*appifany* Skrevet 11. september 2010 #10921 Skrevet 11. september 2010 God helg! Her er det kanelsnurrer på gang
Spatula Skrevet 11. september 2010 #10922 Skrevet 11. september 2010 Her blir det sjokoladekake Håper du og TheaM har hatt en flott tur på biblioteket og at du får en flott lørdag ellers
MarianneE Skrevet 11. september 2010 Forfatter #10923 Skrevet 11. september 2010 Takk for gratulasjoner!!! Lurer også på om jeg skal kake idag eller imorgen. Men hva....?? Kaka ble byttet ut med sjokoladepudding til dessert i morra. Fant ut at både kake og sjokoladepudding går lissom ikke. Så bra han fikk avverget brann... kan det være noen som har tent på noe og så kastet det i søpla med vilje :klø: Ikke vet jeg, men klokka var rundt 4 i natt, så hva som helst kan jo skje på en måte. God helg! Her er det kanelsnurrer på gang Å.... Her blir det sjokoladekake Håper du og TheaM har hatt en flott tur på biblioteket og at du får en flott lørdag ellers Bibliotekturen var bra. Leverte to filmer, lånte ingenting. Da vi kom tilbake kl 12, hadde Andrè stått opp, og svigermor var her. Hun var akkurat kommet og ble til kl var 15.30. Hun spiste litt mat her, vi pratet litt, og Andrè og jeg stakk en tur til byen mens hun og TheaM var igjen hjemme. I byen kjøpte jeg en kurv på Home&Cottage hvor jeg kan ha strikketøyet mitt oppi istedet for og ha det i bærepose på gulvet. På Platekompagniet brukte jeg gavekort på Gilmoregirls ses.2 og en pakke med de tre Matrix filmene. Sistnevnte kosta 99kr, for alle tre filmene. :dåne: Tiltross for at Andrè var ute igår har han vært i fin form, men nå er det mer usikkert. 16.30 måtte han legge seg og hadde vondt i hodet. Planen var røkt bayonneskinke, fløtegratinerte poteter, kokt brokkoli... Nå orker han ikke mat, og jeg... Tja... Vi får se hva maten blir. Pasta med ost og skinke? Omelett? Jeg vil ha bayonneskinke og fløtegratinerte poteter, men gidder ikke lage det kun til megselv. Særlig fordi skinka tar halvannen time og trekke.
Mazilla Skrevet 11. september 2010 #10924 Skrevet 11. september 2010 Hva med noe kosemat, f.eks pasta, til deg i kveld, og så et ordentlig herremåltid med bayonneskinke og fløtegratinerte poteter etterfulgt av sjokoladepudding til middag i morgen? Eller evt pasta etterfulgt av sjokoladepudding i kveld..
MarianneE Skrevet 12. september 2010 Forfatter #10925 Skrevet 12. september 2010 legger igjen livstegn....
MarianneE Skrevet 12. september 2010 Forfatter #10926 Skrevet 12. september 2010 TheaM fikk sjokoladepudding til dessert. -mm... sjokoladepudding, sa jeg. -Ja.. mamma.. se.. sjokoladepikk sa jenta.
MarianneE Skrevet 13. september 2010 Forfatter #10931 Skrevet 13. september 2010 den der kommer jeg til og le lenge av, ja. Sjokoladepikk... Det er nok en gang mandag. Tror jeg skal kun kjede meg neste helg, da går den kanskje ikke så fort? Kanskje litt dårlig plan... Dette blir en travel dag idag. En tur på jobb, rett på JonasB for og treffe venninneV. Handle, hente i bhg, så være i barnehagen mellom 16 og 16.30 for dugnad. De fleste uffer seg over dugnad, det gjør ikke jeg. Synes det er for lite dugnader jeg- på en måte. Joda, det som skal gjøres er kjedelig, men jeg synes man stiller for lite opp generelt uten og forvente noe tilbake. Og gjøre litt praktisk i barnehagen for og gi barna et bedre tilbud, gjør meg ingenting. Gjorde jeg meg forstått? :klø: God morgen kjære deg!
