loffen Skrevet 15. august 2010 #10725 Skrevet 15. august 2010 (endret) GRATULERER MED DAGEN!! Endret 15. august 2010 av loffen
MarianneE Skrevet 16. august 2010 Forfatter #10727 Skrevet 16. august 2010 Så koselige bursdagshilsner fra dere!! Tross feber og vond rygg kom jeg meg gjennom dagen (mye takket være ibux¶cet og en hjelpsom mann). Den ble t.om hyggelig! Jeg bakte jordbærfromage kake og brownies som vi serverte ute i hagen sammen med saft og kaffe. Broder'n var første gjest og han kom kl 13. Av han fikk jeg Rosendahl lave drinkglass. Tror de blir bytta i vannglass som jeg egentlig ville ha... Var veldig koselig når broder'n var her, og TheaM forguder onkelen sin En liten time, altså 15.20, etter at broder'n gikk kom svogerS, svigerinneK og K sin datter; NieseH. Det var et merkelig besøk. De hadde med et brett med muffins (som jeg ikke kunne spise siden de var med gluten i) som de spiste opp (uten og røre kakene jeg hadde bakt), pirket borti det det andre sa (EKS: K sa "en gang i måneden" mens S rettet det til "du mener vel hver 4. uke?) and so on . Og hele tiden sa de at de snart måtte gå for det var så mye veps ute. Av dem fikk jeg et kjempe fint scrappet kort, for selve gaven fikk jeg på fredag; Oppskriftsbok om hvordan lage hjemmelaget Plutselig dukket svigermor opp uventet. Hun og svigerar skulle egentlig komme seinere men hun reiste fra hytta før svigerfar og kom til oss. Alltid koselig med svigersene her! Vi satt ute fremdeles, det var nesten 25 grader ute! :dåne: og TheaM lekte litt og badet litt til og fra hele tiden. Jeg fikk penger av svigers og sterk ibux og paracet (begge to på 1 gram) for ryggen. Har ikke tatt dem, for når de er såpass sterke er jeg skeptisk og venter til det virkelig trengs! Svigerfar kom også etterhvert. Jeg er veldig glad i svigerfamilien min, svigers er utrolig flotte mennesker!! Kl 19.30 trakk vi oss tilbake, da var jeg sliten og TheaM trøtt! Da hun var i seng varmet vi oss spareribs ( ) som vi spiste og etter det jeg kjapt. Våknet kl 23 (tror jeg...) og gikk i senga og la meg og sov videre. Tror jeg sov 9 timer til sammen, og det er myyyye til og være meg! Idag er ikke ryggen så gærn, jeg gikk til og fra barnehagen med TheaM og det synes jeg hjalp. Men jeg har litt feber så jeg har ringt jobben og sagt jeg blir hjemme. Liker ikke ta slike telefoner, men må man så må man... Lurer på hva jeg skal finne på idag. Har ihvertfall en del brev og skrive, får prøve og få unna det ihvertfall.
MarianneE Skrevet 16. august 2010 Forfatter #10728 Skrevet 16. august 2010 Forresten.... Hvis noen lurer på hvor det ble av resten av familien min igår: *søsterG og familien hennes var i Stavanger i helga hos GulNonstop ( : : ) og kommer i ettermiddag *Pappa skulle ta med bobilen på tur i helga så "han fikk se om han kom innom en eller annen gang" *mamma bor da 4 timer unna og ringte meg på lørdag og fortalte at hun hadde glemt og kjøpe bursdagsgave til meg.
Gjest wild bird Skrevet 16. august 2010 #10729 Skrevet 16. august 2010 Blir bursdagsfeiring i flere dager for deg da Håper du snart blir bedre av både feber og ryggvondt
Gjest MissBella Skrevet 16. august 2010 #10730 Skrevet 16. august 2010 Så kjedelig å høre at du er syk. Håper du føler deg bedre snart. Gjett hvem som ikke har fått sendt brevet enda?! ME! Imorgen må jeg på posten, så da SKAL jeg.
