MarianneE Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #10202 Skrevet 15. juni 2010 Og jeg har bare spist frokost! :dåne: Så deilig! Klokka blir 12 og det er det du har fått ut av dagen! Og her har vi spist frokost, vært hos fysio'n, levert noe papirer til en på jobben, gått en liten tur og trent med andre mamma'r. Og nå spiser jeg lunsj. Effektive Nòtt! **** Jeg tror jeg skal legge meg på senga og lese litt. Noen som har smakt nye isen fra Hennig Olsen? http://www.hennig-olsen.no/produkt.aspx?m=5&c=111 Kunne spist den i bøtter og spann hele dagen! Den er kjempe god!
MarianneE Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #10203 Skrevet 15. juni 2010 Jeg bare sangen Serenity av Godsmack...
Nótt Skrevet 15. juni 2010 #10204 Skrevet 15. juni 2010 Effektive Nòtt! **** Jeg tror jeg skal legge meg på senga og lese litt. Noen som har smakt nye isen fra Hennig Olsen? http://www.hennig-olsen.no/produkt.aspx?m=5&c=111 Kunne spist den i bøtter og spann hele dagen! Den er kjempe god! Så effektiv er jeg nå ikke, men noe må man jo gjøre. Har ikke prøvd den isen, kanskje jeg skal prøve den senere i dag eller imorgen. :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juni 2010 #10205 Skrevet 15. juni 2010 Mmm den har jeg ikke smakt. Den må nok prøves ut
mia83 Skrevet 15. juni 2010 #10206 Skrevet 15. juni 2010 Har ikke smakt den nei Den må nok prøves ut ja Har studert den litt i isdisken, men det har ikke blitt til at jeg har smakt den ennå.
Mazilla Skrevet 15. juni 2010 #10207 Skrevet 15. juni 2010 Noen som har smakt nye isen fra Hennig Olsen? http://www.hennig-olsen.no/produkt.aspx?m=5&c=111 Kunne spist den i bøtter og spann hele dagen! Den er kjempe god! Senest i formiddag...
MarianneE Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #10212 Skrevet 16. juni 2010 Hell's Kitchen!! Hell's no! :dåne: DOA da! **** Lite på hjertet akkurat nå. Trøtt etter dårlig søvn i natt. Skal snart gå til jobb. Fikk tlf fra en barnehage istad med spørsmål om jeg kunne komme og jobbe der idag. Måtte jo takke nei. Men, det føles kjedelig og takke nei til en dag med jobbing hvor jeg vil ha utbetalt mer enn deobbelt av det jeg tjener idag. Men, viste det kunne skje da jeg takket ja til jobben på Arken. SONG OF THE DAY Denne synes jeg er kul, kanskje det eneste fra den kanten som er bra? En av de få ihvertfall! nice...
Gjest D.O.A. Skrevet 16. juni 2010 #10213 Skrevet 16. juni 2010 Skjønner at den var litt kjip.. Men sånn blir det kanskje iblant, bedre med noe fast som kanskje gir litt mindre betalt per dag, en noe som bare er iblant? på superdama! (og nå skulle vi vel hatt en supermannsmily :dåne: )
MarianneE Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #10215 Skrevet 16. juni 2010 Skjønner at den var litt kjip.. Men sånn blir det kanskje iblant, bedre med noe fast som kanskje gir litt mindre betalt per dag, en noe som bare er iblant? på superdama! (og nå skulle vi vel hatt en supermannsmily :dåne: ) Superdame også nå.... :dåne: Ain't you sweet! Men joda, det er første vikar-telefonen som har kommet siden påske, og det er klart at da har jeg jo tjent på og ha den andre jobben istedet! Bare synd spørsmålet kom idag og ikke i morra hvor jeg kunne takket ja. Æsj... samma det! Håper dagen er fin Den er OK. Går og tenker på noe jobb-greier og har hatt koselig treff med broder'n og venninneI på Tullis. Andre skal hente i barnehagen og jeg har ca time og 15 til de er hjemme. Bruke den tida på litt småpusling hjemme tenker jeg. Etter TheaM er i seng skal jeg skrive om det jobbgreiene jeg tenker på. Ingen bigdeal, men jeg reagerer litt på hvordan kjøkkenet drives der bare. Dagens Har fått meg en flørt på Joker. De leverer nemlig mat på jobb hver dag, og han ene som jobber der lørta tydelig med meg idag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juni 2010 #10216 Skrevet 16. juni 2010 MarianneE altså, er du på flørter'n Er'n noe kjekk da? :gjeiper:
MarianneE Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #10217 Skrevet 16. juni 2010 (endret) MarianneE altså, er du på flørter'n Er'n noe kjekk da? :gjeiper: Han er sikkert pen, men (å, stein i glasshus, dobbeltmoral osv...) han er ganske stor, og det synes ikke jeg noe om hos menn. Men han er ganske hyggelig, da! **** Uansett: denne ønsker jeg meg.... Sjansen for og få en slik en, tro? Endret 16. juni 2010 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juni 2010 #10219 Skrevet 16. juni 2010 AHh en slik ønsker jeg meg, det hadde vært noe Liiiiit stiv pris
MarianneE Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #10220 Skrevet 16. juni 2010 Fin og dyr! Liten tvil om det. TheaM er lagt men ligger og gnåler om og få tisse på do. Hun må nok ikke på do, men det er bare en unnskyldning for og få stå opp. Jeg har allerede gått i den fella i kveld. Tok henne på fersken nå mens hun prøvde og snike seg ut fra rommet sitt. Jeg har tenkt meg ut og sykle, så dette tullet passer dårlig!
Fremhevede innlegg