Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

God helg og god ferie :)

Du burde absolutt bruke mandagen i senga, hvis du føler for det. Nå har du jo muligheten til å ta deg inn igjen og lade batteriene, mens de to andre er i barnehage og på jobb :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:opplyser:

Blir fraværende fram til i morra.

TheaM og jeg skal overnatte hos søsterG mens Andrè er på utdrikkingslag.

GOD

HELG

ALLE

SAMMEN!!

Skrevet

God helg til deg og. Nyt slumperpartyen også håper jeg at de gir dere full oppvartning!!! :ler:

Skrevet

Håper du får en fin helg MarianneE! :klem:

Gjest MissBella
Skrevet

Bare innom en liten tur. For å si GOD HELG!!

Skrevet

Innom en tur for å ønske god helg og GOD FERIE! :sol:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Håper du hadde en koselig lørdagskveld på overnatting :)

Skrevet

God helg til deg og. Nyt slumperpartyen også håper jeg at de gir dere full oppvartning!!! :ler:

Nja....

Oppvarting var det så som så med (høres ut som om vi gikk for lut og kaldt vann nå :fnise: ) men heller beskjed om at om vi ville ha noe er kjøleskapet her, skapet der, glass, tallerken og bestikk vet vi hvor er. :tommel:

Veldig greit sånn!

Altså, TheaM og jeg skulle da overnatte hos søsterG og barna fordi Andrè skulle arrangere utdrikkingslag for svogerS, og de var snakk om at de skulle sitte i vår hage og grille.

Så da gjorde Andrè og jeg en avtale om at jeg kunne ta med jentungen og overnatte hos søsterG.

Da hadde jeg selskap og ungene hadde selskap i hverandre.

Grei løsning. Nesten.

Flaut.... men jeg er ikke flink til og være borte fra Andrè.

:sjenert:

Skal jeg være et sted uten ham og overnatte... herregud, jeg går bare og ser på klokka og teller timer til jeg treffer ham igjen.

Søtt når man er 16 og nyforelska.

Flaut når man nærmer seg 32 (herregud... jeg er snart 32!!) og synes det er så lite all-right og være borte fra mannen sin.

Siden søsterG bor på skrå over gata for svogerS og svigerinneK kom Andrè bortom etter de hadde spilt paintball i skogen, og ... å, det var så godt og se ham. :fnise:

Etter 7 timer borte fra hverandre var det godt. :)

Det kjipe var at utdrikkingslaget bestemte seg for og bli hos svogerS.

Så jeg hadde da avtalt at jeg og TheaM skulle være hos søsterG for og rømme litt unna utdrikkingslaget bare for og ende opp på andre sida av gata for det... :snurt:

Og jeg sovna ikke før kl var 1 for jeg ble liggende og høre Andrè sin stemme de gangene han var ute og prata på framsida av huset til svogerS.

:klaske: :klaske:

Idag er det da min første dag av ferieuke1.

Jeg kjenner jeg er trøtt, fristende og bare :sove: men det går ikke siden jeg har tatt av sengetøy og hengt dyner ut.

Tenker jeg heller skal rydde og så tror jeg at jeg virkelig skal slå til med vindusvask. :dåne:

Gjest ~Milla~
Skrevet

God morgen :)

Hadde dere det koselig på overnatting?

Planer for den begynnende uken?

:klemmer:

Gjest wild bird
Skrevet

Syns det er søtt at du ikke liker å være borte fra Andre, jeg. Selv om du er 32. Blir litt rørt av sånn jeg da :hjerte:

Håper du får en avslappende første feriedag, selv om den ikke tilbringes i senga ;)

Skrevet

Litt av noen valg du har: sove eller vindusvask. Hadde ikke blitt ett vanskelig valg for meg... :ler:

Skrevet

Syns det er søtt at du ikke liker å være borte fra Andre, jeg. Selv om du er 32. Blir litt rørt av sånn jeg da :hjerte:

Håper du får en avslappende første feriedag, selv om den ikke tilbringes i senga ;)

søtt.. ja... kanskje, men du verden så upraktisk noen ganger.

Litt av noen valg du har: sove eller vindusvask. Hadde ikke blitt ett vanskelig valg for meg... :ler:

:fnise:

nei.... men når det vises på innsiden av vinduene ( for ikke og snakke om på utsiden) at de burde vært vasket for lengst.

Uff... får bare krype til vaskebøtta.

Men, jeg har ligget en halvtime på senga sammen med pus og slumret litt.

Det var ikke så gærnt.

:Gjesp:

Skjønner nå hvorfor feriemodus er beryktet.

Lysten på å gjøre noe fornuftig blir bare mindre og mindre.

Men :pisk: hypp nå, MarianneE!

Vær flink jente litt så kan jeg sette meg ute i hagen og lese bok etterpå. :Nikke:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ta det med roooo, du har FEEEEEEEEERIE :)

Ja jeg vet, vinduene vasker seg ikke selv, dessverre... men nyt dagen også ;)

Skrevet

Jeg har vasket leiligheten og hengt ut klesvask.

Vinduene... de.... vel... de går jo ingen steder!

:sjenert:

Tror jeg heller skal lage meg tunfisk salat til litt sein lunch og lese i Panserthjerte til jeg skal hente i barnehagen.

Tenkte jeg skulle sette meg ut, men det blåser så jævlig at jeg orker ikke.

Andrè skal jobbe overtid idag og siden det kommer en semitrailer med glasser som er pakket i pappesker og skal pakkes om på pall.

Glad det ikke er min jobb....

Skrevet

Hvordan lager du tunfisksalat??

Skrevet

Flinka :tommelsmil:

:nigo:

Takker....

Hvordan lager du tunfisksalat??

Asså....

Isbergsalat (som det ble denne gangen), mais, fetaost, tunfisk.

ække så vrient, men det var kanskje en annen type tunfisk salat du tenkte på? :sjenert:

Hvordan var det og lese bok?

Tja... si det... jeg har :veslejenta:

Skrevet

Ja jeg lager tunfisksalat helt annerledes, er derfor moro så se hvordan andre lager sin tunfisksalat.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...