Gjest wild bird Skrevet 9. august 2010 #10661 Skrevet 9. august 2010 Håper det gikk fint i ny barnehage for TheaM, og at du har hatt en god dag på jobb også
Bettie Skrevet 9. august 2010 #10662 Skrevet 9. august 2010 Det er ikke bare moro å begynne på jobb igjen. Har liksom vent meg til å ha fri, men man kommer jo fort inn i tralten igjen. Gikk det bra med barnehagestarten?
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10664 Skrevet 10. august 2010 Ha en god arbeidsdag! Uvant etter 5 uker med ferie, kan jeg tenke meg. Ja, det var litt uvant. Blir utrolig fort vant til og ha ferie skjønner jeg. Men, det var deilig og komme tilbake også. Håper du får en fin dag på jobb MarianneE! Lister meg stille ut av tråden... Takk, det ble en ganske rolig, men bra dag. Det er heldigvis kjølig på jobb, for det var varmt igår.. Jeg vet, jeg er skikkelig ute å kjøre. Urutinert av meg. Men det er jo første gangen. Skal legge det på minne til neste gang jeg gifter meg Ja, med den lille interessen din for egen stylist så spørs det om dette ekteskapet ditt vil holde... Krysser fingrene for at det går strålende med ny barnehage for TheaM! Det hadde gått så bra så. Hun hadde sett en bekjent av meg som har vært vikar i gamle-barnehagen, og dermed hadde hun glemt både sekken hun hadde i hånda da hun kom og sin far. Hun hadde deltatt i samling og spist og hadde det tydelig bra. Det var litt rart og ikke kunne være med henne første dagen (ikke andre heller... ) derfor har jeg tatt meg fri på onsdag så jeg kan ta den siste av de tre innkjøringsdagene. Andrè har alt tatt to flexidager, så jeg må bidra jeg og... Hvordan gikk det i barnehagen? Vi var ihvertfall veldig fornøyde med vår. Håper på fulle dager allerede fra onsdag av *gleder seg* Det skjønner jeg! Her gar ferien gått veldig greit, men det er klart, jeg ser fram til litt.. fritid igjen! Fint dere var fornøyde, forresten! Håper det gikk fint i ny barnehage for TheaM, og at du har hatt en god dag på jobb også Alt bra her, vet du! Det er ikke bare moro å begynne på jobb igjen. Har liksom vent meg til å ha fri, men man kommer jo fort inn i tralten igjen. Gikk det bra med barnehagestarten? Nei, det er skremmende hvor fort man blir vant med og ha fri! Håper det gikk fint i barnehagen! **** Det er godt dere er innom når jeg svikter! Jobb igår, etterpå var det rett opp til svigers, i butikken så hjem. Vi hadde 25 grader her igår, og skikkelig tung luft så gårsdagen var en plage sånn sett. Håper det blir litt lettere idag. Lite på hjertet akkurat nå. Kommer sterkere tilbake!
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10666 Skrevet 10. august 2010 **** To ting må jeg fortelle; Da vi kom fra svigers igår stod det et bord på trappa! Vi har trapp med et lite overbygg- og der stod det gitt! Ingen lapp, ikke noe i det hele tatt som kunne gi et hint om hvor det kommer fra. Det var ikke så stort, men av typen hjørnebord, avlastningsbord o.l. Mystisk... :klø: Også hadde jeg verdens største flaks igår! Da vi kom fra butikken ville TheaM gjerne bære veska mi. Det var greit. Oppi der hadde jeg jo da det man gjerne har i vesker; Mobil, lommebok, nøkler. Andrè og jeg ble så overrasket over bordet som plutselig var dukket opp at jeg glemte at hun hadde veska mi. Så vi gikk inn, spiste, ryddet rommet hennes... Så lurte jeg på hvor veska mi var blitt av. Fant den ikke! Ringte meg selv og hørte ikke en lyd fra tlf. Gikk ut og hørte en svak lyd. Der var veska mi gitt. På utsida av gjerdet rundt huset! Alt var i den, penger, VISAkort, nøkler, mobil... Ingenting var borte! Århudrets flaks?
Gjest wild bird Skrevet 10. august 2010 #10667 Skrevet 10. august 2010 Skikkelig flaks og skikkelig mystikk på en og samme dag. Skal si det skjer ting rundt husveggene deres altså! Ha en fin dag
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10668 Skrevet 10. august 2010 Ja, det er i Porsgrunn det skjer! Snart på jobb igjen. Andrè skal leke hjemmeværende.
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10669 Skrevet 10. august 2010 (endret) Endret 10. august 2010 av MarianneE
lilljan Skrevet 10. august 2010 #10670 Skrevet 10. august 2010 Det var da ett pent brudepar! *sluker brudekjoler og bryllupsdetaljer rått om dagen* Og jeg som egentlig ikke bryr meg! Spennende dager i Porsgrunn. Ikke noen venner/slektninger som har vært på døren for å spørre om dere vil ha det og så var dere ikke hjemme. Er det pent?
