Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juni 2010 #10261 Skrevet 21. juni 2010 Hørtes fiiiiin ut Krysser fingrene for jobb! Når er søknadsfrist og tiltredelse?
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #10263 Skrevet 22. juni 2010 Hørtes fiiiiin ut Krysser fingrene for jobb! Når er søknadsfrist og tiltredelse? Tiltredelsen er vel i august ved skolestart tenker jeg. Søknadsfristen er 25. og det er vel... hmm... fredag? Skal og søke som elevassistent på min gamle barneskole, ungdomsskole og "nabo" ungdomsskolen. Lurer på om det er en og samme stillingen fordelt på tre skoler? Det høres tungvint ut. :klø: en eller flere stillinger? Næh... det er vel flere stillinger, vel? Krysser alt jeg har!! Takk, trenger en jobb med noen flere arbeidstimer enn 6 timer i uka... **** Hadde en date med Ben&Jerrys, Andre og cola igår. Vi tømte en bøtte med B&J kjapt, men hallo... bøtta er på 0.5 liter bare. Værre var det at en halvannen liter cola forsvant på null komma nix. Har det noen gang smakt så godt, tro? Hvor Andrè kom inn i bildet skal jeg ikke si... Dagen idag... Fridag og egentlig bare huslige sysler hjemme. *bake brød, prøve en ny type glutenfri melblanding: http://www.toro.no/index.php?mapping=300&id=12926&produkt= *bake sjokoladecookies *skrive brev *henge ut klesvask nr.1 *sette over klesvask nr. 2 *henge ut klesvask nr. 2 *vurdere og sette over klesvask nr 3 *Vaske vinduer og henge opp nye gardiner(?) *butikken Godt man kan få utnytta fridagene!!
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #10264 Skrevet 22. juni 2010 SONG OF THE DAY Jeg bare elsker denne låta! Sommerfeeling dø lux! Det gjør jo ingenting at vokalisten er Knut Schreiner fra Turnboneger, tiltross for at dette er miiiilevis fra Turbo. Uansett... this song!
Store My Skrevet 22. juni 2010 #10265 Skrevet 22. juni 2010 Jeg krysse fingrene helt til de blir hvite. Og det så ut som det var flere stillinger, ja.
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #10266 Skrevet 22. juni 2010 Jeg krysse fingrene helt til de blir hvite. Og det så ut som det var flere stillinger, ja. Husk og slippe opp en gang innimellom så ikke all blodsirkulasjon stopper opp! **** Baker en ny oppskrift på sjokoladekjeks. De var veeeeldig gode. Oppskriften kommer i Matboksen i kveld forhåpentlig sammen med dagens middag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juni 2010 #10267 Skrevet 22. juni 2010 Mhmm cookies Ser absolutt ut som flere stillinger ja
Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #10268 Skrevet 22. juni 2010 Hei og hå og takk for sist Ser at her er alt ved det gamle, og godt er det. Krysser fingra for at du får jobben du har søkt på
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #10269 Skrevet 22. juni 2010 Mhmm cookies Ser absolutt ut som flere stillinger ja Det gjør det. Småkakene ble faaarlig gode. Hei og hå og takk for sist Ser at her er alt ved det gamle, og godt er det. Krysser fingra for at du får jobben du har søkt på **** En vakker dag kommer jentungen til og drive meg fra vettet. Det er forresten mulig den dagen er idag. Føler meg håpløs som mamma idag.
MarianneE Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #10271 Skrevet 23. juni 2010 Stor til deg kjære! Takk, det funka for TheaM roet seg etter hvert. Idag er det ny dag og nye håp. Lite og skrible om nå, skal på jobb snart. Etter jobb er det bare og begynne og brette sammen 5 maskiner med klær. Å... som jeg gleder meg....
mia83 Skrevet 23. juni 2010 #10272 Skrevet 23. juni 2010 5 maskiner ja.. det er mye det! Jeg har et fullt klesstativ å brette selv så.. Håper du får en fin dag!
