Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

takk, loffen.

Tenker at det er greit jeg ser etterpå hvordan jeg burde taklet det, da er det enklere neste gang en slik situasjon oppstår.

Andre var hjemme 20.30 igår etter og jobbet overtid.

Da hadde jeg selv vært på jobb, ryddet hjemme, hentet i barnehagen, laget og spist middag, brettet sammen klær, hatt rydde-episoden, brettet sammen klær, hengt opp ny vask, støvsuget leiligheten, vasket kjøkken og stua samt lagt barn i seng.

Så da han kom hjem med en iskald cola til var jeg :nigo:

Idag har TheaM fri fra barnehagen for vi skal til øyenlegen 10.20.

Seinere idag skal vi til venninneT og datteren MS.

Det er lenge siden sist!!

Fram til det ser TheaM og jeg på http://www.shaunthesheep.com/

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Slik har jeg det også. Og jeg må innrømme at jeg synes jeg selv er en flink mamma, men noen ganger er bare ikke tålmodigheten til stede. Spesielt når jeg er trøtt eller det har bare vært meg og barna i en lang periode. Da ender det opp med kjefting og meg med sårlig samvittighet også er jeg litt flinkere igjen en periode. Vi kan ikke være supermammaer hele tiden.

Skrevet

Vet du hva? Slik har jeg det også. Og jeg må innrømme at jeg synes jeg selv er en flink mamma, men noen ganger er bare ikke tålmodigheten til stede. Spesielt når jeg er trøtt eller det har bare vært meg og barna i en lang periode. Da ender det opp med kjefting og meg med sårlig samvittighet også er jeg litt flinkere igjen en periode. Vi kan ikke være supermammaer hele tiden.

:kose:

Vært øyenlegen.

Skjelingen hennes er blitt værre så hun må begynne med lapp på øyet igjen. Crap... :(

Kanskje er det derfor hun oppførte seg som en engel i byen etterpå?

Etter og kjøpt øyelapp gikk vi på cafè (noe som normalt er et mareritt!) og der satt hun så fint med en bolle og et glass brus, vi kikka på dyrene i dyrebutikken, handlet matvarer, spiste is.

I løpet av den tida måtte jeg snakke til henne to ganger.

Heeeelt utrolig.

En annen ting som er utrolig....

Herregud som den ungen har vokst i sommer! :dåne:

Tok på henne en buksedress som jeg kjøpte litt stor i våres, og nå... vel, den er ikke mer enn akkurat passe! :overrasket:

Om 45 minutter går vi til venninneT.

ejg vil igrunn bare sove litt.....

:søvn:

Gjest wild bird
Skrevet

Kjedelig med øyelapp, men må det til, så må det til. Min eldste skulle også gå med det, men det ble bare mislykket. Han klarer seg nå fint i dag likevel.

Håper du koste deg på venninnebesøk :)

Skrevet

Alt bra med meg.

Bare innom i forbifarta.

Mere skriblerier kommer i kveld....

Skrevet

Hvordan er det med deg? :)

Med meg er det bra.

Andrè er ute med drosja, barnet er i senga si og :søvn: jeg har tent duftlys og ryddet, gjort klart morgendagens klesvask, tatt på en deilig bukse og er veldig i sofa-mood....

:nigo:

:perebrus:

Cola til MarianneE!

Thank you darling!

Ønsker deg GOD HELG!

Det ønsker jeg dere alle som er innom her!!

Vært på postkontoret MissBella...?

God helg! :klem:

:kose:

God helg til deg og!

God helg MarianneE :klemmer:

:klemmer:

Takk for det!

God helg, sweety :klemmer:

Well... ain't you sweet!!

:nigo:

Vært på jobb idag, og etter jobb reiste jeg rett på JonasB og traff venninneC.

Tok en kaffe latte der og pratet med litt av hvert om jobb og barn og... ja, i det hele tatt...

Vi ble ikke sittende mer enn en time før vi tusla oppover storgata for hun skulle i banken b.la.

Jeg gikk innom en sybutikk og kjøpte meg et oppskriftshefte med strikkeoppskrifter.

Kanskje blir det en kjole til TheaM? :klø:

Det er bare vanlig glattstrikk og litt vrangt så det får jeg til. :tommel:

:Gjesp:

Trøtt i kveld...

Skrevet

Strikking er gøy og på moten som aldri før.

Ha en finfiiin helg!

Skrevet

Strikking er gøy og på moten som aldri før.

Ha en finfiiin helg!

Det er mulig det er på moten, men jeg er ikke sikker på om det er sååå gøy. Savner bare noe og holde på med på kveldstid.

Natta snart tror jeg.

Skikkelig trøtt i trynet....

:søvn:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen!!! :kaffekopp:

Endelig er det helg! Slapp av og kos deg masse - det skal nemlig jeg!!!

:klemmer:

Skrevet

Tok en dag med FB-fri, KG-fri og IT-fri sånn generellt.

Egentlig veldig deilig sånn av og til.

:)

Dagen igår ja, jeg tok med meg TheaM til oldemoren hennes ("omi" sier hun :fnise: )

Siden Andrè kjører drosje i helga sov han til 12 og og da han sto opp tok vi en tur til kjøpesenteret hvor en tilgodelapp gav meg Rosendahl glass fra Kitch'n, gavekort fra bursdagen gav meg filmen "Under the Tuscan sun" jeg virkelig :hjerte: den filmen!

Også fikk jeg bestilt Gilmore Girls ses 2 som jeg har ønsket meg lenge.

Kl 17 var vi på plass hos svigers og skulle feire nieseF som ble 7 år igår. Når jeg tenker meg om er jeg litt usikker på hvorfor det ble holdt der... :klø:

SøsterG og familien var der også og ungene våre lekte veldig fint sammen slik de egentlig pleier og gjøre.

Jeg fikk også begynt på et nytt strikketøy http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=204713&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Veldig søt!

Jeg har strikket halvannen omgang så det er litt igjen...

:fnise:

Det ble seint før jeg fikk TheaM i seng, 20.40 var klokka.

Etter det var det rydding og jeg laget meg en sabla god wok.

(Litt om den kommer i Matboksen)

Spiste, så på en episode Sex&Singelliv og hadde en veldig typisk lørdag hvor mannen jobber.

Var i seng til kl 23 og :søvn: veldig godt fram til kl 6.

Idag er det en kanskje-dag.

Kanskje Andrè skal en tur ut på hytta og hjelpe faren litt.

Kanskje søsterG kommer en tur med barna.

Kanskje jeg skal følge Andrè sin mormor til avreise til en busstur hun skal på.

Litt usikker på om jeg liker kanskjer.

Jeg er dårlig til og ta ting på sparket og liker og ha klare svar og planer for dagen.

:jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...