Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Heisann MarianneE :vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her nå - har stresset med eksamenslesing og flytting. Nå har vi tømt leiligheten, og det eneste som gjenstår er utvasking... Kjedelig, men det må gjøres...

Fått vasket ovnen? Det er en av de tingene jeg gruer meg mest til...

Ha en fin torsdag! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt dere har holdt liv her!

I går, sankthans var Mannen og jeg barnevakt for tantungen for mannens bror skulle på båttur og svigers måtte en tur ut på hytta.

Så da lekte vi småbarnsforeldre noen timer.

Vi putta henne i vogn og gikk oss en tur, før vi tok henne med hjem og lekte og sang.

Hun er god og rund og naturligvis verdens skjønneste baby! Utrolig at hun er blitt 10 måneder alt!

I dag har mamma bursdag, og vi har vært på kaffe&kake hos henne. Har planlagt litt mer av helgeturen til helga.

Vi reiser hele fammilien i morra til Kristiansand hvor vi møter søster og samboen.

Har leid hytte ved dyreparken og skal være der hele helga.

Jeg må gå nå, men skriver mer til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag til dere!!!

Som jeg skrev om torsdagen har vi tilbragt helga i Kristiansand med familien.

Vi ankom i regnvær rundt kl. 20 til hytteparken som hører til dyreparken.

Etter utpakking og forsøk på og komme i orden i en liten hytte kom min søster og hennes sambo Ø.

Kvelden brukte vi til grilling (engangsgriller er noe dritt) kortspill og lo og hadde det morro. (klage for at vi bråkte fikk vi og :oops: )

Utrolig nok var det gode senger der og Mannen og jeg kuppa dobbeltsenga, søsterG, Ø og broder'n på hemsen, og mamma ville gjerne ha sofaen.

Lørdagen reiste vi inn til byen og kikka i butikker og handla litt her og litt der.

Sola steikte og det var så kos.

Vi satte oss på en fortauscafè med brus, øl og is.

Dyreste softisen jeg noen gang har spist: 33 kroner!! :sjokk:

Etter vi handla nye engangsgriller, øl, grillmat, +++ bar det til hytta igjen hvor den mannlige halvdelen skrudde på fjernstyrtebiler de hadde kjøpt seg, søsterG og jeg slang oss på hemsen med aviser og vann og mamma strakk seg på sofaen.

Slappa max av!

Kvelden grilla vi, spilte litt fotball og badmington.

Jeg er så utrolig dårlig på sistnevnte, men morro- det er det!!

Søndagen skulle vi være ute av hytta kl 11 på morran, og det var vi. For da skulle vi i www.dyreparken.com !!

Der var det kjempe gøy!

Vi så alligatorer, pirajaer, mange forskjellige aper, sjøløver, slanger, pappegøyer, fire tigre, jordsvin, pandaer, marsvin, lemur (som spiste av hånda mi!)killinger......

De har og rekonstuert Skomakergata, og jeg tok bilder derfra.

Vi tok tømmerrenna også (har et artig bilde av mamma, Mannen og meg i den ene) og var på tivoliet (hvor jeg vant 2 kg. melkesjokolade).

Hadde en kjempe topp dag!!!

Var hjemme kl. 21 i går kveld (var innom farmor i Grimstad og spiste) etter kø kjøring og overstabla bil.

Det første jeg gjorde da vi kom hjem var og legge på reint sengetøy og dusje.

Da jeg satte meg i sofaen 21.45 kjente jeg virkelig at jeg var sliten av helga!

Aldri tror jeg senga mi har vært så god og ligge i!!

I dag vasker jeg klær, for i morra reiser vi på hytta og blir der til fredag.

I kveld blir det sofakos med taco og akutten på TV (Luka dør har jeg sett! :grine: )

Vi skal kose oss,

og det håper jeg alle dere andre og gjør!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg leita i all bagasjen etter salt&pepper kverna mi, men den står igjen i Kristiansand!

