MarianneE Skrevet 17. september 2010 Forfatter #10962 Skrevet 17. september 2010 Rart det der hvor mye bedre fredager og helg føles så fort man har en jobb. Liker fredagsfølelsen, snaaaart helg! Nemlig! Og jeg har nå hatt helg i halvannen time! En helg med egentlig ingen planer. Nice.... God fredag til deg Marianne Godt og se deg igjen her!!! Fredager er bare best! Jepp!!! Skal innlede helga med og strekke meg ut på sofaen litt tenker jeg. Det er noe helt eget med fredager Jeg er ikke i jobb, men elsker fredagene like mye, om ikke mer enn før Endelig fredag! God helg!! tilbake! Som du sier- endelig fredag! **** Fikk kjøre med venninneS hjem idag. Snille S som gikk noen timer tidligere idag, og svingte nedom meg på kjøkkenet på jobb og spurte om jeg ville sitte på med henne. Det er deilig når jeg er vant til og gå 10 min til bussen og så ta bussen i 20 min hjem. I tillegg har jeg fått en god nyhet i posten (men hva det er kan være det samme, men det løste seg, det er det viktigste )SMS fra mamma om at jeg kan vente på pengene jeg skal få etter salg av mormors leilighet for pengene er på min konto om halvannen-to uker. 25.000 kroner. Ja takk!! Andrè skal hente i bhg idag. Jeg lurer på om jeg rett og slett skal gi meg selv en god sofahvil en times tid.
loffen Skrevet 17. september 2010 #10963 Skrevet 17. september 2010 Her ble jeg hele ettermiddagen i alle fall. Ja og kvelden.
MarianneE Skrevet 18. september 2010 Forfatter #10964 Skrevet 18. september 2010 Ble sittende og skrive brev igår etter TheaM var i seng. Sendte brev til MissBella og til Lenka i Tsjekkia på dagen, og skrev så til Alison i England og Jess i Tyskland. Veldig produktiv.... Vanligvis synes jeg Beat for Beat er kjedelig, men jeg MÅTTE se på igår med Raske Menn der. Hva de gutta får til er utrolig. Ler så utrolig av dem. Ellers lite og skrible om sånn tidlig på morran...
Gjest MissBella Skrevet 18. september 2010 #10965 Skrevet 18. september 2010 Takk for brevet!! Litt lite aktiv her inne for tiden. Det skjer veldig mye her. Håper alt er bra. God helg!
MarianneE Skrevet 19. september 2010 Forfatter #10966 Skrevet 19. september 2010 Takk for brevet!! Litt lite aktiv her inne for tiden. Det skjer veldig mye her. Håper alt er bra. God helg! Det er jo ikke akkurat som om jeg driver på i timesvis her inne, så jeg skjønner hva du mener. Får skrevet her og tenker så at neste gang... da skal jeg besøke den boka, og der, og innom hit og legge igjen spor dit osv... **** Så sitter man her da, på en søndagsmorran med Ole brumm på TVen og minnes en tid da man kunne ligge i senga til kl 22. :søvn: Blir liksom ikke den samme greia om man legger seg kl 20 heller. Egentlig er jeg litt på Andrè idag. Han var ute sist helg, skulle kjøre taxi i helga men tok fri lørdag for og reise på konsert. Jeg var inne hos TheaM rundt kl 23.30 og der lå hun med feber. Jeg sendte SMS til Andrè om at han måtte stoppe og drikke, for med sykt barn orket jeg bare ikke ha han fyllesjuk og i dagen-derpå mood. Og dessuten minnet jeg ham på at han skulle være tidlig hjemme, sånn i 1.30-2 tida. 3.30 våknet jeg av at han kom hjem, ikke full men han sa at han bare hadde tatt noen øl etter jeg sendte SMS. For det første er jeg sur fordi han ikke tenkte på at jeg ville være med konserten. Det ble han som reiste med svogerØ, tremeningen hans og traff noen andre gutter ute. Vet ikke om jeg ville vært med, men og bli ihvertfall tenkt på hadde jo vært fint. Han kunne jo skaffet barnevakt og tatt meg med ut på konserten. Men istedet for jeg nok en hjemmekveld og han ... blåste ikke i SMSen jeg sendte, men sååå mye betydde den tydelig heller ikke. Jentungen er nå uten feber nå, og godt er det. Har ingen planer for idag. Kankje en tur i Fritidsparken, men med feberjente i natt frister det liksom ikke så mye det heller. Får se hva det blir til.
Gjest MissBella Skrevet 19. september 2010 #10967 Skrevet 19. september 2010 Det er jo ikke akkurat som om jeg driver på i timesvis her inne, så jeg skjønner hva du mener. Får skrevet her og tenker så at neste gang... da skal jeg besøke den boka, og der, og innom hit og legge igjen spor dit osv... **** God søndagsmorgen!! Skrev brev til deg igår. Også skal jeg være flink og komme meg på postkontoret imorgen. *lover*
MarianneE Skrevet 19. september 2010 Forfatter #10968 Skrevet 19. september 2010 Har sofa-sovende friskt barn og fårikål som putrer på komfyren.
