Gjest MissBella Skrevet 5. august 2010 #10623 Skrevet 5. august 2010 Takk for brevet! Allerede skrevet svar tilbake. Nå gjelder det bare å få sendt det avgårde!
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #10624 Skrevet 5. august 2010 Kikker bare innom for å se at alt står bra til her Ser bra ut, ja
MarianneE Skrevet 5. august 2010 Forfatter #10625 Skrevet 5. august 2010 Takk for brevet! Allerede skrevet svar tilbake. Nå gjelder det bare å få sendt det avgårde! :dåne: Kikker bare innom for å se at alt står bra til her Ser bra ut, ja Det gjør det. Tror det er derfor jeg er fraværende om dagen...
MarianneE Skrevet 5. august 2010 Forfatter #10626 Skrevet 5. august 2010 Er det dette bryllupet der det gikk rykter om rød løper? Er antrekket klart...? Rykter? Nå nei du, den røde løperen er innkjøpt og skal legges ut i morra eller tidlig på lørdag. Antrekket er klart: En sølvgrå kjole med ulike lengder på skjørtet. den kjolen. Så gøy med ekstra penger! Jeg tror jeg ville prioritert slik: * Reise bort med mannen en helg * Noe nytt til huset * Lån/sparing Mannen ville prioritert slik: * Lån * Mer lån * Investere (Han er litt fanatisk på nedbetaling av lån til tider ) Skulle tro vi har samme mann... min sløser heller aldri en krone. Jeg tror han hadde vært en god regnskapsfører Vi er flere med samme type mann.
MarianneE Skrevet 5. august 2010 Forfatter #10627 Skrevet 5. august 2010 Tror det er på tide med en ny kosebukse. Jeg tråkket hull på innsida av lårene på den jeg har på meg nå. Skulle kle på meg, vaklet litt med balansen, satte beinet ned og hørte bare riiiisjjjj
Nótt Skrevet 5. august 2010 #10628 Skrevet 5. august 2010 Da er det nok på tide med ny kosebukse ja. Har gjort det samme selv med en kosebukse faktisk.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. august 2010 #10629 Skrevet 5. august 2010 Da er det på tide med ny Hm og Kappahl har mange deilig kosebukser nå
MarianneE Skrevet 6. august 2010 Forfatter #10630 Skrevet 6. august 2010 Jeg tror jeg vil ha en sånn velourbukse. Tror jeg. Problemet er vel bare at jeg ikke kommer til og ta den av meg igjen.
Spatula Skrevet 6. august 2010 #10631 Skrevet 6. august 2010 Di er kjempegode, jeg har forøvrig flyttet inn i joggisbukse og har bestemt for å bli bosatt her på permanent basis Håper du får en flott dag
MarianneE Skrevet 6. august 2010 Forfatter #10632 Skrevet 6. august 2010 Dagen idag, asså. Bake kake til morradagens bryllup, pynte lokalet med søsterG og svigerfamilien kl 16 og ellers... Hva f skal jeg finne på? Lønn kommer inn i løpet av helga og vi har ikke sååå mye penger i lommeboka så det er ikke store friheten der heller. *rastløs*
lilljan Skrevet 6. august 2010 #10633 Skrevet 6. august 2010 Håper bruden for finere vær enn det er her om dagen. Jeg har en sinnsykt deilig mammabukse jeg ikke klarer å legge fra meg. Den er i myk bomull og rekker meg til rett under knærne og med langt mammaliv som strammer akkurat passe til å gi meg former. Me loves it.
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2010 #10634 Skrevet 6. august 2010 Jeg mener å ha sett på Ellos at de har flere slike kosebukser i velurlignende stoff Hvilken kake skal du bake?
loffen Skrevet 6. august 2010 #10635 Skrevet 6. august 2010 Velourbukse er herlig! Lykke til med baking og bryllup.
MarianneE Skrevet 6. august 2010 Forfatter #10636 Skrevet 6. august 2010 Håper bruden for finere vær enn det er her om dagen. Jeg har en sinnsykt deilig mammabukse jeg ikke klarer å legge fra meg. Den er i myk bomull og rekker meg til rett under knærne og med langt mammaliv som strammer akkurat passe til å gi meg former. Me loves it. Å, den hørtes helt perfekt ut! Hadde en pysjamasbukse i myk bomull som fikk store hull til slutt, den var bare nydelig og bruke. Tilslutt måtte jeg bare kvitte meg med den. Jeg mener å ha sett på Ellos at de har flere slike kosebukser i velurlignende stoff Hvilken kake skal du bake? Nøttebunn og jordbærfromage. Oppskriften ligger i Matboksen Velourbukse er herlig! Lykke til med baking og bryllup. Jotakk. Tror jeg kan trenge det. Vi var og dekket på idag. Jeg fikk streng beskjed om at TheaM ikke fikk spise bolle inne (det er et selskapslokale på to etasjer) med mindre jeg kunne garantere at hun ikke smulet på gulvet. Og det hjalp ikke om jeg sopet opp fra gulvet etterpå. Kjenner det bryllupet i morra... Skal bli godt og få det unnagjort Jeg mener... ikke engang deres egene barn skal være tilstedet i tilfeller de gjør noe for og ta oppmerksomheten! SvigerinneK sin datter er hos sin far i Stavanger, og svogerS sin datter er hos sin mor. Begge jentene er 7 år! Ikke en gang i kirka er barn velkomne i morra. Hørte jeg noen si Bridezilla??
Gjest wild bird Skrevet 6. august 2010 #10637 Skrevet 6. august 2010 Usj, så.....trist....tenker jeg. Bridezilla er vel en understatement!
MarianneE Skrevet 7. august 2010 Forfatter #10638 Skrevet 7. august 2010 Usj, så.....trist....tenker jeg. Bridezilla er vel en understatement! Ja, jeg har tenkt at jeg ser fram til at bryllupet er over slik at jeg kan få tilbake den egentlige svigerinneK, og ikke dette vesenet. Andrè og jeg var bedt på hver vår restaurant igår for og starte feiringa, damene på JonasB, herrene en annen plass. Men vi stod over begge to for vi ville ikke ha barnevakt to kvelder på rad. Istedet satt vi og så på film; Norbitt. For guds skyld; STYR UNNA!!!! Den var utrolig dårlig!!! Skulle helst drevet med litt skjønnhetspleie idag. Skal til byen kl 9.15 for og nappe øyenbryn, for der har jeg vært lite strukturert i det siste. Får lage meg en først, tenker jeg.
Gjest MissBella Skrevet 7. august 2010 #10639 Skrevet 7. august 2010 Kos deg i bryllupet idag! Gleder meg til å høre om alt (rødløper osv)
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #10640 Skrevet 7. august 2010 God fornøyelse i bryllup! Håper det blir en fin opplevelse, tross alt
Fremhevede innlegg