MarianneE Skrevet 17. august 2010 Forfatter #10732 Skrevet 17. august 2010 (endret) Blir bursdagsfeiring i flere dager for deg da Håper du snart blir bedre av både feber og ryggvondt Jada, her har det vært bursdagsfeiring i tre dager. Nå er det (endelig) slutt.... Takk for god-bedring ang feber og rygg, nå er begge deler mye bedre så kanskje det var dette som gjorde susen? Så kjedelig å høre at du er syk. Håper du føler deg bedre snart. Gjett hvem som ikke har fått sendt brevet enda?! ME! Imorgen må jeg på posten, så da SKAL jeg. Du asså... God bedring MarianneE Takk!! **** Igår skrev jeg to brev og begynte på et 3. Jeg fikk og gått og beveget meg så mye som mulig pga ryggen. Den er mye bedre nå, heldigvis. Familien var innom igår på kaffe&kake. TheaM var in heaven siden søskenbarna hennes var her, pappa satt og himlet med øynene over samtalene som gikk, uffet over at ungene gav lyd fra seg og .... jeg vet ikke av noen som klarer og spre så mye negativ rundt seg uten engang og gå inn for det, som han gjør!! Som da han lurte på hva som var i veien med meg og jeg sa at jeg hadde bare vondt i ryggen og han da svarer at jeg får slutte og bare sitte inne og sløve, heller prøve og være litt aktiv... Hva med et spørsmøl om hvorfor ryggen er vond eller no istedet? Da alle var ute av huset og alt som stod igjen var rydding og oppvask fikk jeg SMS fra venninneI med spørsmål om jeg ville ta en tur opp til henne. Andrè dytta meg bortimot ut av døra så jeg kunne reise opp til I og han ryddet, vasket opp, støvsuget og la TheaM. Slik har han vært i et par dager nå. Jeg har ikke vasket opp siden etter festen på lørdag, han har dyttet meg unna og tar det selv uten selv og bli spurt! :dåne: Han som knapt kan stave HUSARBEID. Idag skal jeg treffe venninneJ på JonasB kl 12. Skjønne J. Gleder meg. Endret 17. august 2010 av MarianneE
MarianneE Skrevet 17. august 2010 Forfatter #10733 Skrevet 17. august 2010 Har fått spørsmål på Facebook fra svigerinneK: Hei, blir dere med en uke i Tyrkia? Vi reiser 5. september Jaaaadaaa, for det er aktuelt for oss liksom! Spontan familietur om tre uker til Tyrkia. Kunne ikke annet enn og le, tanken er god asså, men....
Gjest MissBella Skrevet 17. august 2010 #10735 Skrevet 17. august 2010 Har fått spørsmål på Facebook fra svigerinneK: Hei, blir dere med en uke i Tyrkia? Vi reiser 5. september Jaaaadaaa, for det er aktuelt for oss liksom! Spontan familietur om tre uker til Tyrkia. Kunne ikke annet enn og le, tanken er god asså, men.... Hehe, ja tanken er nok god. Vi fikk tilbud om en uke til Tyrkia på jobben. Reis 2, betal for 1. Hadde sykt lyst til å hoppe på. Men kan ikke trylle frem penger heller.
MarianneE Skrevet 17. august 2010 Forfatter #10736 Skrevet 17. august 2010 Takk! tilbake! :klø: Lurer på om jeg skal bytte gaven jeg fikk av broder'n. Fikk Rosendahl drinkglass, men ville ha vannglass. Liker ikke bytte gaver men bedre det enn og sitte med en gave jeg ikke egentlig vil ha.
loffen Skrevet 17. august 2010 #10738 Skrevet 17. august 2010 Bytt gaven du! Når det gjelder Tyrkia, så har det samme skjedd oss i sommer. :fnsie: Og masse annet i samme gate. Folk som ikke har dårlig råd skjønner ikke helt det der at man ikke kan bli med på alt mulig. Ei heller arrangere festligheter selv. Eller kjøpe ditt og datt. Til skolestart f.eks. Ungene MÅ ikke ha alt nytt!
juliane Skrevet 17. august 2010 #10740 Skrevet 17. august 2010 Det er jo ikke bare det med pengene heller, men folk har da ikke ubegrensa med ferie og har som regel tatt ut det de har mulighet til på sommeren.
Fremhevede innlegg