MarianneE Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #10583 Skrevet 30. juli 2010 dere er skjønne.... Og det er du også, MarianneE
kospia Skrevet 30. juli 2010 #10584 Skrevet 30. juli 2010 Her er det leeeenge siden jeg har vært, forsømmer både min egen dagbok og andres dagbok nå i sommerferien Godt å se at du og dine har det bra og denne spa-behandlingen hørtes utrolig deilig ut, har aldri vært på spa jeg....håper jeg får sjansen en gang Ønsker deg en fortsatt fin sommer
MarianneE Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #10585 Skrevet 31. juli 2010 Her er det leeeenge siden jeg har vært, forsømmer både min egen dagbok og andres dagbok nå i sommerferien Det der er du ikke alene om... Men det er veldig hyggelig at det tittes innom ellikevel, asså! **** Lørdag! Tror TheaM og jeg tar turen til biblioteket idag og leverer tre filmer vi har lånt. Det er det vi har av planer for dagen. Veeedlig spennende... Lite og skrive utenom det....
Lunalu Skrevet 31. juli 2010 #10586 Skrevet 31. juli 2010 Høres ut som en veldig fin plan! Jeg skal rydde litt, så lese... Ah!!! Ære være husmorferie!!!!! God helg til deg, MarianneE!
MarianneE Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #10588 Skrevet 31. juli 2010 Hvor i er DVDcoveret til den ene DVDen vi har lånt på biblioteket? Finner det ikke!! Hvis jeg var et DVDcover, hvor ville jeg gjemt meg? :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. juli 2010 #10589 Skrevet 31. juli 2010 Har du sett i kjøleskapet, vaskemaskinen eller bak sofaen? Kan være TheaM har hjulpet deg å rydde, akkurat som niesen min. Hun la tøflene til faren i do
MarianneE Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #10590 Skrevet 31. juli 2010 I do??? Fant coveret jeg, etter og lurt på hvor det var i... tja, tre og halv time. Joda, i bilen!! Spørsmålet er bare hvordan kom det dit?? :klø: Det er grått ute, regner ikke, men det ser ut til at det kan komme noe hvert øyeblikk. TheaM, som har tatt seg en lur, og jeg blir bare inne resten av dagen. Vi har alt vært i byen for is og kost oss på cafè. Lite og skrive idag, skjer veldig lite denne dagen.
MarianneE Skrevet 1. august 2010 Forfatter #10591 Skrevet 1. august 2010 Fraværende idag! TheaM og jeg tar turen til SøsterG og kl 15 skal jeg på cafè for og ha "tremening-kaffe" med mine søsken og mine to tremeninger; C og K. Har ikke sett dem på evigheter og gleder meg.
Gjest wild bird Skrevet 1. august 2010 #10592 Skrevet 1. august 2010 Høres ut som en koselig søndag! Håper dere får en trivelig dag på kafe
Frigg Skrevet 1. august 2010 #10594 Skrevet 1. august 2010 innom for å si at jeg er tilbake fra ferie
MarianneE Skrevet 2. august 2010 Forfatter #10595 Skrevet 2. august 2010 Høres ut som en koselig søndag! Håper dere får en trivelig dag på kafe Det var veldig koselig på cafè! Hos min søster... tja.... Ungene krangla om leker, dytta hverandre, sladra, lekte fint, lo, gråt... Så ville de på lekeplassen som ligger 70 meter fra huset. Vi åpnet porsten og lot dem gå bort. Ja, jeg lot TheaM gå dit uten og være med bort. Det var kjempe vanskelig og la være og bli med dem bort, men... det er på tide at hun må få bevege seg ut i gata uten at jeg er med og passer på hele tida. Men fy, så vanskelig! Uanset... de ble ikke lenge på lekeplassen og TheaM og nevøA ville sykle litt i gata. NevøA kom tilbake etter kort tid mens TheaM fortsatte og sykle på tohjulssykkel med støttehjul i gata. Jeg så eller hørte henne nå og da men helt komfertabel med det var jeg ikke. Det skulle vise seg og være rett. For plutselig var hun borte. SøsterG