MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10861 Skrevet 3. september 2010 :dåne: Jeg har sittet på nettet i halvannen time. Hørte jeg noen nevne tidstyv...
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2010 #10862 Skrevet 3. september 2010 I love my computer because all my friends live in it
Frigg Skrevet 3. september 2010 #10863 Skrevet 3. september 2010 I love my computer because all my friends live in it
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2010 #10865 Skrevet 3. september 2010 Fiskesuppeoppskriften er lagt ut inne hos meg
mia83 Skrevet 3. september 2010 #10866 Skrevet 3. september 2010 Så kjipt at alt skal skje på en helg da.. og at du attpåtil ikke får barnevakt.. Håper du klarer å nyte helgen litt uansett!
Kara W Skrevet 3. september 2010 #10867 Skrevet 3. september 2010 (endret) åååå så dumt med mangel på barnevakt Håper det magisk dukker en opp fra ingensteder! Ellers har jeg tenkt at jeg må passe på å bli bedre kjent med de andre foreldrene i barnehagen slik at vi kan sitte barnevakt for hverandre Endret 3. september 2010 av Kara W
loffen Skrevet 3. september 2010 #10868 Skrevet 3. september 2010 Å, så dumt at du ikke får barnevakt! Ellers så er jeg enig med Milla kommentar!
MarianneE Skrevet 4. september 2010 Forfatter #10871 Skrevet 4. september 2010 straks avgårde for og se Ashelia gifte seg!!
mia83 Skrevet 4. september 2010 #10872 Skrevet 4. september 2010 Håper du koste deg med det Er så koselig å se på at noen gifter seg!
MarianneE Skrevet 5. september 2010 Forfatter #10873 Skrevet 5. september 2010 Bryllupssermonien til Ashelia og Sondre var utrolig fin og rørende! Og så så vakker hun var! Jeg hadde og... nei, hun var bare utrolig vakker! Skal ikke fortelle for mye, for det ønsker hun nok selv, men alt føltes utrolig ekte ut. Kan ikke si det på en annen måte, men det var en veldig personlig vielse og de strålte virkelig lykke og kjærlighet begge to. *rørt* Nòtt var der og, og vi slo av en prat utenfor kirka etter vielsen. Bare så synd at vi måtte reise kjapt for Andrè skulle avgårde, men jeg fikk med meg sermonien og Nòtt, og det var det viktigste! På formiddagen igår tok jeg med meg TheaM på bussen (til hennes store lykke- tro meg!) og på biblioteket. Hun elsker og være på biblioteket så det var morro. Vi leide to DVDer: Laban Spøkelset og Pingu, to barnebøker og Harry Potter og Føniksorden til meg. Tok bussen hjem igjen og, hurra for månedskort! Ellers gikk gårsdagen i et maratontempo fra jeg stod opp 6.45 og til klokka var 19.45 og TheaM var i seng. Mens hun så på DVD igår kveld før leggetid slo tanken meg; Jeg har sørget for alle i familien igår, men middag til meg selv hadde jeg glemt og kjøpe. :dåne: Så jeg sendte en sms til Andrè som kjørte drosje og mens jeg sang natta sanger for TheaM hørte jeg han kom hjem (uten at jeg viste hvorfor) og da jeg kom ut i stua hadde han dekket på og på bordet sto min favoritt take-away mat; Biff snadder og currysaus fra en restaurant i byen. Biffen er ikke sånn gatekjøkken-biffsnadder men deilig og mør og nydelig! Han hadde tent lys og helt brus i et glass før han gav meg en og gikk igjen. Av og til er han mer snill med meg enn jeg (tror) jeg fortjener. Så jeg koste meg mens jeg så filmen Under the Tuscan sun Fin!! Idag skal jeg treffe venninneC med jentene våre på lekeplassen i byen kl 10. Tidlig, men vi er alle oppe så... Yngstedatteren til venninneC gikk på samme avdeling som TheaM i den gamle bhg så det kan bli koselig for dem! I ettermiddag er det bursdagsfeiring hos søsterG. Ser ut til at jeg ikke får noen fritidsproblemer idag heller!
Kara W Skrevet 5. september 2010 #10875 Skrevet 5. september 2010 Så jeg sendte en sms til Andrè som kjørte drosje og mens jeg sang natta sanger for TheaM hørte jeg han kom hjem (uten at jeg viste hvorfor) og da jeg kom ut i stua hadde han dekket på og på bordet sto min favoritt take-away mat; Biff snadder og currysaus fra en restaurant i byen. Biffen er ikke sånn gatekjøkken-biffsnadder men deilig og mør og nydelig! Han hadde tent lys og helt brus i et glass før han gav meg en og gikk igjen. Herlige romantiske mannen
mia83 Skrevet 5. september 2010 #10876 Skrevet 5. september 2010 Så herlig!! Du har virkelig en flott mann!
Spatula Skrevet 5. september 2010 #10879 Skrevet 5. september 2010 Det var mannen sin det :rødme: Håper du koste deg masse i bursdagen og at TheaM hadde det fint
Fremhevede innlegg