MarianneE Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #10321 Skrevet 29. juni 2010 Kos deg på Tullis. Det har du fortjent din stråle Takk... Men når ble jeg solstråle....? Bra dag idag. Hodet har jobba og tenkt pga gårsdagen men, det har igrunn vært en bra dag. Traff svigerinneK på Tullis i Skien (hun var som vanlig 15 min forsinket) og vi satt og pratet om ting&tang. Hadde det veldig koselig. Andrè kom akkurat hjem etter og jobbet overtid idag og. Forrige uke jobbet han overtid mandag, tirsdag, torsdag. Ikke fredag, men da kjørte han drosje på natta. Også jobbet han overtid igår og idag. Siden han jobber i et engrosfirma er det masse og gjøre nå som sommerferien har startet for alle lagre på skoler osv skal fylles opp før ansatte der tar ferie. Men nå er han hjemme, og det er bra. Sjøl er jeg skikkelig trøtt i kveld. Frister og bare krølle meg sammen i sofaen og
Mazilla Skrevet 29. juni 2010 #10322 Skrevet 29. juni 2010 Å.... Nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvor du kjørte henne. Men det er da veldig godt jeg har gjort så inntrykk at jeg blir husket.... Jeg kjørte forbi byen din og til den byen litt oppi landet..
Bettie Skrevet 29. juni 2010 #10323 Skrevet 29. juni 2010 Det er ikke sikkert man kan finne en diagnose på så små barn, men det dere kan få hjelp til uansett, er hva som er lurt/mindre lurt å gjøre i forhold til utviklingen hennes. Ikke for det. Det virker som du er veldig reflektert når det gjelder den lille frøkna di, så det er slett ikke sikkert at ekspertene kan komme opp med noe lurere enn det du allerede gjør. Uansett kan det være greit å ta en tur innom BUP-systemet, om ikke annet så for å opprette en kontakt dere kanskje får bruk for seinere. Og som du skriver - frøkna di er den hun er, med eller uten en diagnose
MarianneE Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #10324 Skrevet 30. juni 2010 Lurer på om jeg noen gang kommer til og våkne idag. Føler meg så trøtt at jeg er helt tung i kroppen. Hadde det ikke vært for at jeg skal på jobb hadde jeg llagt meg rett ned på sofaen.
lilljan Skrevet 30. juni 2010 #10325 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Ville bare si at jeg er innom og leser her om dagene men at jeg ikke er i det skriftlige hjørnet om dagen. Forresten synes jeg det er veldig bra dere har startet med arbeidet rndt TheaM. Jeg har jo en del av slikt i jobben min og mange foreldre som har hatt mistanke i mange år når diagnosen blir stilt, stiller seg alltid spørsmålet hvorfor gjor jeg ikke det tidligere? Lykke til!
Frigg Skrevet 30. juni 2010 #10326 Skrevet 30. juni 2010 Her har det en stor dose med sjokoladekaffe. Sukker og koffein. DET må hjelpe litt på trøttheten vel?
Gjest wild bird Skrevet 30. juni 2010 #10329 Skrevet 30. juni 2010 Håper du fikset arbeidsdagen uten å sovne Jeg for min del skal ha en powernap snart, bare det blir litt stille i huset her...
MarianneE Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #10330 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Ville bare si at jeg er innom og leser her om dagene men at jeg ikke er i det skriftlige hjørnet om dagen. Forresten synes jeg det er veldig bra dere har startet med arbeidet rndt TheaM. Jeg har jo en del av slikt i jobben min og mange foreldre som har hatt mistanke i mange år når diagnosen blir stilt, stiller seg alltid spørsmålet hvorfor gjor jeg ikke det tidligere? Lykke til! Jepp, det er det vi og tenker. Er det noe så er det bedre og finne ut av det så fort som mulig. For *grøss* tenk om vi står der om 10 år og tenker at vi burde gjort noe den gangen vi lurte. Her har det en stor dose med sjokoladekaffe. Sukker og koffein. DET må hjelpe litt på trøttheten vel? Joda, men det hjalp også og reise på jobb. For ikke og snakke om litt mer frisk luft. Etter jobb stakk jeg innom cafèen hvor samboeren til Ashelia jobber. En mocca i magen gjør deg glad hele dagen. Har du våknet nå? :rødme: Søte loffeskiva! Håper du fikset arbeidsdagen uten å sovne Jeg for min del skal ha en powernap snart, bare det blir litt stille i huset her... Dagen fikset jeg fint. Rullet 18 wraps som ble tatt veldig godt i mot i tillegg til den vanlige maten, så det gikk så bra så! **** Ooooh.... Ny Ellos katalog i posten! Me like! Andrè jobber overtid idag og ( :dåne: ) og jeg skal pøve og finne på noe spennende til mat til bare oss to i kveld. Har brukt 5 timer på og tenke, men er blank! Frister og fylle kyllingfilèt med smøreost og surre parmaskinke rundt, men det koster lissom litt....
Frigg Skrevet 30. juni 2010 #10333 Skrevet 30. juni 2010 Jeg fikk også Elloskatalogen i dag Men har ikke tenkt til å kikke i den før om et par måneder. Brykt aaaalt for mye penger på to dager
MarianneE Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #10334 Skrevet 30. juni 2010 Suppe? Godt og billig. Ja.... Men på Meny hadde de marinerte kyllinglår på tilbud. Ca 14-15 kr for to stykk. Så vi skal ha kyllinglår, scampi og nudler *sulten* Jeg fikk også Elloskatalogen i dag Men har ikke tenkt til å kikke i den før om et par måneder. Brykt aaaalt for mye penger på to dager Å... det er kjempe mange fine kjoler der! Gled deg til du åpner den!
Frigg Skrevet 30. juni 2010 #10335 Skrevet 30. juni 2010 Å... det er kjempe mange fine kjoler der! Gled deg til du åpner den! IKKE FRIST MEG TIL Å GÅ NED TIL POSTKASSA!
MarianneE Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #10336 Skrevet 1. juli 2010 Selvkontroll Frigg.... **** Jeg har migrene-syk mann, barn som ikke ville i barnehagen, katt som skal til dyrlegen kl 9. Takk gud for at søsterG har fri i formiddag og broder'n har fri slik at det blir en søskenkaffe etter dyrlegen er overstått. Kjenner det er et behov for slikt idag.
Frigg Skrevet 1. juli 2010 #10338 Skrevet 1. juli 2010 Innom med en stooooor og en (Mocca) for å bøte på dagen din.
MarianneE Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #10339 Skrevet 1. juli 2010 til dere, Wild Bird og Frigg! Kom til dyrlegen, men trengte vist bare og levere pus og så ringer de når hun er hente klar. Så nå skal jeg henge ut en klesvask og hive meg på sykkelen og sykle over til byen.
MarianneE Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #10340 Skrevet 1. juli 2010 Andrè sover, og har gjort det i 6 timer. Katta er hos dyrlegen, de ringer når hun er hente-klar TheaM er i barnehagen. Høres ikke det avslappende ut? Det er det ikke, er drit stressa! Tenk om de ringer fra dyrlegen slik at det kræsjer med henting i barnehagen? Om jeg må kombinere henting hos dyrlegen med henting i barnehagen? Hvordan gjør jeg det da? Kan jo ikke trille vogna og bære kattebur samtidig! Og siden Andre ikke er bra i hodet enda (det hørtes feil ut) vet jeg at det beste er og la han være. Jadda.... Like greit og ta alle sorger på forskudd!!
Fremhevede innlegg