MarianneE Skrevet 14. september 2010 Forfatter #10942 Skrevet 14. september 2010 Går meg en tur til byen for og handle på AsiaMat. Og det ene paret med briller klarte TheaM og gi en solid bøy igår (med vilje! Da ble jeg sint!) så jeg skal innom Specksavers og få dem til og rette på det. Tør ikke ta slikt selv i tilfellet jeg gjør det enda værre... Ser for meg at jeg knekker noe. Ikke bra. Var et skikkelig uvær i natt, men nå har kommet igjen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. september 2010 #10943 Skrevet 14. september 2010 AsiaMat.. hørtes fristende ut. Utrolig hvor mye godt man får kjøpt på slike butikker
MarianneE Skrevet 14. september 2010 Forfatter #10944 Skrevet 14. september 2010 AsiaMat.. hørtes fristende ut. Utrolig hvor mye godt man får kjøpt på slike butikker Jepp! Jeg ble stående og beundre sellerirot (av alle ting) de var svære og rimelige. Lurte på og kjøpe, men det ble liksom ikke noe til det. Kjøpte paprika, risnudler, makademianøtter, ruccola, curry og litt annet småtterier. Ikke bare er vareutvalget artig, men de som jobber der er utrolig koselige. Etter AsiaMat og brillefiksing stakk jeg innom JonasB for en kaffe latte og lesing av aviser. To minutter etter jeg satte meg fikk jeg SMS fra venninneR som lurte på hva jeg holdte på med. Så etter 10 minutter var vi to rundt bordet. Koselig Hun ble med meg hjem for jeg har lovet henne noen pusslespill og leker og bøker TheaM har vokst fra. R sin sønn er 14 mnd og da er det bedre og sende det med henne enn at det står her og ikke blir brukt. Andrè skal hente i barnehagen idag, og jeg skal straks begynne med middagen. Kyllingkjøttdeig, pølse, løk, hvitløk, paprika og champignon i en stekepanne, serveres med kokte poteter. Mer ta-det-du-har-i-kjøleskapet blir det ikke!
MarianneE Skrevet 14. september 2010 Forfatter #10945 Skrevet 14. september 2010 Gleder meg til Tullis i kveld med søsterG og venninneA!
Gjest wild bird Skrevet 14. september 2010 #10946 Skrevet 14. september 2010 Kos deg ute med jentene i kveld
Frigg Skrevet 14. september 2010 #10947 Skrevet 14. september 2010 den der kommer jeg til og le lenge av, ja. Sjokoladepikk... Det er nok en gang mandag. Tror jeg skal kun kjede meg neste helg, da går den kanskje ikke så fort? Kanskje litt dårlig plan... Dette blir en travel dag idag. En tur på jobb, rett på JonasB for og treffe venninneV. Handle, hente i bhg, så være i barnehagen mellom 16 og 16.30 for dugnad. De fleste uffer seg over dugnad, det gjør ikke jeg. Synes det er for lite dugnader jeg- på en måte. Joda, det som skal gjøres er kjedelig, men jeg synes man stiller for lite opp generelt uten og forvente noe tilbake. Og gjøre litt praktisk i barnehagen for og gi barna et bedre tilbud, gjør meg ingenting. Gjorde jeg meg forstått? :klø: God morgen kjære deg! Det skulle virkelig vært flere som deg Vi skal ha dugnad i barnehagen i morgen og du er hjertelig velkommen Håper du har hatt en fin dag
Gjest wild bird Skrevet 15. september 2010 #10948 Skrevet 15. september 2010 Hei! Stikker bare innom med en . Håper du får en fin onsdag
MarianneE Skrevet 15. september 2010 Forfatter #10950 Skrevet 15. september 2010 Onsdag allerede! Halve uka har gått nesten, synes dagene går så alt for fort noen ganger. Har ikke sånn veldig mye og skrive egentlig. Akkurat avtalt at Andrè skal kjøpe med sukker, smør og mel hjem for da skal jeg bake eplekake etter middagen i dag. Eplekake er igrunn ikke det beste jeg vet, når jeg tenker meg om kan jeg igrunnen ikke fordra stekte epler, men Andrè det, og så lenge jeg får plukke av eplene er jeg fornøyd. Missa forresten første bussen hjem fra jobb idag. La hånda på bussen- også kjørte den! Jeg ble grisesur, men heldigvis var det bare 15 min til neste. Men det var kjedelig og vente...
Mazilla Skrevet 15. september 2010 #10951 Skrevet 15. september 2010 Eplekake.. Har hatt utrolig lyst på det i hele dag jeg, men jeg rekker dessverre ikke å bake..
Kara W Skrevet 15. september 2010 #10952 Skrevet 15. september 2010 Er litt enig med deg ang. stekte epler. Jeg har en veldig god oppskrift på eplekake som bruker revne epler istedenfor epleskiver. Den blir saftig og god, uten stekt-eple-smaken. Med mindre du ikke liker eplesmaken i utgangspunktet da.
loffen Skrevet 15. september 2010 #10953 Skrevet 15. september 2010 Eplekake! her er det Noen som ikke liker det.
MarianneE Skrevet 16. september 2010 Forfatter #10954 Skrevet 16. september 2010 Varm eplekake med vaniljeis var veldig godt (som sagt uten de ekle eplene) Jeg våknet veldig tidlig idag, 5.30 for og være ærlig. Sukk... Har tatt TheaM fri idag, skal opp og prate med hun som jobber de dagene jeg har fri, for jeg ønsker og endre dager jeg jobber, men må jo høre hvordan det passer for henne først. Så da får TheaM være med. Når jeg tenker meg om er det en cafè i skien som selger glutenfrie rundstykker og brød på torsdager....
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. september 2010 #10955 Skrevet 16. september 2010 Liker ikke du heller eplene i eplekaken? Da er vi to
MarianneE Skrevet 17. september 2010 Forfatter #10956 Skrevet 17. september 2010 Hvor ble det av gårsdagen? :klø: TheaM og jeg reiste til Skien og stakk hodet innom jobben og pratet litt med hun som jobber de dagene jeg har fri. Fikk byttet dager slik jeg ønsket slik at jeg fra mandag 27. jobber onsdag, torsdag og fredager istedet for annenhver dag slik jeg har gjort til nå. Bedre med sammenhengende dager synes jeg. Etterpå reiste vi til Porsgrunn og traff venninneI på JonasB. TheaM er så stor nå at jeg lot vogna stå igjen hjemme. Morro for henne og gå, men herregud... Jeg eier ikke tålmodighet noen ganger. Det skal klatres, hoppes, balanseres, gå tilbake, jeg skal holdes i, draes i, klatres på.... Prøver de berømte og telle til 10. Funker ikke bestandig, jeg blir litt utålmodig med slikt. Idag er det fredag igjen Det er ikke store jobben jeg har, men er veldig glad hver gang det er fredag! Har skikkelig fredags-feeling!
*Enigma* Skrevet 17. september 2010 #10957 Skrevet 17. september 2010 Rart det der hvor mye bedre fredager og helg føles så fort man har en jobb. Liker fredagsfølelsen, snaaaart helg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. september 2010 #10960 Skrevet 17. september 2010 Det er noe helt eget med fredager Jeg er ikke i jobb, men elsker fredagene like mye, om ikke mer enn før
Fremhevede innlegg