MarianneE Skrevet 1. september 2010 Forfatter #10841 Skrevet 1. september 2010 Idag før jeg gikk til bussen for og reise på jobb gikk jeg bortom Åpen Barnehage og satt der med strikketøyet mitt og pratet med de som jobber der. Hun ene som jobber der ble så glad for at jeg kom innom at hun måtte tørke tårene. Hadde liten lyst til og reise derfra, men kunne liksom ikke la være og reise på jobb heller... For første gang på en ukes tid reiste jeg rett hjem etter jobb, og det var deilig. Vasket opp og slappet litt av før jeg henta i barnehagen. Nå har jeg vasket opp igjen, støvsuget, bakt brød, vannet planter og ryddet. Skal straks krype opp i sofakroken og strikke litt.
MarianneE Skrevet 2. september 2010 Forfatter #10844 Skrevet 2. september 2010 God morgen alle sammen! Normalt er dette en fridag, men dette er blitt en jobbedag. Etter jobb skal venninneA plukke meg opp på jobb, hun bor like ved, også tar vi en tur på Tullis. Gleder meg! Når jeg kommer hjem kommer søsterG innom for vi skal til byen for hun skal prøve en jakke jeg lurer på og kjøpe til henne for hun fyller 30. Egentlig var hun arbeidsledig fra onsdag, men har blitt spurt om hun kan jobbe en måned til. Det er bra! ute idag og om tempraturen blir som igår blir det 20 grader ute. Deilig, fiiine høsten!! til deg!
Gjest Catwoman Skrevet 2. september 2010 #10845 Skrevet 2. september 2010 Jeg leste i avisa at det er mange som har hatt problemer både med tv og internet etter tordenværet på fredag. Kanskje det er derfor nettet deres har streika litt? Håper du får en fin dag i sola. Det er fortsatt nesten et år til jeg skal på jobb igjen - deilig å tenke på. Denne smileyen har plutselig fått en helt ny mening for meg kjenner jeg. hehe
loffen Skrevet 2. september 2010 #10847 Skrevet 2. september 2010 Til deg tilbake! Her er det også sol!
MarianneE Skrevet 2. september 2010 Forfatter #10848 Skrevet 2. september 2010 Jeg leste i avisa at det er mange som har hatt problemer både med tv og internet etter tordenværet på fredag. Kanskje det er derfor nettet deres har streika litt? Håper du får en fin dag i sola. Det er fortsatt nesten et år til jeg skal på jobb igjen - deilig å tenke på. Denne smileyen har plutselig fått en helt ny mening for meg kjenner jeg. hehe Lurer litt på om det er ruteren som ikke er venn med oss om dagen. Må nok kjøpe en ny. Ønsker deg en fin dag! Thank you! Til deg tilbake! Her er det også sol! om høsten er deilig! VenninneA og jeg har nytt sola på Tullis med hver vår kaffe latte i dype stoler og beina trukket opp. Hverdagslykke! Ellers er det ikke mye og skrive. SøsterG kom innom da hun var ferdig på jobb, da hentet vi TheaM i bhg før vi gikk til det lille butikksenteret her nede. En butikk med fritidstøy skal legge ned og siden søsterG ønsket seg en jakke derfra var hun med og prøvde den så ikke jeg gikk på et bomkjøp. Dessuten er broder'n i Bergen fra igår til idag pga jobbintervju i et firma der. Han er nyutdannet ingeniør innen maskintekninkk og er på intervju i forbindelse med en slik stilling. Håper han får den, og håper han ikke får den. Vil ikke at broder'n flytter til Bergen... Nei... lage noe middag snart tro? Vi følger ikke helt normal døgnrytme idag tror jeg.
Spatula Skrevet 2. september 2010 #10849 Skrevet 2. september 2010 Er ikke sikkert du må kjøpe ny router... Vi hadde problemer med at internet koblet seg ut i tide og utide.. Jeg ringte leverandøren og hun kunne se at routeren ikke fikk de signalene den skulle ha, og sendte en ny.. var bare å returnere den gamle Høres ut som du nyter flotte høstdager - har ikke vært så ille her heller i dag
MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10850 Skrevet 3. september 2010 Er ikke sikkert du må kjøpe ny router... Vi hadde problemer med at internet koblet seg ut i tide og utide.. Jeg ringte leverandøren og hun kunne se at routeren ikke fikk de signalene den skulle ha, og sendte en ny.. var bare å returnere den gamle Høres ut som du nyter flotte høstdager - har ikke vært så ille her heller i dag Takk, skal tipse han andre her i huset om det. Det er ukas siste arbeids- og barnehagedag idag. Jentungen sover enda, men må nesten vekkes nå. Blir spennende og se om hun er syvsover i morra og, siden det er lørdag. Noe sier meg at det er liten sjans for det.... helg i sikte!
MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10851 Skrevet 3. september 2010 Lysten på og reise på jobb er veldig liten. Det er overskyet og litt gufsent ute. Har mest lyst til og tilbringe dagen med stearinlys på bordet, kose-teppet mitt rundt meg, strikketøy i fingrene og kakao i koppen. Da er det godt og vite at jeg skal gå fra jobb sånn litt over 12.30, ta bussen hjem, innom butikken også innta sofaen. Andrè skal t.om hente i barnehagen, så jeg trenger ikke lee meg på noen timer...
MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10852 Skrevet 3. september 2010 Lysten på og reise på jobb er veldig liten. Det er overskyet og litt gufsent ute. Har mest lyst til og tilbringe dagen med stearinlys på bordet, kose-teppet mitt rundt meg, strikketøy i fingrene og kakao i koppen. Da er det godt og vite at jeg skal gå fra jobb sånn litt over 12.30, ta bussen hjem, innom butikken også innta sofaen. Andrè skal t.om hente i barnehagen, så jeg trenger ikke lee meg på noen timer...
juliane Skrevet 3. september 2010 #10854 Skrevet 3. september 2010 Skulle ønske jeg hadde sånne husmorgener som deg jeg, MarianneE. Er hjemme med tanna i dag og burde jo egentlig vært flink og shina leiligheten siden jeg tross alt er frisk. (Litt sløv av sterke smertestillende, men dog.) Men jeg har egentlig bare lyst til å se på Dr. Phil og henge på KG jeg.
Auri Skrevet 3. september 2010 #10855 Skrevet 3. september 2010 Også Dr. Phil da Det ble jo fint vær idag da MarianneE!
juliane Skrevet 3. september 2010 #10856 Skrevet 3. september 2010 Også Dr. Phil da Ja, jeg er ikke kresen, for å si det sånn!
Store My Skrevet 3. september 2010 #10858 Skrevet 3. september 2010 Skulle ønske jeg hadde sånne husmorgener som deg jeg, MarianneE. Er hjemme med tanna i dag og burde jo egentlig vært flink og shina leiligheten siden jeg tross alt er frisk. (Litt sløv av sterke smertestillende, men dog.) Men jeg har egentlig bare lyst til å se på Dr. Phil og henge på KG jeg. Sånn er jeg også.
MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10859 Skrevet 3. september 2010 GOD HELG!!! GOD HELG TIL ALLE!! Skulle ønske jeg hadde sånne husmorgener som deg jeg, MarianneE. Er hjemme med tanna i dag og burde jo egentlig vært flink og shina leiligheten siden jeg tross alt er frisk. (Litt sløv av sterke smertestillende, men dog.) Men jeg har egentlig bare lyst til å se på Dr. Phil og henge på KG jeg. Takk, tror jeg. Litt usikker på det der med husmorgenet, men jeg sier nå takk allikavel jeg da. Forresten så (denne er og innrømme) pleier jeg time levering i barnehagen slik at jeg rekker og se mesteparten av Dr.Phil før jeg skal på jobb. Også Dr. Phil da Det ble jo fint vær idag da MarianneE! Gjorde det? Da jeg gikk fra jobb regnet det Men, det var ihvertfall godt og komme hjem! Ja, jeg er ikke kresen, for å si det sånn! Heldigvis! Dr Phil er kul han! Jeg digger Dr.Phil, jeg! Synes han har mye fornuftig- stort sett. Sånn er jeg også. **** Har slengt et teppe over skuldrene og kjenner det er godt at det er fredag idag! Etter en kjapp middag skal vi en tur ut til søsterG som har idag. Lillesøsteren min fyller 30. Plutselig følte jeg meg litt... gammel... Egentlig er det ingen feiring før søndag, men vi tar turen innon allikevel.
MarianneE Skrevet 3. september 2010 Forfatter #10860 Skrevet 3. september 2010 denne helga er jeg bedt i min søsters 30årslag (som riktignok er blitt utsatt, men...), venninneR sitt 30årslag OG etter-middag-selskap til Ashelia som gifter seg i morra. Hva skal jeg velge, tro? Jo...INGENTING!!!! Andrè skal jobbe og vi får f**n ikke barnevakt! Samtidig sender svigerinneK sms med spørsmål om Andrè ikke bare kan ta seg fri fra jobb for hun tenkte og ta med søsterG ut og spise i dag og vil ha meg med. Det er mulig at svaret mitt ikke var av den høflige typen, men som jeg skrev; Nei, vet du hva! Jeg kan da ikke få ham til og ta seg fri fra jobb for og kunne være med- selvom jeg har lyst. Får jeg ikke barnevakt må jeg faktisk la være. Kjipt... men sånn er det.
Fremhevede innlegg