketøyet mitt.

:)

Gjest wild bird
Skrevet

Kos deg på strikkecafe :)

Også er det flott å se at du er flink og spiser små, regelmessige måltider :fnise:

Skrevet

Jaggu måtte jeg ikke på cafè idag for og få nettilgang!

PCen min som kom fra service på lørdag funker igjen- nesten.

Den vil nemlig ikke finne det trådløse nettverket hjemme!

Den finner alle andre nettverk rundt oss, så den kommer på nett, men ikke vårt trådløse.

Den andre PCen finner nettverket så ikke skjønner jeg noe!

Har en avtale om og møte venninneJ her om ca 20 minutter, så jeg sitter nå her så lenge da...

Skrevet

Hadde denne starten på døgnet i natt:

Klokka var 1.30 da jeg ble vekket av små tassende føtter på gulvet.

-mamma, jeg vil ligge senga med deg!

Jeg svarer at det er natt nå, du må gå og legge deg i din egen seng igjen til TheaM. (det var jo selvsagt henne, og ikke Andrè :fnise: )

-Følge meg inn, mamma!

Jeg sier at jada... ejg skal følge deg inn i senga.

-Senga er våt mamma.

:dåne:

Så hun har da IGJEN tissa utenfor bleia og i senga.

Men denne gangen var det og på dyna.

Så jeg stod da i natt med bustehår, i bare trusa og rota i kottet på rommet hennes etter ny dyne.

Fant den, tenkte at morgenkåpe ikke var dumt, tok den på og begynte og skifte sengetøy og skifte på barn.

Husker ikke engang at jeg la meg igjen, men jeg våknet nå igjen 6.30.

Skal ABSOLUTT kjøpe større bleier, nå er jeg LEI!!!

Skrevet

Så kjedelig at Andre må jobbe overtid. Mannen her i huset har også en formidabel evne til å ha viktige planer de få gangene jeg skal ut.

Godt du fikk kommet deg på strikkecafé ihvertfall. Fikk du laget noe fint?

Skrevet

Så kjedelig at Andre må jobbe overtid. Mannen her i huset har også en formidabel evne til å ha viktige planer de få gangene jeg skal ut.

Godt du fikk kommet deg på strikkecafé ihvertfall. Fikk du laget noe fint?

Jeg fikk strikket mer på kjolen jeg strikker på:

http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=204713&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Telles det nedenfra er jeg på den 3. hvite stripa.

Synes det er mer morro nå enn med den første tunikaen jeg strikket til TheaM, der var det bare "rettstrikk til arbeidet måler 72 cm" som det stod i oppskriften.

Joda, Andrè jobbet overtid igår og men det går igrunn greit.

Han jobber ikke lengere enn til kl 20, og er hjemme 15 min etter.

Jentekvelden i kveld er forresten flyttet for venninneA måtte også jobbe.

Passer meg ypperlig. :tommel:

Etter fire dager med fri er det jobb igjen idag.

Føles som jeg har hatt en liten ferie.

:tommel:

Skrevet

I butikken idag så jeg en pakke med miks av tomater.

Et brett med cherrytomater, gule tomater og zebratomater.

De er grønne og røde i sjatteringen.

Og, jeg er som jeg er, og faller pladask og MÅTTE kjøpe dem.

Nydelige små tomatene!!

Må le litt av meg selv noen ganger.

Kan stå i butikken og være veldig begeistra for en squash fordi jeg synes den er pen.

Eller beundre lilla fargen i auberginen.

Eller nyte lukta av tomater.

Jadda... det er meg.

Andrè skal jobbe overtid i dag.

Intet sjokk...

Skrevet

I butikken idag så jeg en pakke med miks av tomater.

Et brett med cherrytomater, gule tomater og zebratomater.

De er grønne og røde i sjatteringen.

Og, jeg er som jeg er, og faller pladask og MÅTTE kjøpe dem.

Nydelige små tomatene!!

Kan stå i butikken og være veldig begeistra for en squash fordi jeg synes den er pen.

Jadda... det er meg.

Andrè skal jobbe overtid i dag.

Intet sjokk...

:fnise: må le siden dette er to navna jeg har hatt her på lille snuppa mi :rødme: og ja hun er pen synes jeg :ler:

Skrevet

:fnise: må le siden dette er to navna jeg har hatt her på lille snuppa mi :rødme: og ja hun er pen synes jeg :ler:

:hoho:

Skrevet

Kanskje du har en mission i livet og redde frukt og grønnsaker? Eller iallefall ta vare på de som er vakre selv! :ler: en søt ting å gjøre da

Skrevet

I butikken idag så jeg en pakke med miks av tomater.Et brett med cherrytomater, gule tomater og zebratomater.De er grønne og røde i sjatteringen.Og, jeg er som jeg er, og faller pladask og MÅTTE kjøpe dem.Nydelige små tomatene!!Må le litt av meg selv noen ganger.Kan stå i butikken og være veldig begeistra for en squash fordi jeg synes den er pen.Eller beundre lilla fargen i auberginen.Eller nyte lukta av tomater.Jadda... det er meg.Andrè skal jobbe overtid i dag.Intet sjokk...

:5:

Skrevet

Jadda... det er meg.

:ler: Men jeg er ganske sikker på Andrè synes det er en mye bedre egenskap enn om du ble utrolig begeistret får en Dior-veske, eller bare måtte kjøpe noen Gucci-sko fordi de hadde så pen farge.

Deilig å fortsatt kunne glede seg over de små tingene i livet, og nyte ting som ikke koster all verden!

Skrevet

:ler: Men jeg er ganske sikker på Andrè synes det er en mye bedre egenskap enn om du ble utrolig begeistret får en Dior-veske, eller bare måtte kjøpe noen Gucci-sko fordi de hadde så pen farge.

Deilig å fortsatt kunne glede seg over de små tingene i livet, og nyte ting som ikke koster all verden!

Joa... men hadde økonomien tillatt det hadde jeg sikkert latt meg lett begeistre over det og jeg.

:fnise:

Andrè jobber ikke overtid idag! :sjokkert:

Vi skal liksom ut i hagen og begynne og gjøre noe ute, men vi får liksom ikke flytta oss ut ser det ut til... :sjenert:

Vondt i hodet... :tristbla:

Skrevet

:hjerte:

Smuglytter på far&datter som sitter på rommet og leker med dukker.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...