bor i det man kaller "barnevennlig boligområde" men det er stort der og bygd i oppover bakke med rette, store "bolig platåer" så da var spørsmålet; Har TheaM syklet til høyre eller venstre? Oppover eller nedover? Vet ikke hvorfor, men noe sa meg at jeg måtte gå til høyre og ned bakken som lå i enden av veien. Det gjorde jeg og da hørte jeg gråting ganske langt borte. Jeg gikk etter lyde, hørte den knapt men kjente igjen lyden. Etter en stund så jeg toppen av hodet hennes. Hun hadde satt utfor en lang bakke og falt av sykkelen. Hadde hun syklet 100-150 meter til hadde hun syklet ut i riksvegen, og *grøss* med de utfallene det hadde fått. Jeg hadde hjertebank i en time etterpå føltes det som. Ordentlig skremmende og ekkelt! Håper du har kost deg på kafé! Ja, det gjorde jeg. Så koselig og se C og K igjen! K var så vidt innom på Andrè sin bursdag i April, men C har jeg ikke sett på mange år. Så det var kjempe koselig! innom for å si at jeg er tilbake fra ferie Puh... Det var godt! **** Idag våknet jeg først! 7.10 våknet jeg av at søpla ble hentet oog jeg ble liggende og lese litt i Harry Potter. Da jeg stod opp for og på do var det flere som våknet, for ut av barnerommet kom verdens trøtteste 3åring. Hun hadde vel våknet og stått opp i en og samme øyeblikket. Ordentlig smaløyet og med den lyse bølgete håret til alle kanter. :rødme: Skjønne jenta mi... Hva skal vi idag, tro? Siste ferieuka for oss alle tre. Må ihvertfall på biblioteket og levere DVDene vi skulle levere på lørdag. Og det må støvsuges her inne, og vaske tøy. Kjedelig....
*appifany* Skrevet 2. august 2010 #10596 Skrevet 2. august 2010 Oy, så skummelt!!! Og FOR et morsinstinkt, helt sykt!! (litt sånn merkelig kult og da på en måte ) Så godt at alt gikk bra da! Det er nok ikke bare bare å "gi slipp" på de små nei Vil du ha en ? Jeg skal lage nå
MarianneE Skrevet 2. august 2010 Forfatter #10597 Skrevet 2. august 2010 Her taes det meste i mot med stor takk! Lite kresen sånn... Litt husvask før jeg skal treffe venninneJ. Bare mann&barn kan komme seg ut av huset først....
lilljan Skrevet 2. august 2010 #10598 Skrevet 2. august 2010 Oii det var litt dramatisk. Godt det endte godt Jeg tørr heller ikke så slippe Prinsen ut av synet så jeg vet hvordan det der er.
Gjest wild bird Skrevet 2. august 2010 #10599 Skrevet 2. august 2010 Usj, for en ekkel opplevelse. Sånt er bare utrolig ekkelt og skremmende. Veldig bra at det endte godt Fikk nesten litt assosiasjoner til den lille jenta i Stathelle som var borte i flere timer på morgenen i går. Skumle greier når de bare vandrer avgårde på egen hånd.
MarianneE Skrevet 2. august 2010 Forfatter #10600 Skrevet 2. august 2010 Usj, for en ekkel opplevelse. Sånt er bare utrolig ekkelt og skremmende. Veldig bra at det endte godt Fikk nesten litt assosiasjoner til den lille jenta i Stathelle som var borte i flere timer på morgenen i går. Skumle greier når de bare vandrer avgårde på egen hånd. Ja, leste om den saken da jeg kom hjem igår. Og Stathellet er bare 10-15 med bil herfra, og... hva det har med saken og gjøre aner jeg ikke. Idag har leiligheten blitt vasket mens far&datter var på biblioteket og handlet på Rema. Da de kom tilbake småpratet vi litt ute i hagen før jeg syklet over til byen og tok en tur på cafe med venninneJ Vi skravlet i to timer før jeg reiste hjem og laget middag; Stekt ris. Oppskrift kommer i Matboksen. Andre har vært superpappa idag. Har tatt med jentungen på det han har gjort, badet henne, puslet, lekt, sparket ball... Tydelig at han nyter og ha ferie sammen med henne!
Fremhevede innlegg