Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juli 2010 #10561 Skrevet 29. juli 2010 Spa, kino og alenetid sammen, det må da være himmelsk
MarianneE Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #10562 Skrevet 29. juli 2010 Hei MarianneE!! Hørtes ut som en herlig dag du!!! Jeg lå også med nesa i ei bok i går, så deilig med noen sånne sløvedager!! Grrr til mensen - men...kanskje den gjør deg mer...eh...følsom - så blir det bare enda bedre... Ååååålveis luuuka æt the braaait said åf laif Kos deg på både spa og kino - ønsker deg en perfekt dag, og en deilig sommer videre!!! Koselig og se deg Lunalu! Mer følsom blir jeg uansett, men om jeg ble mer mottakelig for behandlinga... :dåne: Jeg sa det som det var da jeg kom på spaet og terapauten sa at så lenge jeg var komfertabel med og bruke OB var det greit, så da ble det full behandling på meg. Det var bare himmelskt!! Kos deg på spa og kino. Jeg likte Deception veldig godt! Gjorde du? Det er fint, har egentlig bare hørt positivt om den og gleder meg til og se den. Jeg kunne gitt høyrearmen for barnefri, spa og kino. Så kos deg og nyt dagen! Jo takk! Men, er det ikke litt upraktisk og gi fra seg høyrearmen? Den kan være kjekk og ha! Kos deg masse på spa i dag Hyttekosen hørtes helt herlig ut **** SPA... Kom på SPAet og ble ført inn i et garderobe rom. Her skiftet jeg til en sexy engangstruse, one size... Jeg var litt bekymra et øyeblikk, men den kom da på! Behandlinga var himmelsk! Scrubbet hele kroppen, massert, dusjet, smurt inn med algeleire og så inn i plast, hodebunnsmassasje, ansiktsbehandling og massasje, boblebad.... Jeg føler meg som gele, deilig!!
MarianneE Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #10564 Skrevet 29. juli 2010 Takk for det. Igrunnen er en slik dag noe alle fortjener.
MarianneE Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #10565 Skrevet 29. juli 2010 Vi skulle på kinoen som begynte 18.15, Andrè var hjemme 19.30 etter at han og faren hadde venta på oppholdsvær, fått båten ut på hytta, kjørt fra hytta med båthengere (aren tok båten over fjorden, Andrè kjørte rundt for at faren skulle slippe og gå),ødela båthengeren på veien og venta på Viking ikke så langt fra svigers, spiste pizza..... Så jeg satt da hjemme og venta i noe som føltes som halvannen evighet. Viste jo at de trøbla og hva som skjedde, men allikevel... Så da ble det ikke noe kino på oss. Derfor reiste vi på pubquiz istedet, og det var helt OK. Som plaster på såret for manglende kino fikk jeg smågodt på Narvesen. Så nå er vi da hjemme alene. Siden vi ikke fikk brukt barnefri til det som var planlagt føles det litt bortkasta, men.... Moro for Theam og være hos mimmi og bestefar og. Trøtt. Jeg ble veldig trøtt etter SPAbehandlingen, føler jeg ikke har kvikna til etterpå. Tror jeg skal sove godt i natt....
Spatula Skrevet 29. juli 2010 #10566 Skrevet 29. juli 2010 Så får du en god natts søvn, aldri så galt at det ikke er godt for noe den spabehandlingen Nyt at du har barnefri og kan sove litt utpå
MarianneE Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #10567 Skrevet 29. juli 2010 Sove lenge ligger ikke i min natur uansett, men allikevel... Det skal bli deilig og få ligge i senga i fred uten lille Snupps som kommer oppi senga og oppå meg og....
*appifany* Skrevet 30. juli 2010 #10568 Skrevet 30. juli 2010 Jeg likte ikke Inception Trenger ikke å si så mye om hvorfor, men i mine øyne gikk du ikke glipp av noe Kan noen be Ole Lukkøye ta seg en tur nordover? Sånn at jeg sover før kl 0600 i dag
MarianneE Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #10569 Skrevet 30. juli 2010 Jeg likte ikke Inception Trenger ikke å si så mye om hvorfor, men i mine øyne gikk du ikke glipp av noe Kan noen be Ole Lukkøye ta seg en tur nordover? Sånn at jeg sover før kl 0600 i dag Hmmm... får trøste meg med det, at da kanskje ikke jeg heller likte den. Og hva Ole Lukkeøye angår... jeg har prøvd og overtale ham til det, så jeg har gjort mitt! **** Herregud så stille det kan være hjemme! Måtte slå på radioen for at det skulle bli litt lyd her. Veldig rart og ikke ha TheaM hjemme.
Nótt Skrevet 30. juli 2010 #10570 Skrevet 30. juli 2010 Bare innom for å si god morgen. <-kopp med varm sjokolade.
MarianneE Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #10571 Skrevet 30. juli 2010 Bare innom for å si god morgen. <-kopp med varm sjokolade. Med krem i regner jeg med? **** Har sittet og lest litt tilbake i boka mi. Er det dumt av meg og tenke at jeg har verdens beste KGvenner? All støtten jeg har fått av dere spesielt i fjor da vi var temmelig langt nede økonomisk. All oppmuntring ang TheaM og hennes situasjon. Små hverdags oppmuntringer Innlegg om alt og ingenting. Dere er verdens beste. Jeg er utrolig takknemlig for at dere er her, og at dere lar meg være en del av deres liv.
Nótt Skrevet 30. juli 2010 #10572 Skrevet 30. juli 2010 Med krem i om du vil ha det. ________________________________________________________________________________________ Det er sånn jeg tenker også om jentene her inne.
lilljan Skrevet 30. juli 2010 #10573 Skrevet 30. juli 2010 Så flott beskrivelse. Husk at du er også viktig for mange her inne, meg inkludert
Gjest wild bird Skrevet 30. juli 2010 #10574 Skrevet 30. juli 2010 Gode tanker du hadde der, og jeg er helt enig. Nesten utrolig hvor god støtte man kan føle fra mennesker man har et nett-forhold til Ha en fin dag, go`snuppa
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juli 2010 #10575 Skrevet 30. juli 2010 Vennskapene man får her på kg er helt spesielle, jeg er så glad for at jeg har truffet deg og flere andre kg-jenter her inne
Kara W Skrevet 30. juli 2010 #10576 Skrevet 30. juli 2010 Der var jeg oppdatert på alt du har foretatt deg de siste tre ukene. Så fantastisk med spa og barnefri! Er skikkelig misunnelig
Gjest MissBella Skrevet 30. juli 2010 #10577 Skrevet 30. juli 2010 SPA behandling hørtes godt ut!! Jeg vil og!! prøver å komme meg en tur på Farris Bad men ikke kommet så langt enda. Synd det ikke ble kino! Jeg ELSKET den filmen! Synes den var helt utrolig bra! Du må få sett den!! GOD HELG!!
Store My Skrevet 30. juli 2010 #10579 Skrevet 30. juli 2010 Jeg tenker også på dere her inne som gode KG-venninner. Man kan bli glad i folk over internett også.
*Enigma* Skrevet 30. juli 2010 #10580 Skrevet 30. juli 2010 Enig i at menneskene man blir kjent med på KG er noe helt spesielt. Godt å vite at det er noen der som bryr seg, om det så bare er at de kommer innom med en kommentar eller en klem. Det hjelper mye når man har det kjipt og kanskje ikke føler at så mange bryr seg, eller når man så gjerne vil dele gleden med noen. God helg, MarianneE.
Fremhevede innlegg