MarianneE Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #10274 Skrevet 23. juni 2010 5 maskiner ja.. det er mye det! Jeg har et fullt klesstativ å brette selv så.. Håper du får en fin dag! Lykke til! Klesbretting er noe av det kjedeligste jeg vet! Men, jeg deler det opp. Sorterer i følgende: *sengetøy *Ting som skal på kjøkkenet *Klær på barnerommet *håndkler *undertøy&sokker *Andrè sitt *mitt Da føles det som flere små hauger istedet for en svæææær. Livsløgn? Joda... men det funker Håper du har en fin dag på jobb! Jotakk, men det ble ikke akkurat verdens beste. Nista mi lå igjen hjemme og jeg var suuuuulteeeennn!!!! Da er det kjipt og ha glutenallergi og ikke kunne smøre en skive. **** Ser Oprah som har besøk av (url=http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Walsh_(organizer)]Peter Walsh Veldig inspirerende mann! St.hans aften idag! Vi skal på et arrangement i ettermiddag for hele familien. Det er grilling, underholdning, hoppeslott og klovn for barna. Vi var der i fjor og det var koselig. Nei... er vel på tide og begynne på kleshaugen vel...
Gjest MissBella Skrevet 23. juni 2010 #10275 Skrevet 23. juni 2010 St.hans aften idag! Vi skal på et arrangement i ettermiddag for hele familien. Det er grilling, underholdning, hoppeslott og klovn for barna. Vi var der i fjor og det var koselig. Nei... er vel på tide og begynne på kleshaugen vel... Så artig da. Ha en fin St.Hans feiring!
MarianneE Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #10276 Skrevet 24. juni 2010 Joda... St.hans feiringa igår var helt OK. Det var i regi av velforeninga og en menighet, og vi er veldig lite kristne av oss, men syntes det var en all-right greie og stille opp på. Men herregud (å... FEIL ORDBRUK!!) så mye kristenprat! Litt er greit, ingen har vondt av det. Men! Når tryllekunstneren som var leid inn gjør det han skal og så prater om at han har kreft og skal dø og det er greit for da får han komme til himmelen og møte Jesus, og det gleder han seg til, og det synges kristne sanger og... Jeg satt bare og tenkte shoot me! Shoot me now!! Men jøss da.... TheaM koste seg veldig med hoppeslott og andre barn og de solgte enkel grillmat og brus der så.... Men jeg vet ikke om vi tar turen neste år. Jeg kjente det ble litt mye for og si det sånn.... Fridag!!! Skal møte venninneV for lunch og så blir det vel og kikke litt på teaterfestivalen som begynte igår. http://www.pit.no Venter på skattepengene forresten.
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #10277 Skrevet 24. juni 2010 God morgen Kos deg masse på fridagen din! Også krysser jeg fingra for at skatteoppgjøret gikk bra. Det gjorde det for meg, heldigvis Skjønner godt hva du mener med sånne halleluja-greier. Her kommer jeg, en hedning fra indre østland, og bosetter meg i bibel-land. Kan bli litt....ehhh...stor omveltning det altså
Gjest MissBella Skrevet 24. juni 2010 #10278 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har fått skattepenger! Hvor mye får du/dere?
MarianneE Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #10279 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har fått skattepenger! Hvor mye får du/dere? Vi får igjen nesten 8000 til sammen. Jeg får 700 bare. Men, idag har vi begge bare fått brev i posten av pengene kommer i Oktober. Takk for beskjeden litt tidligere lissom!
loffen Skrevet 24. juni 2010 #10280 Skrevet 24. juni 2010 Joda... St.hans feiringa igår var helt OK.Det var i regi av velforeninga og en menighet, og vi er veldig lite kristne av oss, men syntes det var en all-right greie og stille opp på.Men herregud (å... FEIL ORDBRUK!!) så mye kristenprat!Litt er greit, ingen har vondt av det.Men!Når tryllekunstneren som var leid inn gjør det han skal og så prater om at han har kreft og skal dø og det er greit for da får han komme til himmelen og møte Jesus, og det gleder han seg til, og det synges kristne sanger og...Jeg satt bare og tenkte shoot me! Shoot me now!![/i]Men jøss da....TheaM koste seg veldig med hoppeslott og andre barn og de solgte enkel grillmat og brus der så....Men jeg vet ikke om vi tar turen neste år.Jeg kjente det ble litt mye for og si det sånn.... Fridag!!!Skal møte venninneV for lunch og så blir det vel og kikke litt på teaterfestivalen som begynte igår. :tommel:http://www.pit.noVenter på skattepengene forresten. Herlighet, jeg hadde dødd!
Fremhevede innlegg