Da må jeg ut og få tak i ny!

Pokker!

Handleliste:

*Ingr. til taco

*shampoo/balsam

*brød

*skyllemiddel

*salt&pepper kvern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeei! :hoppe:

Sorry, så ikke at du skrev til meg på msn, var i byen skjønner du.

Ha en fin dag, Snuppis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Happy lørdag folkens!

Har ikke vært her hele denne uka (ja, minus mandag, da!) for vi har vært på hytta og kosa oss masse der ute.

Reiste ut tirsdagen og pakka ut og "rydda" oss inn.

Grilla og koste oss masse.

Onsdagen var det et utrolig vær, og vi tok båten over for og hente Diva og hennes sambo som skulle være hos oss den dagen og bli natta over.

Jeg er ikke glad i og kjøre båt overhodet, men det gikk da greit.

Vel framme på hytta slang vi oss i den steikende sola med solkrem, blader og musikk.

Hadde det kjempe fint!

Etterhvert grilla vi, og satt ute til klokka var 23/23.30

Etter det trakk vi inn, kikka litt på noe som ble filmet av Mannen den dagen, spilte noen runder med kort og la oss vel mellom 00.30 og 01.00 en gang.

:sove:

Dagen etter kjørte vi dem til dit vi møttes (jeg holdt på og dette i vannet....) tok farvel, og mannen og jeg reiste tilbake til hytta.

Resten av dagen satt Mannen og jeg i hver vår stol og gomla snop, leste aviser, sov litt og kikka på TV.

Utpå kvelden fant jeg gamle hyttebøker fra 50/60-tallet, og fram til idag. Det stod b.la om 1-års dagen til Mannen (som nå er 31), det var morro og lese. :-)

Vi reiste tidlig igår (jeg ville HJEM!)

og det var deilig og se pusene igjen, ligge på senga og lese avisa og ikke minst: Gå på vanlig do!

Blir aldri fortrolig med utedo....

Mannen kjører drosje denne helga, og skal på jobb igjen på mandagen. Håper han ikke skal til Oslo, da blir jeg lei meg!

Alt står bare bra til med oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater Mannens Oslo-jobbing!

Jeg får ikke sett min kjære før torsdag 15 eller i værste fall fredag 16. Juli.

:sinna::grine:

*masse stygge ord*

Jævla møkka jobb!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy faen i innerste ja-du-vet-hvor!!

Hater fremdeles Mannens Oslo-jobbing!

Men, jeg får bare finne på ting sjøl!

Låne symaskinen til svigermor og prøve og sy trekk til kjøkkenstolene, har 10 meter med velourstoff i skapet, kanskje jeg skal prøve og sy en kjole?

Har masse jeg egentlig kan gjøre, bare jeg kommer meg ut av denne komalignende tilstanden.

Føler meg super deppa, og lurer på hvordan i alle dager jeg skal komme meg igjennom disse dagene.

Det går vel på et vis.

Faen at han og min bror har lenge planlagt og reise til Rudskogen. Det er det som ødelegger absolutt alt!

Om han ikke skulle dit ville han kommet hjem.

Jaja, jeg kan ikke nekte ham det, vet hvor mye han har gleda seg. Satser heller på hjertlig gjensyn den 15.!

Kunne hatt det bedre enn det jeg har nå, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. GreenSky!

Tenkte jeg skulle sykle over kommunegrensa og over til Skien på en Prixbutikk for og klage på MP3 spilleren min som jeg kjøpte der for to uker siden.

Brukte den to ganger, og nå virker den ikke!

Tenkte og jeg skulle en hel del andre ting, men nå pøser det ned!! De største regndråpene jeg noen gang har sett!

Jaja, jeg får ta det i morra i stedet!

Men, jeg må strax på butikken for og handle, har mensen og det er tomt for bind på badet....

Litt kjipt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...