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2010 #10970 Skrevet 19. september 2010 Mmm fårikål hørtes deilig ut.. skulle gjerne kommet innom og smakt
Kara W Skrevet 19. september 2010 #10971 Skrevet 19. september 2010 Kjenner igjen frustrasjonen med menn som går ut og lar oss sitte igjen med barna igjen Men du, jeg har funnet ut at dersom man ikke sier noe, så har man litt seg selv å skylde på egentlig... For meg så er det ikke så mye det at jeg har lyst til å dra ut som sliter på meg, men følelsen av at jeg ikke kan dersom jeg skulle få lyst. Jeg synes mannen skulle være hjemme og ha det kjedelig med meg, heller enn å gå ut og kose seg med venner Er det rart menn sliter med å forstå oss damer (sånn er ihvertfall situasjonen her i heimen. Unnskyld hvis det ikke appliserer til dere) Men SMSen din synes jeg han burde tatt hensyn til
loffen Skrevet 19. september 2010 #10972 Skrevet 19. september 2010 Jeg greide å overtale Noen til at vi skal ha fårikål en dag!
MarianneE Skrevet 19. september 2010 Forfatter #10973 Skrevet 19. september 2010 Mmm fårikål hørtes deilig ut.. skulle gjerne kommet innom og smakt Fårikål er kjempe godt, og verdens enkleste rett, tror jeg. Vi kjøpte fryst lam fra Skjeggerød (som fikk terningkast 5 i dagens VG) og det smakte nydelig. TheaM var ikke like begeistret for alt kjøttet (har igrunn ikke vært begeistra for mat generelt i hele helga) men hun er dårlig på og spise kjøtt som det. Hun blir tyggende og tyggende på ene og samme biten og nekter og svelge den. I morra blir det rester! Kjenner igjen frustrasjonen med menn som går ut og lar oss sitte igjen med barna igjen Men du, jeg har funnet ut at dersom man ikke sier noe, så har man litt seg selv å skylde på egentlig... For meg så er det ikke så mye det at jeg har lyst til å dra ut som sliter på meg, men følelsen av at jeg ikke kan dersom jeg skulle få lyst. Jeg synes mannen skulle være hjemme og ha det kjedelig med meg, heller enn å gå ut og kose seg med venner Er det rart menn sliter med å forstå oss damer (sånn er ihvertfall situasjonen her i heimen. Unnskyld hvis det ikke appliserer til dere) Men SMSen din synes jeg han burde tatt hensyn til Jeg kjenner og igjen den følelsen. Det er ikke det at det nødvendigvis frister og ut, men muligheten til og bare kunne gjøre det, det er det som jeg synes er kjipt. Og ingen fare... Jeg sier ifra hva jeg mener om det. Ikke at vi krangler, men jeg (ifølge ham) klager vist veldig. Jeg klager såklart ikke, bare sørger for at mitt synspunkt blir hørt. Igjen. Jeg greide å overtale Noen til at vi skal ha fårikål en dag! Weeee.... **** Oh glory.... Det var bare så utrolig deilig og kunne synke ned i sofaen i kveld. Lenge siden jeg har vært så sliten etter en helg. Det rare er det at vi har egentlig ikke gjort noe spesielt, men bare vært hjemme. Vært litt ute i hagen og gata, vært i butikken, gått tur.. ja, det er det vi har gjort uten for husets fire vegger. Allikevel, jeg er bare helt kake i kveld. Pokker så glad det står smågodt, smash og brus på bordet. Tross alt helg enda.
MarianneE Skrevet 19. september 2010 Forfatter #10975 Skrevet 19. september 2010 Brann- Rosenborg er virkelig spennende....
MarianneE Skrevet 20. september 2010 Forfatter #10979 Skrevet 20. september 2010 Jeg liker ikke fårikål jeg. Da er det deg og broder'n. Muligens de to eneste i hele verden som ikke liker det? Drittkamp... Tuller du? Den var driiit bra, og resultatet var enda bedre. De siste 10 min var utrolig spennende, jeg hadde trøbbel med og se på de siste minuttene. Rosenborg! **** Så var det mandag igjen da. Er det noe mer og si om det?
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #10980 Skrevet 20. september 2010 Jeg vil gjerne benytte annledningen til å melde meg på gruppen for de som ikke liker fårikål... Det er sånnpasse ekkelt... Kampen i var spennende ja, satt i samme rom som noen som støttet RBK veldig! Morro! Ha en fin mandag MarianneE!
Fremhevede innlegg