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10671 Skrevet 10. august 2010 Bordet er helt greit. Helt og pent men vi har overhodet ikke bruk for det. Og det er ingen som har gitt oss et hint om at de har dumpet det her. Kom akkurat hjem etter og vært på Tullis med venninneA, og vi tenkte at det kanskje stod en stol på trappa eller noe, men nei... Fremdeles mystisk....
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2010 #10672 Skrevet 10. august 2010 Så utrolig merkelig med det bordet... :klø:
Mazilla Skrevet 10. august 2010 #10673 Skrevet 10. august 2010 Gikk akkurat glipp av innholdet i det nå redigerte plystreinnlegget ditt.. Merkelig med det bordet! Kan ikke være noen som har satt det der ved en feil da? Altså at det skulle vært hos en nabo e.l.?
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10675 Skrevet 10. august 2010 Så utrolig merkelig med det bordet... :klø: Ja, det er rare greier. Gikk akkurat glipp av innholdet i det nå redigerte plystreinnlegget ditt.. Merkelig med det bordet! Kan ikke være noen som har satt det der ved en feil da? Altså at det skulle vært hos en nabo e.l.? Kanskje, men da burde vel den naboen gitt lyd fra seg? Det redigerte innlegget viste svigerinneK og svogerS, men kan da sees under "bryllupsbilder" som er lagt ut i en av lokalavisene her. Opp til deg hvor mye du gidder og leite.. ææh hei Æææh... jo... morn du! **** Å, fantastisk! Deilige smaken av hjemmedyrkede tomater! Gud, så mye bedre det er enn de tomatene som kjøpes i butikken! SøsterG og svogerØ har ingen barn hjemme denne uka og benyttet anledningen til en Sverigetur. De hadde fått med 300kr og en ønskeliste. De kom tilbake med 2 pk glutenfri spaghetti, 2 pakker BBQmarinert spareribs, 2 pakker frokostblanding, en pakke Nescafe Double Chocka Mocca og Godteri til TheaM for 45 kr! I tilegg hadde de noen-og-førti-kroner til overs. Jeg skal ikke klage, men Nescafè? Godteri til TheaM? Penger til overs? What the fuck? Nescafèen er jo både søsterG og jeg glad i. Men de hadde kjøpt den fordi den var 10 kr billigere enn her i Norge. Godteri til TheaM kunne de spart seg for, pengene burde blitt brukt til noe mer fornuftig, og pengene til overs... får litt glutenfritt i Sverige for summen av det det nevnte koster! Tror jeg er utakknemlig.... Fri i morra! TheaM skal i barnehagen og jeg skal på Tullis med søsterG og venninneA. Tipper det blir koselig!!
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10676 Skrevet 10. august 2010 googler og leter litt etter hoteller i Tønsberg. Har SÅÅÅ lyst på en hotell-helg med Andrè når pengene fra mamma kommer....
Mazilla Skrevet 10. august 2010 #10677 Skrevet 10. august 2010 Høres koselig ut! :rødme: Hvorfor akkurat Tønsberg? Styr unna Truly Red Fruits n' Liquorice fra Malaco Leaf forresten! Står ingenting (såvidt jeg kan se) på posen om at den inneholder gluten, men jeg ble dårlig og sjekka tilfeldigvis nettsida, og der er det kryssa av for gluten i allergenoversikten..
MarianneE Skrevet 10. august 2010 Forfatter #10678 Skrevet 10. august 2010 Høres koselig ut! :rødme: Hvorfor akkurat Tønsberg? Styr unna Truly Red Fruits n' Liquorice fra Malaco Leaf forresten! Står ingenting (såvidt jeg kan se) på posen om at den inneholder gluten, men jeg ble dårlig og sjekka tilfeldigvis nettsida, og der er det kryssa av for gluten i allergenoversikten.. Jeg kunne tenkt meg Tønsberg for det er så fint der tror jeg. Vi bor ikke SÅ langt unna og jeg har egentlig aldri vært der. Dessuten er det langt nok til og føle at vi er hjemmefra, men ikke for langt heller. Fant egentlig ikke noe som frista, kjedelige bilder og lite informative sider. Egentlig litt usikker på hvilke drops(?) du mener. *googler* Å ja... de... aldri spist. har bare gått ut i fra at jeg ikke kan spise de pga lakris. Men takk for advarselen! **** Har sittet og fnist av denne:
MarianneE Skrevet 11. august 2010 Forfatter #10679 Skrevet 11. august 2010 Fyren er noe for seg selv, men sangen er drit bra! http://www.youtube.com/watch?v=m6VojYGrnpg&feature=av2e **** TheaM er den nye barnehagen nå. Det var litt kjipt og gå henne der, for hun er minst og satt helt alene med en bok da jeg gikk. Hun får det bra der, det vet jeg, men det føltes liksom bare... ikke bra. Natta har vært full av regn og vind og en skikkelig påminnelse om at det er høst på vei. Det er med andre ord; Tullisvær! Skal møte venninneA og søsterG kl 12.
*Enigma* Skrevet 11. august 2010 #10680 Skrevet 11. august 2010 Kul versjon av sangen! Kos deg på café.
Fremhevede innlegg