Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

:vinke:

Jeg liker heller ikke kanskje-dager. Blir rett og slett litt urolig av at ting ikke er forutsigbare. Samtidig kan jeg være spontan av meg også. Forstå det den som kan :vetikke:

Håper søndagen blir bra uansett :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får snart svar på kanskjene dine og at søndagen blir fin! :klemmer:

Skrevet

:vinke:

Jeg liker heller ikke kanskje-dager. Blir rett og slett litt urolig av at ting ikke er forutsigbare. Samtidig kan jeg være spontan av meg også. Forstå det den som kan :vetikke:

Håper søndagen blir bra uansett :klem:

Jeg blir helt rar i hodet av at ting ikke er forutsigbare.

Sikkert ikke verdens beste egenskap, men det plager ikke meg. :fnise:

Håper du får snart svar på kanskjene dine og at søndagen blir fin! :klemmer:

:kjefte: :kjefte:

Håper ihvertfall dagen tar seg opp.

Jeg prøver og få TheaM til og rydde puslespillene.

Hun har nå holdt på snart en time, og jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre for og få henne til og rydde ferdig.

Jeg har sagt at hvis ikke hun rydder må vi kanskje ringe tante og si at de ikke kan komme.

Jeg har lokket med at vi skal ta av øyelappen når hun er ferdig med og rydde

Jeg har satt henne i time-out kroken

Jeg har hjulpet henne

Jeg har oversett henne og kun gitt oppmerksomhet for hver puslespillbrikke som havner i esken

Jeg har vært så frustrert at jeg har grått :sjenert:

Jeg vet ikke hva mer.

Hva i helvete skal til?

Jeg vet at det ikke hjelper at jeg setter meg ved PCen, men det er enten det eller og eksplodere.

Gud hjelpe meg.

Gjest wild bird
Skrevet

Hva med å sette seg ned og leke gravemaskin? Gravemaskinen tar opp en og en bit og slipper de ned i esken. Med noen durelyder i tillegg, kan det bli en morsom ryddelek.

:klemmer:

Skrevet

Innom å huker deg opp på mine innlegg igjen.

ikke alltid lett å vite hvordan man skal håndtere disse barna altså.. dessverre kommer de ikke med en fasit løsning.

hvodan gikk ryddingen isted?

Skrevet

Hva med å sette seg ned og leke gravemaskin? Gravemaskinen tar opp en og en bit og slipper de ned i esken. Med noen durelyder i tillegg, kan det bli en morsom ryddelek.

:klemmer:

tar med meg alle gode tips!

:)

Innom å huker deg opp på mine innlegg igjen.

ikke alltid lett å vite hvordan man skal håndtere disse barna altså.. dessverre kommer de ikke med en fasit løsning.

hvodan gikk ryddingen isted?

Kom oss i mål tilslutt, godt var det!

SøsterG og barna kom kl 12.30 og TheaM og jeg møtte dem ved vår side av brua.

Vi tok med ungene bort og matet endene (OK da... måkene for det meste) og kjente det siste av sommer ved sjøen.

etterpå gikk vi hjem hit og ungene fikk mat, lekte, sang og vi gikk ut etter en liten stund.

Det endte med tre barn i sandkassa og søsterG og jeg stod plutselig og gjorde hagearbeid i 45 min. :dåne:

Etter de gikk ble det litt middag, en liten tur ned til Narvesen for :is: og tilbake så stoppet vi innom naboen og satt der på verandaen og sludra litt.

Veldig koselig!

Nå kjenner jeg at dagen har vært litt lang.

:gjespe:

Skrevet

:klø:

Når ble det mandag igjen?

Helga kan jeg banne på at varte i 10 minutter!

:dåne:

Skrevet

Skjønner ikke hvor smårot kommer fra!

Lurer på om det spretter fram fra gjemmeplasser når jeg er på jobb.. :klø:

Tror jeg skal gi blanke f i og rydde, gå og hente TheaM i barnehagen og ta henne med og kjøpe is istedet.

Mye mer gøy det....

Gjest wild bird
Skrevet

Is er klart bedre enn rydding! Ha en fiiiin mandagskveld :klemmer:

Skrevet

Is er klart bedre enn rydding! Ha en fiiiin mandagskveld :klemmer:

:veslejenta: <-- det er jo lov og håpe...

Skrevet

:klø:Når ble det mandag igjen?Helga kan jeg banne på at varte i 10 minutter!:dåne:

Det synes jeg også! Og nå er det straks tirsdag til og med! :ler:

Skrevet

:hjerte:

Vi har 8 års bryllupsdag idag

:hjerte:

:nigo:

Fikk en fantastisk tilbakemelding fra barnehagen igår.

TheaM -som hele tiden har vært tilbaketrukket og bortimot isolert seg fra andre barn utenom søskenbarna sine- har begynt og leke sammen med noen i barnehagen!

Hun har tatt initiativ til og leke med to jenter og da jeg kom igår satt hun på huska med ei annen jente.

Jeg var helt himmelfallen! Mitt barn tar initiativ til og leke med noen!

I tillegg har spesialpedagogen kommet og begynt og nærme seg TheaM for og bli kjent med henne.

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen!!

Og så moro at TheaM tar initiativ til å leke med andre jenter. :tommelopp:

Skrevet

Jeg hadde faktisk tenkt meg innom for å høre hvordan det gikk med oppstarten til TheaM - men så fikk jeg lese de gode nyhetene om henne!

Smårot :klø: her kaller vi han Handy ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! :hjerte:

Og så fantastiske nyheter om TheaM! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! :strix:

Så flott at TheaM har begynt å ta initiativ til å leke med andre! :hoppe: Det er nok bra for henne å gå i barnehage! :jepp:

Skrevet

Ja, jeg er kjempe glad over fremgangen hennes, ble t.om litt rørt... :fnise:

I min glamorøse hverdag ( :hoho: ) har dagens høydepunkt kommet:

Ise av kombiskapet på kjøkkenet.

Akk... for en flott hverdag jeg har!

Skrevet

:klappe: skjønner godt at du blir rørt av det jeg! :)

av-ising er jo ikke den verste jobben man gjør.. så det er vel nesten litt glamorøst... i forhold til å vaske do iallefall.. :ler:

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen. Herlig med gode tilbakemeldinger angående TheaM :)

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! :strix:

Så flott at TheaM har begynt å ta initiativ til å leke med andre! :hoppe: Det er nok bra for henne å gå i barnehage! :jepp:

Joda, men hun har jo gått i barnehage i et år nå, men det er kanskje barnehagebytte som har gjort henne tryggere?

Ikke godt og vite...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...