MarianneE Skrevet 3. august 2010 Forfatter #10601 Skrevet 3. august 2010 Mulig vi tar turen til hytta idag. Det blir fint, tenkte jeg skulle overraske og ta med vaffelrøre. Det letteste da er vel og ta den på halvannenliters flaske siden den må være med på på biltur og en tur gjennom skogen først?
Gjest wild bird Skrevet 3. august 2010 #10602 Skrevet 3. august 2010 God morgen! Vaffelrøre på flaske høres jo bare kjempesmart ut! Nystekte vafler på hyttetur må jo være perfekt - kos dere masse
Kara W Skrevet 3. august 2010 #10603 Skrevet 3. august 2010 Synes du var veldig flink og tøff som tørr å slippe jenten ut av syne. Barn som blir borte er nok dessverre en del av det å vokse opp, selv om man selvfølgelig prøver å unngå det. Jeg er sikker på at dere begge har lært og vokst av opplevelsen. Husker jeg en gang fant en 3-åring på trehjulsykkel som hadde bestemt seg for å dra på besøk til pappaen sin. Han var kommet et godt stykke bort fra boligområdet, så jeg fikk overtalt ham til å snu og bli med hjem igjen. Møtte en lettere stresset mor da vi kom hjem.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2010 #10604 Skrevet 3. august 2010 Uæh for en opplevelse, skjønner godt du hadde hjertet i halsen. Godt det endte som det gjorde, uff. Kos dere på hytten og med nystekte vafler
MarianneE Skrevet 3. august 2010 Forfatter #10605 Skrevet 3. august 2010 :dåne: Har fått verdens beste SMS fra mamma: Leiligheten til mormor skal selges. Av salget får du 25.000kr. Hva vil du bruke dem på? Jeg er fremdelses i sjokk.....
lilljan Skrevet 3. august 2010 #10606 Skrevet 3. august 2010 WOW så gøy med uventede penger også er det litt mer enn en 100-lapp som man finner i en gammel bukselomme. Ja, hva skal du bruke pengene på? Jeg tror jeg ville reist en plass med mannen og tatt en deilig ferie. :gjeiper: men det er lettere å drømme når det ikke er mine penger jeg skal bruke.
Nótt Skrevet 3. august 2010 #10607 Skrevet 3. august 2010 Og jeg ville ha spart mesteparten av pengene. Men vi er jo klart forskjellige. God tur på hytta og vaffelrøre på flaske hørtes lurt ut.
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #10608 Skrevet 3. august 2010 Jeg vil også ha sånn sms Ha en fin dag MariannE!
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2010 #10609 Skrevet 3. august 2010 Wow for en melding å få. JAAAAA takk Vi hadde spart litt og brukt endel på ting til den lille babyen... Nå når du har fått summet deg, noe spesielt du kunne tenke deg å bruke noe av det på?
Gjest wild bird Skrevet 3. august 2010 #10610 Skrevet 3. august 2010 Så herlig med uventede penger! Aner ikke hva jeg hadde brukt dem på....Ny pc, kanskje? Og spart litt til en liten ferietur i vinter. Du finner sikkert noe du kan bruke dem på
Mazilla Skrevet 3. august 2010 #10611 Skrevet 3. august 2010 ..og hvis ikke du finner ut noe å bruke de på, så kan du godt overføre noe til meg.. Så utrolig artig å få sånn en melding!
MarianneE Skrevet 3. august 2010 Forfatter #10612 Skrevet 3. august 2010 Pengene skal mulig brukes til ny seng og nye nattbord, men så mye som mulig skal brukes til og betale ned på lån. Grusomt kjedelig, men akk så fornuftig.... Vært på hytta idag. TheaM badet i basseng i 4-5 timer, jeg stekte vafler i sola på verandaen mens jeg kikka utover fjorden... Sommeridyll!! Hyttenaboene kom også over siden vi lånte vaffeljern av dem. Andre og faren tok en tur ut med båten og alt var igrunn bare kos!
*appifany* Skrevet 3. august 2010 #10613 Skrevet 3. august 2010 Kommer ann på hva slags lån det er snakk om. Det er ikke alltid det fornuftigste å betale ned lån om man går glipp av rentefordeler. Var forresten en kjempekjekk sms å få
MarianneE Skrevet 4. august 2010 Forfatter #10614 Skrevet 4. august 2010 Kommer ann på hva slags lån det er snakk om. Det er ikke alltid det fornuftigste å betale ned lån om man går glipp av rentefordeler. Var forresten en kjempekjekk sms å få Tro meg, dette lånet er det bare fordeler og kvitte seg med. **** Sovnet sittende i sofaen rett etter NCIS igår. Fryktelig trøtt av og være på hytta og gjøre ingenting. Så da Andrè vekket meg etter en 10-15 minutter gikk jeg i seng. Andre kom tuslende etter etter en liten stund, men jeg våknet 3.15 av at han lå og leste. Han fikk vist ikke sove. Så der forsvant nok en sjans til og kunne stå opp sist for min del. Idag skal hun avgårde og besøke en kammerat som er på familiehytta utenfor Kragerø, TheaM og jeg holder oss hjemme. Jeg er utrolig lite glad i og kjøre båt. Livredd er vel rette ordet... Det er det (for meg) bunnløse svarte vannet jeg ikke liker. Det er som om det suger seg til meg og om jeg havner under vannet er det bare nedover og nedover og jeg vil aldri komme meg opp igjen. Fjollete? Ikke for meg!! Bryllup til helga, svogerS og svigerinneK. Det kan bli interessant....
Gjest MissBella Skrevet 4. august 2010 #10615 Skrevet 4. august 2010 Så hyggelig at moren din sendte mld og gir penger til dere. Å bruke dem på å kjøpe noe nye møbler høres bra ut.
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2010 #10616 Skrevet 4. august 2010 Er det dette bryllupet der det gikk rykter om rød løper? Er antrekket klart...?
Kara W Skrevet 4. august 2010 #10617 Skrevet 4. august 2010 Så gøy med ekstra penger! Jeg tror jeg ville prioritert slik: * Reise bort med mannen en helg * Noe nytt til huset * Lån/sparing Mannen ville prioritert slik: * Lån * Mer lån * Investere (Han er litt fanatisk på nedbetaling av lån til tider )
lilljan Skrevet 4. august 2010 #10618 Skrevet 4. august 2010 Mannen ville prioritert slik: * Lån * Mer lån * Investere (Han er litt fanatisk på nedbetaling av lån til tider ) Skulle tro vi har samme mann... min sløser heller aldri en krone. Jeg tror han hadde vært en god regnskapsfører
Mazilla Skrevet 5. august 2010 #10620 Skrevet 5. august 2010 God morgen, MarianneE! Ønsker deg en fin dag.
Fremhevede innlegg