MarianneE Skrevet 8. september 2010 Forfatter #10901 Skrevet 8. september 2010 Høres nesten ut som vi har samme far. Tenk om du er min ukjente halvsøster Så deilig at dere har hatt en fin mor og datter-dag Du skal vist ikke se helt bort ifra det, for jeg har hørt at min far var "litt her og der" mens han og mamma var gift. TheaM og jeg har kost oss. Syklet til byen, spiste is, drakk brus, hun fikk endelig paraply med OleBrumm som jeg har lovet henne lenge. Lykken er tydelig en paraply, hun strålte som en sol da hun fikk den. Nå, står huset fortsatt? Ja, heldigvis! **** Må straks gå på jobb, skal lage suppe på jobb og trenger litt mer tid enn det jeg vanligvis bruker. Spent på hva de synes om den, det er indisk kyllingsuppe. Namm...
Nótt Skrevet 8. september 2010 #10902 Skrevet 8. september 2010 Håper du får en fin dag i dag. Så moro å få en paraply som bare er sin.
Mazilla Skrevet 8. september 2010 #10903 Skrevet 8. september 2010 Hvordan reagerte de på suppa? Er det oppskrift på den i matboksen?
Kara W Skrevet 8. september 2010 #10904 Skrevet 8. september 2010 Må straks gå på jobb, skal lage suppe på jobb og trenger litt mer tid enn det jeg vanligvis bruker. Spent på hva de synes om den, det er indisk kyllingsuppe. Namm... Så flink du er til å skjemme de bort Bare vær forsiktig. En jeg kjenner hadde en superkoselig kantinedame på jobben, som alltid spurte ham hva han ville ha til lunch neste dag. Hun var så populær blant de ansatte at sjefen ble misunnelig å sa henne opp!
Gjest wild bird Skrevet 8. september 2010 #10905 Skrevet 8. september 2010 Hallo! Håper onsdagen har vært fin så langt
MarianneE Skrevet 8. september 2010 Forfatter #10906 Skrevet 8. september 2010 Håper du får en fin dag i dag. Så moro å få en paraply som bare er sin. Ja, det var veldig stas det! Hvordan reagerte de på suppa? Er det oppskrift på den i matboksen? Den ble veldig populær! Flere sa at de var imponert over at jeg hadde laget den. 6 liter suppe ble spist, og jeg satte de siste 2 literene i kjøleskapet vitende om at to stykker har blitt enige om og dele restene. Oppskriften ligger i Matboksen; Indisk kyllingsuppe. Så flink du er til å skjemme de bort Bare vær forsiktig. En jeg kjenner hadde en superkoselig kantinedame på jobben, som alltid spurte ham hva han ville ha til lunch neste dag. Hun var så populær blant de ansatte at sjefen ble misunnelig å sa henne opp! Ingen fare for det tror jeg. Rett og slett fordi det er ikke sååå ofte jeg lager noe ekstra. Kjøkkenet er bittelite og dårlig utstyrt. Hallo! Håper onsdagen har vært fin så langt Etter middagen gav jeg TheaM en barnesaks, to ukeblader, limstift og kartong. Hun leet seg knapt av flekken i en time, hun klippet, rev, limte og var veldig opptatt. Søtingen! Det har vært overskyet og vindfullt idag. Når jentungen er i seng frister sofakroken, et teppe og strikketøy.
MarianneE Skrevet 9. september 2010 Forfatter #10907 Skrevet 9. september 2010 Fridag! Skal bruke fridagen min på og svømme! Nå har jeg fått meg busskort så istedet for at "alle" pengene går til bussbilett for og komme meg på jobb, så kan jeg og ta bussen for og svømme. Gleder meg!
Suzy Skrevet 9. september 2010 #10908 Skrevet 9. september 2010 For en herlig plan! Kose deg i svømmehallen og med fritiden i dag
Kara W Skrevet 9. september 2010 #10909 Skrevet 9. september 2010 Det hørtes ut som en fin fridag Ellers må jeg si du er flink til å ta TheaM ut av barnehagen når du er hjemme. Gutten vår har fortsatt fulle dager. Håper på å få nok overskudd etterhvert til å ha ham litt mere hjemme.
