Gjest MissBella Skrevet 5. juli 2010 #10381 Skrevet 5. juli 2010 Jeg lagde meg tunfisk salat til lunsj idag. Veldig godt. Men jeg lager nok på en enkel måte som du gjør, Marianne. Godt uansett!
Nótt Skrevet 5. juli 2010 #10382 Skrevet 5. juli 2010 Jeg lurer på om jeg må lage meg tunfisksalat en dag til lunsj gitt. Får så lyst på nå.
MarianneE Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #10383 Skrevet 5. juli 2010 Jeg lurer på om jeg må lage meg tunfisksalat en dag til lunsj gitt. Får så lyst på nå. Kan du ikke skrive hvordan du gjør det? Ble nysgjerrig nå! Huset ble vasket, nytt sengetøy er kommet på, barn hentet i barnehagen, fått middag, syklet tur og puslet pusslespill med, hun har blitt badet og lagt, oppvasken er tatt, det er støvsugd etter TheaM kom hjem med et tonn sand, det er ryddet inne og vannet ute. Synes jeg har fått litt av hvert ut av dagen! I morra skal TheaM ha fri fra barnehagen, hun skal til tannlegen. Litt spent på hvordan tannlegen skal få henne til og gape... :gjeiper:
Frigg Skrevet 5. juli 2010 #10384 Skrevet 5. juli 2010 Han har vel sin metode til å få henne til å gape... Lykke til!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2010 #10385 Skrevet 5. juli 2010 Uff nei når det blir prat om tannleger, da lusker jeg ut av boka igjen.... Ække særlig glad i tannleger
Frigg Skrevet 6. juli 2010 #10386 Skrevet 6. juli 2010 Etter at jeg har trekt to av visdomstennene, så er jeg ikke redd for tannlegen lengre. Om det er for at det var så brutalt at resten bare blir barnemat i forhold eller om det er for at jeg faktisk har mistet litt visdom, det er ikke helt lett å si....
MarianneE Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #10387 Skrevet 6. juli 2010 *Ignorerer tannlege prat* **** God morgen alle sammen!!
MarianneE Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #10388 Skrevet 6. juli 2010 TheaM har akkurat funnet ut at det er dumt og ligge på sofaen og drikke appelsinjuice fra kopp.
Gjest wild bird Skrevet 6. juli 2010 #10390 Skrevet 6. juli 2010 God morgen, søta Håper det går fint hos tannlegen i dag. Tannlegen skal nok bare telle tennene til TheaM. Det er det de pleier gjøre på første kontroll.
Gjest wild bird Skrevet 6. juli 2010 #10392 Skrevet 6. juli 2010 Er det så slitsomt å ha ferie? ^^ Du må huske på å slappe av når du har fri, snuppa
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juli 2010 #10393 Skrevet 6. juli 2010 Hvordan gikk det hos "t-besøket" idag?
MarianneE Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #10394 Skrevet 6. juli 2010 Er det så slitsomt å ha ferie? ^^ Du må huske på å slappe av når du har fri, snuppa Ja... jeg skal ta det i morra... Idag har jeg vært på farta fra 9.30 til 18.30. Nå skal vi spise take-away mat med beina på bordet. Hvordan gikk det hos "t-besøket" idag? 20 tenner til sammen og null hull.
Gjest wild bird Skrevet 7. juli 2010 #10396 Skrevet 7. juli 2010 Godt å se at MarianneE ikke er oppe og skriver i dagboka før fuggel`n fiser nå om dagen Håper du får sove lenge, og kan slappe av og nyte ferien din
MarianneE Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #10397 Skrevet 7. juli 2010 Godt å se at MarianneE ikke er oppe og skriver i dagboka før fuggel`n fiser nå om dagen Håper du får sove lenge, og kan slappe av og nyte ferien din Fuggeln fiser Nei, jeg ble vekket av TheaM kl 6. Da ville hun ligge i senga vår, men jeg sendte henne tilbake til sin egen igjen. Der ble hun i 20 minutter eller så før hun kom tuslende igjen. Sove lenge? That's not for me... Men jeg har levert i barnehagen, gått en liten tur med power-walk i tankene, handlet, satt over en vask, ryddet leiligheten og.... tja, holder ikke det før kl 11 om dagen? Det skyer over, så etter jeg har spist lunch lurer jeg på og gå ut og begynne med litt hagearbeid. Det trengs og gjøres litt av hvert, og det er så lite all-right og stå midt i solsteika med det. I ettermiddag får jeg besøk av venninneT og datteren MS. Det blir koselig, og småjentene kommer til og kose seg. Andrè skal ut på hytta og hjelpe faren sin med noe, så det blir bare jenter hjemme idag.
MarianneE Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #10398 Skrevet 7. juli 2010 I morra skal vi på konsert :hoppe:
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juli 2010 #10399 Skrevet 7. juli 2010 Artig med konsert Svigers som passer TheaM eller?
MarianneE Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #10400 Skrevet 7. juli 2010 Artig med konsert Svigers som passer TheaM eller? Ja, vi skal kjøre opp der alle sammen så kommer pappa og broder'n og henter oss (siden de skal være med) hos svigers. Etter det sover vi hos svigers og tar fredagen sammen alle tre. Jeg har gjort hagearbeid. Så kjapt pengene rekker ansetter jeg en gartner på flekken.
Fremhevede innlegg