MarianneE Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #1061 Del Skrevet 14. juli 2004 Sendte en ny mail ang. babydollen, og har fått svar om at jeg sannsynligvis har den her til fredag eller lørdag. Kos det, men hva faen hjelper det, når jeg skulle hatt den her i morra???? Oh crap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2004 #1062 Del Skrevet 14. juli 2004 bare titter innom deg for å si hei Imorgen reiser jeg til bulgaria, så du far ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2004 #1063 Del Skrevet 14. juli 2004 Synd med babydollen. Alltid kjipt når ting ikke går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #1064 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette er flinkisdagen min! Klokka er så vidt bikka over 10, men jeg har allerede vannet i drivhuset, bunnet opp tomatplantene (en tomat har kommet!) iset av kjøleskapet/fryseren (snaaart ferdig) skal sette over en maskin med klær, sykle til byen og kjøpe lusemiddel (småjævlene har satt seg på agurkplanten!) og jordbær. Hjemme må jeg støvsuge, rydde soverommet, legge på sengetøy og hoppe i dusjen. Dett var grovt regnet, har nok mye annet og gjøre og om jeg tenker etter. Men nå må jeg tørke opp i kjøleskapet og sette inn mate igjen. Håper dere alle får en skikkelig fin dag. Det kommer nok jeg til og få, siden min elskede kommer hjem i dag. Vi "snakkes" jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #1065 Del Skrevet 15. juli 2004 Å, jeg er så flink i dag! Har tint av kjøleskapet/fryseren, bytta sengetøy, støvsugd, har klesvask nr.2 i gang (kokvask t.om.), handla over i byen, min mann er faktisk heldig som har en kone som meg tenker jeg idag. Mannen er ferdig på jobb kl. 15, og setter da kursen hjemover. Det blir deilig!!! Han var jo hjemme om søndagen, men det var bare "bonustur" som vi sa. Han skal få yndlingsretten sin Ostesuffle til middag, og som kveldsmat blir det jordbær trukket i sjokolade og kald champagne. Skal sjemme ham bort temmelig idag, nemlig! Derfor hadde det passet såååå godt med den babydollen! Men, jeg har ikke sagt at jeg har bestillt den, så det kan da være en overraskelse til neste helg! Jepp....ser ut til at jeg blir opptatt i kveld, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #1066 Del Skrevet 15. juli 2004 Må bare si at du postet linken til ei nydelig jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #1067 Del Skrevet 15. juli 2004 Må bare si at du postet linken til ei nydelig jente :D Hæ? Nå skjønte jeg ikke så mye, Mylian! Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #1068 Del Skrevet 15. juli 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=87811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. juli 2004 #1069 Del Skrevet 15. juli 2004 Pssst, hun mener sikkert at linken til bildet av deg var en link til en nydelig jente... Noe som jeg forøvrig er HELT enig i!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #1070 Del Skrevet 15. juli 2004 Lyset gikk da opp for meg tilslutt!! Må ikke si sånt, jeg blir litt Takk.... kan jeg si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #1071 Del Skrevet 15. juli 2004 :D Sier bare hva jeg mener jeg vet du. tøft av deg å legge ut bilde av deg selv - sånt hadde jeg aldri turt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #1072 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er fordi alle skal se hvor vakker jeg er! Takk for rosen, Mylian. Det var pent sagt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #1073 Del Skrevet 15. juli 2004 Lykke til på klassefesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 15. juli 2004 #1074 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei ! Ønsker deg lykke til på lørdag jeg også. Og som de andre sier, du er nydelig jente og har ingen ting å bekymre deg for ! 10 år er en del år så de fleste har nok forandret seg en del. Håper du får en kjempe hyggelig kveld :D Høres ut som mannen din er heldig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juli 2004 #1075 Del Skrevet 15. juli 2004 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. juli 2004 #1076 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei! Skal du på klassefest? Og gruer du deg?? Sorry, har bare lest denne siden. Tenkte bare jeg skulle si hei og at jeg gleder meg til treff. Selv om det er litt skummelt når dere kjenner hverandre fra før av! :oops: Pytt sann - hvor galt kan det bli Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 15. juli 2004 #1077 Del Skrevet 15. juli 2004 Du er nydelig du! Gå på den klassefesten med hevet hodet og rak rygg - vis verden hvem du er og hva du er verdt! Du er så vakker og verdifull, og ikke la noe eller noen si noe annet - ikke la minner fra fortiden heller få lov til å fortelle deg noe annet!! God klassefest kjære deg! klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juli 2004 #1078 Del Skrevet 16. juli 2004 Du er nydelig du! Gå på den klassefesten med hevet hodet og rak rygg - vis verden hvem du er og hva du er verdt! Du er så vakker og verdifull, og ikke la noe eller noen si noe annet - ikke la minner fra fortiden heller få lov til å fortelle deg noe annet!! God klassefest kjære deg! klem fra lilja Det er sant det lilja sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #1079 Del Skrevet 16. juli 2004 Blir så rørt av og lese det dere skriver! Lille meg, lissom.... Nok om det! Mannen kom hjem igår, han var hjemme rundt 18.30 og det var så godt og se ham igjen! Den kjekke, snille, søte, sexy, gode, deilige, morsomme, vakre mannen min!! Siden jeg liker og stelle litt ekstra med ham laget jeg ostesufflet til ham (hans yndlingsrett) og i det vi satte oss til og spise kom min bror og Z for og besøke Mannen. :-? men, de ble ikke så lenge, så det var vel greit. Vil ikke gå i detaljer her (litt flaut), men det er rart hvordan savn og gjensynsglede lar seg vise igjennom sex... Da vi la oss etter "The Apprentice" hadde vi sex for 2. gang, i tillegg til litt eh... andre ting vi gjorde den kvelden. Fikk blant annet oppfylt Mannens ønske om og komme andre stedet enn inni meg..... Nok om det! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: I dag har jeg vært på den ene beautysalongen her i byen og fått vokset øyenbryna mine. Herregud, det høres ut som jeg har de øyenbryna, men det har jeg ikke. Bare litt vrient og få nappet dem selv synes jeg, og måtte gjøre meg max pen til i morra. Skal til N i morra og grille før festen. Blir koselig, og jeg ble skikkelig glad for invitasjonen. Forøvrig har jeg fått streng beskjed av min søster om og ringe så fort jeg kommer hjem i morra. Men, bare frem til 00.30 Heldigvis har jeg tante i nærheten, så blir det crapy så stikker jeg til henne. Jaja, jeg begynner og bli trøtt nå, og det er ikke så varmt lengere. Kattene har selvfølgelig sovnet på min dyne, så jeg må rydde dem vekk før jeg kan legge meg til og sove. Forresten, jeg kjøpte inn både champagne og dyppet jordbær i sjokolade til i går kveld. Champagnen står urørt i kjøleskapet, jordbæra satt fast i sjokoladen som igjen satt fast på tallerkenen. NATTA JENTER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #1080 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg er i det litt små-køddne humøret og skal sende SMS til Mannen: Nå har jeg lagt meg. Tenker litt på alt det deilige vi gjorde i går. Kom hjem og knull vettet av meg elskede, vær så snill. Hvis ikke må jeg finne den lilla vennen min i nattbordskuffen og gjøre det sjøl. Kommer han til og bite på den? Helt sikkert ikke..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg