Gjest MissBella Skrevet 25. juni 2010 #10281 Skrevet 25. juni 2010 Vi får igjen nesten 8000 til sammen. Jeg får 700 bare. Men, idag har vi begge bare fått brev i posten av pengene kommer i Oktober. Takk for beskjeden litt tidligere lissom! Ånei, den er kjip!! Når man går og venter på at man får det i juni.
MarianneE Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #10282 Skrevet 25. juni 2010 Herlighet, jeg hadde dødd! Vel... Da hadde du fått møte Jesus og fått et evig liv ihvertfall. Ånei, den er kjip!! Når man går og venter på at man får det i juni. Ja, det var kjempe kjedelig og få det brevet. Skulle kjøpe meg kjole jo **** Igår kveld var jeg på JonasB med venninneS. Fiiine, søte, snille S!!! Dagen idag startet som et mareritt. ALT gikk galt fra jeg våknet, så da søsterG ringte 8.30 og sa at en cafè i byen åpner kl 9, og at vi rakk kaffe og en prat før vi begge skulle på jobb, om jeg var kjapp. Hun redda dagen min!! Enda bedre, da jeg ble tatt til sides på jobb idag og fikk beskjeden om at jeg skal jobbe ut neste uke, etter det skal jeg ta 4 ukers ferie. :dåne: Jeg håpet på 2 uker. Ellers kan jeg føye til at det er helg, og takke faen for det!
MarianneE Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #10284 Skrevet 25. juni 2010 En stor til takk til CDON.COM!! Etter og masa på Platekompagniet til de jævla idiotene som jobber der (tro meg....) i et halvt år, fikk jeg endelig tak i Awake av Godsmack på CDON.COM. Herregud, for en bra CD!!!!!
Gjest wild bird Skrevet 25. juni 2010 #10285 Skrevet 25. juni 2010 God helg, MarianneE. Håper du koser deg masse Og den musikken din var bra
Gjest MissBella Skrevet 25. juni 2010 #10286 Skrevet 25. juni 2010 Nå begynte det å regne i Oslo. Buhu!!! Håper du får en fin helg!!
MarianneE Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #10288 Skrevet 26. juni 2010 God helg, MarianneE. Håper du koser deg masse Og den musikken din var bra Jeg har jo tross alt -i følge meg selv- utrolig god musikksmak så at du likte det er ingen overraskelse. Nå begynte det å regne i Oslo. Buhu!!! Håper du får en fin helg!! Så deilig! Her var det så tung luft igår og masse mørke skyer, men ikke en dråpe kom. Håpet det kom et skikkelig regnskyll, men håpet forgjeves. helg er en god ting. Absolutt!! **** Tenkte jeg skulle legge meg tidlig igår siden jeg føler at jeg lever med konstant søvnunderskudd. Men hva i h***** hjelper det når naboene er ute? Tyrkerene er veldig hyggelige, men når klokka er 22.45 og alle i huset er ute, både store og små, prater og spiller fotball, kjefter og bråker... Det er jo slik det er og ha naboer,men når alt det der foregår på tyrkisk blir det mye værre på en måte. Fikk sovnet men siden Andrè kjører drosje denne helga sov jeg fryktelig dårlig og våknet litt over 2 av at den ene katten vår maset om kos, sovnet og våknet igjen litt over 3. Denne gangen ble klokka 5 før jeg sovna så da klokka var 6.30 og TheaM kom opp i senga og vekte meg.... :snurt: Vurderer og flytte på hotell for en natt, bare jeg. Men, da får jeg ikke sove fordi jeg er alene. TheaM og jeg sykler over brua idag tenker jeg. Må se litt på hva teaterfestivalen kan by på av gratisforestillinger. Det er og varmt så det blir nok en hel del folk i byen. SONG OF THE DAY
Nótt Skrevet 26. juni 2010 #10289 Skrevet 26. juni 2010 Kjipt med en sånn natt. Håper dagen blir bedre.
Gjest wild bird Skrevet 26. juni 2010 #10291 Skrevet 26. juni 2010 Kos deg på teaterfestival i finværet
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juni 2010 #10292 Skrevet 26. juni 2010 Så slitsomt med forlite søvn. Håper du kan få en bedre nattssøvn inatt
MarianneE Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #10293 Skrevet 26. juni 2010 er innom i min egen bok uten at jeg egentlig vet hva jeg skal skrive....
MarianneE Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #10294 Skrevet 26. juni 2010 Teaterfestivalen! TheaM og jeg syklet over til byen idag for og se på gratisforestillingene i storgata. Det var gøy! Forestilling nr 1, den syntes jeg var artig, men TheaM likte seg ikke, siden KlovnenKoko var litt voldsom. Da ble hun fryktelig utrygg. Så stoppet vi og så på en annen. En engelskmann som "guidet" oss gjennom en togtur. Litt artig da han fikk 7 stykk fra publikum og gav dem en togskinne hver og startet et lite elektrisk tog. Da måtte de være kjappe og flytte togskinner etterhvert for og la toget komme så langt som mulig gitt! Ellers har det skjedd pinlig lite idag. Det har vært strålende sol og +24 grader og vi har bare vært hjemme men unntaket av byturen... TheaM har vært komplett umulig da hun skulle rydde puslespillene sine. En time tok det fra jeg gav første beskjed og til det var skjedd. Heldigvis har jeg såpass med selvinnsikt at jeg ser hva jeg burde gjort anderledes der. Jeg ser hva jeg burde gjort for at det skulle gå lettere. Stuptrøtt i kveld. Finne senga snart?
MarianneE Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #10296 Skrevet 27. juni 2010 (endret) Håper du får en natt med nok søvn And I did! Til tross for at jeg sovna til lyden av naboer og konsert. **** Våkna 6.30 av at Andrè kom hjem. Fikk ligget og lest i et blad før jeg måtte stå opp. Da stod jeg opp til en strålende blid TheaM: Mamma, jeg tissa i senga mi! :dåne: Hurra for underlag... I ettermiddag kommer søsterG med barn og samboer for og grille. Det håper jeg blir koselig. Det er litt avhengig av humøret til svogerØ. SøsterG har venta og venta på skattepengene uten at de har kommet. Ikke har hun fått brev i posten at de kommer i oktober heller. 6000 kroner venta hun på, det skulle gå som "sommer-penger" Til slutt bad jeg henne om og se på Minside.no, om det stod noe der. Der stod årsaken til at hun ikke har fått pengene hun har venta på. Hun har fått igjen på penger på skatten siden hun ble skattebetaler i en alder av 18, hvert eneste år har hun fått igjen. Så hun tok seg ikke bryet med og se om det stod det magiske ordet restskatt forran summen. Det ordet så hun først på fredag. Kan jo ikke annet enn og le av det, både hun og jeg. Nå lurer hun på om det finnes et "lær-og-lese-ligningen-kurs" Endret 27. juni 2010 av MarianneE
janne84 Skrevet 27. juni 2010 #10297 Skrevet 27. juni 2010 Men stakkar hun da, hvis hun hadde trodd hun fikk igjen på skatten, men virker jo som hun tar det med et smil Er TheaM sluttet med bleier allerede?? kos dere med grilling, håper alle er i godt humør
Gjest D.O.A. Skrevet 27. juni 2010 #10298 Skrevet 27. juni 2010 (endret) Hihihi! Så utrolig kjedelig for søsteren din, men for en god historie! Litt herlig at TheaM var så blid da, men flaks for underlag! Ønsker deg forresten en kjempe fin og deilig sommer Marianne! Håper dere får masse god vær (Og jeg har fått med meg at du liker å få post, så om du skulle ønske et postkort fra Øst-Europa så er det bare å sende en pm med adresse ) Sommerklem! Endret 27. juni 2010 av D.O.A.
Gjest wild bird Skrevet 28. juni 2010 #10300 Skrevet 28. juni 2010 Titter bare innom for å ønske deg en fin dag
Fremhevede innlegg