loffen Skrevet 13. september 2010 #10932 Skrevet 13. september 2010 (endret) Ja, jeg skjønner hva du mener. Dugnad er jo moro det! Sosialt samtidig som man gjør det fint for ungene. Men det er mange som har det så travelt med unger på kveldsaktiviteter og handling og middag osv etter jobb at de føler det som pes. Synd at det har blitt sånn at folk ikke har tid til overs lenger liskom. Endret 13. september 2010 av loffen
Gjest wild bird Skrevet 13. september 2010 #10933 Skrevet 13. september 2010 Hei! Så flott at du liker dugnad! Ikke så mange som har den holdningen, så det er forfriskende at noen faktisk ser hensikten med det. Noen synes visst å tro at det er noe vi i barnehagen bare finner på for moro skyld
Kara W Skrevet 13. september 2010 #10934 Skrevet 13. september 2010 Flink du er som dukker opp på dugnad med godt humør. Jeg er også for dugnader, men har dessverre vært dårlig til å stille opp. Det har alltid vært på tidspunkter som passer utrolig dårlig... Sjokoladepikk For ikke så lenge siden skulle jeg vaske gutten min etter middag. Jeg henter kluten og sier "Nå skal vi vaske ansiktet." Han ser opp på meg med store øyne og sier "Vaske kuk". Jeg tror jeg så omtrent slik ut -> Etter å ha fått summet meg litt, og han har gjentatt det et par ganger skjønner jeg at det han sier er "vaskeklut"
*appifany* Skrevet 13. september 2010 #10935 Skrevet 13. september 2010 Unger kan si de merkeligste ting altså!
kospia Skrevet 13. september 2010 #10936 Skrevet 13. september 2010 unger er herlige. Fikk meg en god latter Ha en fin mandagskveld MarianneE
juliane Skrevet 14. september 2010 #10937 Skrevet 14. september 2010 Drømte om deg og TheaM i dag tidlig! Dessverre kom A og vekket meg før det ble noe særlig handling.
MarianneE Skrevet 14. september 2010 Forfatter #10938 Skrevet 14. september 2010 Ja, jeg skjønner hva du mener. Dugnad er jo moro det! Sosialt samtidig som man gjør det fint for ungene. Men det er mange som har det så travelt med unger på kveldsaktiviteter og handling og middag osv etter jobb at de føler det som pes. Synd at det har blitt sånn at folk ikke har tid til overs lenger liskom. Ja, det er ofte slik at mange ikke har tid osv. Barnehagen er tre avdelinger og det var magert oppmøte igår. Var kanskje ti foreldre? Mange måtte vist melde avbud fordi de skulle følge eldre barn til annet. Sånn er det. Men... det "beste" igår mammaen som kom, pratet med faren som var kommet for og delta, hun spiste suppa som ble servert, klaget på dårlig oppmøte og gikk igjen. :dåne: Hei! Så flott at du liker dugnad! Ikke så mange som har den holdningen, så det er forfriskende at noen faktisk ser hensikten med det. Noen synes visst å tro at det er noe vi i barnehagen bare finner på for moro skyld Jeg ble litt inspirert igår jeg. Tenkte og samle en liten gjeng og ta en dugnad her i hagen med det som skal gjøres for og få hagen vinterklar. Serverer litt mat og brus også er det mye man kan få gjort på et par timer, med litt insats. Og så er det jo slik at de som stiller opp for oss får jo hjelp tilbake og. Hva synes dere? Er en hage-venne-dugnad en god idè? Flink du er som dukker opp på dugnad med godt humør. Jeg er også for dugnader, men har dessverre vært dårlig til å stille opp. Det har alltid vært på tidspunkter som passer utrolig dårlig... Sjokoladepikk For ikke så lenge siden skulle jeg vaske gutten min etter middag. Jeg henter kluten og sier "Nå skal vi vaske ansiktet." Han ser opp på meg med store øyne og sier "Vaske kuk". Jeg tror jeg så omtrent slik ut -> Etter å ha fått summet meg litt, og han har gjentatt det et par ganger skjønner jeg at det han sier er "vaskeklut" :skratte: Unger kan si de merkeligste ting altså! Ja, og mer kommmer det vel. unger er herlige. Fikk meg en god latter Ha en fin mandagskveld MarianneE Takk, jeg hadde en bra mandagskveld, da vi endelig kom oss i sofaen. Var hjemme fra dugnaden 19.30, og da var det bare og få i jentungen kveldsmat, få henne i seng, lage litt mat til oss selv. Klokka ble 20.45 da vi satte oss med litt mat. 45 min etterpå hadde jeg lagt meg. Sovna med en tyggis i munnen, den fant jeg igjen klistra i lakenet og div steder på overkroppen min.... Drømte om deg og TheaM i dag tidlig! Dessverre kom A og vekket meg før det ble noe særlig handling. Var med i Hells Kitchen i natt jeg da. Med japansk invielsessermoni og greier....
loffen Skrevet 14. september 2010 #10939 Skrevet 14. september 2010 Og tyggis på overkroppen! Nå fikk du meg våken.
MarianneE Skrevet 14. september 2010 Forfatter #10940 Skrevet 14. september 2010 Please... var bare glad jeg ikke sov naken. Gud vet hvor jeg hadde funnet igjen tyggisen da.... (jadda... og her skriver man pinlige ting, ja..)
Fremhevede innlegg