MarianneE Skrevet 7. august 2010 Forfatter #10641 Skrevet 7. august 2010 Kos deg i bryllupet idag! Gleder meg til å høre om alt (rødløper osv) Detaljer kommer.... God fornøyelse i bryllup! Håper det blir en fin opplevelse, tross alt Det blir det sikkert! Vi får reinsdyr til middag, og det er bare SÅ godt! Også er det jordbær&fløte til dessert og det er jo og deilig! Og nesten alle vennene mine skal i bryllupet så det blir hyggelig! Tru'kke det blir så gæærnt, jeg!
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #10642 Skrevet 7. august 2010 Litt mer positiv vinkling der, ja Høres ut som det kan bli en veldig hyggelig dag og kveld!
loffen Skrevet 7. august 2010 #10644 Skrevet 7. august 2010 Jeg også! Men så trist at ikke barna deres får overvære vielsen eller noe da!! Håper du har det moro!
MarianneE Skrevet 8. august 2010 Forfatter #10645 Skrevet 8. august 2010 Bryllupet igår... SvigerinneK var... herregud, hun var nydelig! Jeg har vært litt skeptisk til hele greia, men den følelsen forsvant kjapt. Kirka var som kirkebryllup pleier og være. Brudens tvillingsøster leste et selvskrevet dikt som var bare nydelig. Hun er utrolig flink til og skrive og dere skulle hørt talen hennes under middagen, :dåne: Jeg er FruLettrørt men da brudens søster holdt talen, tror ikke det var så mange som ikke lot seg bevege av den. Alt i alt var det VELDIG hyggelig igår. Eneste som jeg hevet øynebryn av var at bruden hadde med egen stylist under fotograferinga.... Det var... spesielt! Vi var hjemme litt over kl 2. La oss med en gang barnevakten var ute av huset. Jeg var ikke trøtt og kjente at det hadde vært godt og sittet litt i sofaen og roet kroppen før senga. Men jeg hadde en frykt som skulle vise seg og bli reel: TheaM våknet tidlig: Klokka 6! Da var jeg i ferd med og sovne igjen etter og vært på do. Er så trøtt at det gjør vondt!
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #10646 Skrevet 8. august 2010 Så bra at bryllupet var hyggelig! Jeg er også veldig lettrørt, og gråter av personlige taler (og mye annet...). Stylist under fotograferingen var litt spesielt. Tror aldri jeg har hørt om det før. Usj, skjønner godt at du er trøtt :gjeiper: Håper du får mulighet til å sove en liten dupp på dagen i dag
MarianneE Skrevet 8. august 2010 Forfatter #10647 Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg får nok en hvil når jeg har vekket Andre. Men vi får folk til middg i dag! SøsterG og samboeren kommer på mat i ettermiddag. Jeg mente at det hadde vært koselig om de -siden ungene er ho svigermor til min søster- kom en tur rundt tida TheaM skal legge seg, de tok det som en invitasjon til middag. Har mel, skinke og ost, det får bli calezone. Presten sa en ting i kirka igår som jeg vil prøve og huske: Kjærlighet er et gjøre-ord. Ikke et tenke-ord Ang presten, så var vi MANGE som la merke til at han snakket slik som dette; PS En uke til jeg har bursdag! Endret 8. august 2010 av MarianneE
lilljan Skrevet 8. august 2010 #10648 Skrevet 8. august 2010 Hva kødder dere med meg? Jeg bestilte først kirke, så lokale, så fotograf og deretter stylist. Jeg tror bare at bildene mine blir så suuuuperfine asså Så flott at bryllupet var velykket. Jeg er også lettrørt. Men jeg er dessverre ikke noe god å holde tale. Alle tenker jo at jeg som er lærer bør jo like det, men det fungerer ikke slik. Men jeg har en plan til Handy på den store dagen
juliane Skrevet 8. august 2010 #10650 Skrevet 8. august 2010 Så bra at bryllupet var vellykket! Har jo skjønt at det kanskje hadde vært litt krise for SvigerinneK hvis noe hadde skjært seg.
Gjest MissBella Skrevet 8. august 2010 #10651 Skrevet 8. august 2010 Jeg elsker bryllup. Skal i bryllupet til ei venninne av meg neste helg. Gleder meg!
mia83 Skrevet 8. august 2010 #10652 Skrevet 8. august 2010 Så bra at du koste deg i bryllupet! Håper middagen også var vellykket!
MarianneE Skrevet 8. august 2010 Forfatter #10653 Skrevet 8. august 2010 Vært fraværende idag asså. Vi har kommet oss greit igjennom dagen, men nå er det snart natta. Heldigvis. I morra er det igjen barnehage og jobb.
mia83 Skrevet 8. august 2010 #10654 Skrevet 8. august 2010 Er det første dagen på jobb etter ferien? Jeg reiser til London i morgen jeg..
MarianneE Skrevet 9. august 2010 Forfatter #10655 Skrevet 9. august 2010 Hva kødder dere med meg? Jeg bestilte først kirke, så lokale, så fotograf og deretter stylist. Jeg tror bare at bildene mine blir så suuuuperfine asså WHAT?? Bestilte du ikke stylisten først???? Herregud, asså.... Presten! I know, Så bra at bryllupet var vellykket! Har jo skjønt at det kanskje hadde vært litt krise for SvigerinneK hvis noe hadde skjært seg. Ja, det hadde vært krise! Så vidt jeg vet gikk alt veldig etter planen. Jeg elsker bryllup. Skal i bryllupet til ei venninne av meg neste helg. Gleder meg! Bryllup er veldig hyggelig, skulle bare ønske det ikke resulterte i grining fra min side... Men det er alltid koselig stemning, anledning til og dra på seg noe pent, deilig mat... Så bra at du koste deg i bryllupet! Håper middagen også var vellykket! Ja, og SÅ god! Reinsdyrstek som var så mørt at det kunne spises med skje. Og jordbærene søte og gode! Er det første dagen på jobb etter ferien? Jeg reiser til London i morgen jeg.. HYSJ!!!! Ja, jeg begynner på jobb igjen idag. Ja, London frister myyye mer! **** Herregud, det var varmt igår! 26 grader ute, i skyggen! Håper det ikke blir så varmt idag, men det er godt og avkjølende på jobb ihvertfall! TheaM begynner i ny barnehage idag, det blir spennende! Barnehagen ligger 4-500 meter herfra bare i motsatt retning av den hun har gått i. Øh.. tror ikke jeg har mer på hjertet....
Gjest MissBella Skrevet 9. august 2010 #10656 Skrevet 9. august 2010 Ha en god arbeidsdag! Uvant etter 5 uker med ferie, kan jeg tenke meg.
mia83 Skrevet 9. august 2010 #10657 Skrevet 9. august 2010 Håper du får en fin dag på jobb MarianneE! Lister meg stille ut av tråden...
lilljan Skrevet 9. august 2010 #10658 Skrevet 9. august 2010 (endret) WHAT?? Bestilte du ikke stylisten først???? Herregud, asså.... Jeg vet, jeg er skikkelig ute å kjøre. Urutinert av meg. Men det er jo første gangen. Skal legge det på minne til neste gang jeg gifter meg Endret 9. august 2010 av lilljan
juliane Skrevet 9. august 2010 #10659 Skrevet 9. august 2010 Krysser fingrene for at det går strålende med ny barnehage for TheaM!
Kara W Skrevet 9. august 2010 #10660 Skrevet 9. august 2010 Hvordan gikk det i barnehagen? Vi var ihvertfall veldig fornøyde med vår. Håper på fulle dager allerede fra onsdag av *gleder seg*
Fremhevede innlegg