MarianneE Skrevet 22. september 2010 Forfatter #11001 Skrevet 22. september 2010 Klageliste: *Våknet 4.11 i natt uten og få sove igjen. *Kjenner jeg begynner og bli forkjøla Hurraliste *Tlf fra KUE (De som skal utrede TheaM) om at vi får en plan derfra om hva som skal skje og når. *Betalt regninger for nesten 2000 kr, hurraen der er at det er like mye som nå står igjen på kontoen OG jeg har penger til overs nå som regninger er betalt (er ikke SÅ bortskjemt med det) *Ferdig på jobb 12.30, da kan jeg rett hjem og legge meg (som om det skjer... ) Alt i alt, ble det en mer HURRA enn klage. Så da blir det vel bra idag og, da!
Gjest wild bird Skrevet 22. september 2010 #11002 Skrevet 22. september 2010 Det er rett innstillling! Godt når det er mer på pluss- enn minussiden Måtte onsdagen bli riktig så bra
MarianneE Skrevet 22. september 2010 Forfatter #11004 Skrevet 22. september 2010 Liker hurralisten din Noen ganger må lissom bare lage en slik liste, for og sjekke hvordan dagen vil bli. Og dagen har blitt mer hurra enn klage. Formen har kommet seg litt utover dagen og det var ikke så mye og gjøre på jobb heller. Jeg kunne sitte med strikketøy litt mens de andre spiste. Det var koselig. MEN!! Til min store sorg oppdaget jeg, da jeg kom hjem, at INGEN har brutt seg inn i løpet av dagen for og rydde og støvsuge! Hadde ikke engang hengt opp klær! Tsk tsk...
Mazilla Skrevet 22. september 2010 #11005 Skrevet 22. september 2010 Hos oss er det noen som har hengt opp klær, men dessverre ingen som har tatt dem ned igjen... Så bra med en bra dag!
Kara W Skrevet 22. september 2010 #11006 Skrevet 22. september 2010 MEN!! Til min store sorg oppdaget jeg, da jeg kom hjem, at INGEN har brutt seg inn i løpet av dagen for og rydde og støvsuge! Hadde ikke engang hengt opp klær! Tsk tsk... Så frekt! Her mistenker jeg at det at jeg er hjemme hele dagen skremmer bort alle innbrudsvaskerne. Jeg må helt klart gå ut og shoppe oftere Apropos innbrudd, fant dere ut hvem som hadde satt igjen et bord hos dere? Og fikk dere noen gang matchende stoler?
MarianneE Skrevet 23. september 2010 Forfatter #11008 Skrevet 23. september 2010 Hos oss er det noen som har hengt opp klær, men dessverre ingen som har tatt dem ned igjen... Så bra med en bra dag! Så frekt! Her mistenker jeg at det at jeg er hjemme hele dagen skremmer bort alle innbrudsvaskerne. Jeg må helt klart gå ut og shoppe oftere Apropos innbrudd, fant dere ut hvem som hadde satt igjen et bord hos dere? Og fikk dere noen gang matchende stoler? Det lurer jeg på også! Nei, det bordet er og blir et mysterie. Vi fikk ingen matchende stoler eller noen ting mer. Vi lurer nå fremdeles på hva vi skal bruke det til. Foreløpig står det i drivhuset. **** Jaja... Så ble Rosenborg slått ut av cupen da. Kjempe synd, og så av Follo da! :dåne: ûberkjipt! Follo ligger langt nede på tabellen- i 1. divisjon! Har vært våken siden kl 3.45. Begynner og gjespe litt igjen nå, men når jeg legger meg til for og virkelig sove er det som om jeg våkner igjen. Dessuten er jeg tett i bihulene og det er vondt og puste, så det siste prøver jeg og la være med.
MarianneE Skrevet 23. september 2010 Forfatter #11009 Skrevet 23. september 2010 Det VAR bra musikk på TVNorge, men så kom det klipp fra det møkkaprogrammet Glamourjentene. Å gud hjelpe meg... Oversminka silikondamer (jada, der kom mine fordommer fram) som forteller om hvor liten selvtillit de har hatt fram til de begynte som modell. Urk....
Gjest wild bird Skrevet 23. september 2010 #11010 Skrevet 23. september 2010 Du er virkelig oppe før fuggel`n fiser om morgenen altså Jeg hadde ikke overlevd på så lite søvn. Syns det er altfor tidlig å stå opp kl 6 jeg Håper du får hvile litt i løpet av dagen, hvert fall
Auri Skrevet 23. september 2010 #11011 Skrevet 23. september 2010 (endret) Melder meg inn i har-ikke-smakt-fårikål-på-over-ti-år-og-vet-ikke-hva-jeg-synes-klubben! Så får vi se om jeg kommer vanlig gående eller humpende på krykker, da! Spenninger i hverdagen! Endret 23. september 2010 av Ashelia
*appifany* Skrevet 23. september 2010 #11012 Skrevet 23. september 2010 Du er virkelig oppe før fuggel`n fiser om morgenen altså Jeg hadde ikke overlevd på så lite søvn. Syns det er altfor tidlig å stå opp kl 6 jeg Håper du får hvile litt i løpet av dagen, hvert fall
MarianneE Skrevet 23. september 2010 Forfatter #11013 Skrevet 23. september 2010 Du er virkelig oppe før fuggel`n fiser om morgenen altså Jeg hadde ikke overlevd på så lite søvn. Syns det er altfor tidlig å stå opp kl 6 jeg Håper du får hvile litt i løpet av dagen, hvert fall Joa... Noen gangner er jeg det, men det er ikke frivillig. Hater de periodene jeg sover lite og dårlig. Alltid hatt det, vet ikke hvorfor. Hvile i løpet av dagen passer dårlig idag. Skal treffe Ashelia for kaffe Dessuten prøver jeg og la være og hvile for jeg innbiller meg at det gjør natta mye værre. Melder meg inn i har-ikke-smakt-fårikål-på-over-ti-år-og-vet-ikke-hva-jeg-synes-klubben! Så får vi se om jeg kommer vanlig gående eller humpende på krykker, da! Spenninger i hverdagen! Tro meg, jeg skal vente spent! Ja, og da MÅ man jo bare spørre... Fiser egentlig fugler? :klø: **** Gikk meg en tur etter og levert i barnehagen. Det hjalp på form og humør ("noen" var ikke særlig vennlig mot sin mann da hun stod opp igjen kl 7) Nå prøver jeg bare og få rompa opp av sofaen for og ta dagens husarbeid.
mia83 Skrevet 23. september 2010 #11014 Skrevet 23. september 2010 Håper du får en fin dag MarianneE!
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2010 #11015 Skrevet 23. september 2010 Godt spørsmål, fiser fugler Måtte søke det opp jeg, og ja.. de utvikler tarmgass på samme måte som oss mennesker :gjeiper:
Gjest wild bird Skrevet 23. september 2010 #11016 Skrevet 23. september 2010 Fugler skiter i hvert fall mye, så da regner jeg med at de fiser også Og enda mer for at Milla faktisk søkte det opp!
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. september 2010 #11017 Skrevet 23. september 2010 Måtte jo det wild bird, få en avklaring en gang for alle
Gjest wild bird Skrevet 23. september 2010 #11018 Skrevet 23. september 2010 Da har jeg i hvert fall ordene mine i behold
MarianneE Skrevet 23. september 2010 Forfatter #11019 Skrevet 23. september 2010 Hva i himmelens land og dager var søkeordene? fugl+fis?
Fremhevede innlegg