MarianneE Skrevet 9. september 2010 Forfatter #10911 Skrevet 9. september 2010 For en herlig plan! Kose deg i svømmehallen og med fritiden i dag veldig bra plan, ja! Har funnet ut at jeg tror ikke jeg vet om en bedre form for trening enn svømming. Kjenner det gjør godt for både kropp og sjel. Det hørtes ut som en fin fridag Ellers må jeg si du er flink til å ta TheaM ut av barnehagen når du er hjemme. Gutten vår har fortsatt fulle dager. Håper på å få nok overskudd etterhvert til å ha ham litt mere hjemme. Du tuller? Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har tatt henne fri uten at hun skal til øyenlege e.l. Men takk for at du tenker bedre om meg enn det jeg fortjener.... Nyt fridagen Det har jeg gjort så langt. Svømming gjør meg så trøtt, så det kan hende det blir en
lilljan Skrevet 9. september 2010 #10912 Skrevet 9. september 2010 *pikkerdegpåskulderen* Jeg synes også du er veldig flink med TheaM, du har alltid en plan for dagen deres og det virker som du alltid legger det opp på hennes premisser. Du er en flink mamma :) (Og dette skal du ta til deg )
MarianneE Skrevet 9. september 2010 Forfatter #10913 Skrevet 9. september 2010 *pikkerdegpåskulderen* Jeg synes også du er veldig flink med TheaM, du har alltid en plan for dagen deres og det virker som du alltid legger det opp på hennes premisser. Du er en flink mamma :) (Og dette skal du ta til deg ) Takk! Jeg er utdannet barne- og ungdoms arbeider, kanskje er det derfor jeg tenker at ting skal skje for henne, ikke for oss? For det er slik jeg tenker. Andrè skal vistnok på møte etter jobb og er ikke hjemme før nærmere 20.30, så i ettermiddag tenker jeg TheaM skal få holde på med det samme som igår: Hun fikk to ukeblader av meg som hun fikk klippe og rive i. Bitene limte hun på ark og laget bilder. Hun viste en konsentrasjon som jeg aldri har sett på henne før. Stor suksess!!
Kara W Skrevet 9. september 2010 #10914 Skrevet 9. september 2010 Takk! Jeg er utdannet barne- og ungdoms arbeider, kanskje er det derfor jeg tenker at ting skal skje for henne, ikke for oss? For det er slik jeg tenker. Andrè skal vistnok på møte etter jobb og er ikke hjemme før nærmere 20.30, så i ettermiddag tenker jeg TheaM skal få holde på med det samme som igår: Hun fikk to ukeblader av meg som hun fikk klippe og rive i. Bitene limte hun på ark og laget bilder. Hun viste en konsentrasjon som jeg aldri har sett på henne før. Stor suksess!! Det er jo nettopp ting som det som gjør at du er en fantastisk mor. Du har stadig vekk planer for hva dere kan gjør sammen. Og selv om du ikke tar henne ut av barnehagen bare for kosens skyld så veldig ofte, så synes jeg du er veldig flink til å bruke resten av dagen på noe koselig de dagene dere skal noe annet. Tror de fleste ville ha levert barnet tilbake i barnehagen for halv dag.
MarianneE Skrevet 10. september 2010 Forfatter #10915 Skrevet 10. september 2010 FREDAG!!!! Har nyvaskede gulver, nytt sengetøy på, mann som skal på lønningspils og barn som straks skal i seng. Tipper det blir popcorn, et deilig pledd i sofaen og strikketøy forran TVen i kveld. Tidlig natta på meg i kveld?
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #10917 Skrevet 10. september 2010 Hørtes ut som en deilig fredagskveld
MarianneE Skrevet 11. september 2010 Forfatter #10918 Skrevet 11. september 2010 Fredagskvelden var veldig all-right! Fikk sett NyttpåNytt og etter det tenkte jeg og se mere x-factor (tiltross for at jeg er lei) men sovna på sofaen før det fikk begynt igjen. Våkna kl 0.30 og kom meg i seng bare. Da klokka var 4.30 våknet jeg, men ingen mann var i senga med meg. Da kjente jeg at jeg ble litt urolig og stod opp. Andrè fant jeg -noe påseila- på badet, så han var ihvertfall kommet seg hjem. Det viste seg at han hadde avverget det som kunne bli en stygg rekkehusbrann på vei hjem fra byen, da han gikk forbi og så det røyk fra en stor søppelkasse (slike som er beregnet på flere hus). Så han ringte brannvesenet som kom og slukket. Godt han kom forbi, for det var anntent oppi søppelkassa og den stod inntil husveggen, så utfallet kunne bli stygt. Helten min.... Som sist lørdag skal TheaM og jeg på biblioteket. Lånte film der forrige lørdag, og lånetida er bare en uke. Tenker vi tar bussen som går kl 10, så da kan vi vekke Mr.Fylla når vi kommer hjem etterpå. Lyst til og bake kake idag. Men hvilken da, tro? :klø:
Gjest MissBella Skrevet 11. september 2010 #10919 Skrevet 11. september 2010 Lyst til og bake kake idag. Men hvilken da, tro? :klø: Takk for gratulasjoner!!! Lurer også på om jeg skal kake idag eller imorgen. Men hva....??
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. september 2010 #10920 Skrevet 11. september 2010 Så bra han fikk avverget brann... kan det være noen som har tent på noe og så kastet det i søpla med vilje :klø:
Fremhevede innlegg