MarianneE Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #10141 Skrevet 10. juni 2010 :skratte: loffen og androide asså..... Skulle kommentert dette, men jeg vet ikke hva jeg skal si.... **** Streiken er over og barnehagen er åpen igjen som normalt. Det er vi igrunn glade for alle mann. Jepp, jeg dumpa dere her inne i går. Vi kjøpte nemlig møbler til TheaM sitt rom igår. Kjøpte 2 kommoder med 3 og 4 kurver trukket i stoff, som hun kan ha lekene sine i. Vi likte de så godt at det ble en slik en bare som 2 kommoder med skuffene oppå hverandre. De erstattet da stellebordet som nå er skrudd fra hverandre. Det ble veldig bra. Så med omorganisering av rommet sortering av leker osv.... Kvelden gikk kjapt gitt! I tillegg satt jeg med brevskrving og pusla litt rundt ellers. Også avslutta vi dagen med... ja... Idag er det da som nevnt barnehage for TheaM. Andrè og jeg skal i Fritidsparken og bade, bare meg og han. Var egentlig meninga vi skulle ta det i kveld med svigermor som barnevakt. Men siden TheaM kan i barnehagen allikevel tar vi det nå i formiddag istedet. Ellers kan jeg føye til at jeg er utrolig lite motivert til alt annet enn bading og sofa idag....
loffen Skrevet 10. juni 2010 #10142 Skrevet 10. juni 2010 Så deilig! Kos dere i Fritidsparken! *håper vi ikke rotet for mye i natt*
Kara W Skrevet 10. juni 2010 #10143 Skrevet 10. juni 2010 Åååå, gikk jeg glipp av festen? Jeg som til og med var våken Dere får sende ut invitasjoner i god tid neste gang Ikke lett å planlegge med en nyfødt i huset Håper du får en fin dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juni 2010 #10145 Skrevet 10. juni 2010 Så deilig med litt alenetid bare dere to
loffen Skrevet 10. juni 2010 #10146 Skrevet 10. juni 2010 Noen og jeg har vært alene i hele dag vi, men bare endte opp med å krangle.
MarianneE Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #10147 Skrevet 10. juni 2010 Noen og jeg har vært alene i hele dag vi, men bare endte opp med å krangle. Det var jo litt dumt da... **** Se Criminal Minds nå. Fiiine serien!
MarianneE Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #10149 Skrevet 10. juni 2010 Ja det er det ja! Takk for påminnelsen! You are welcome!! **** Jeg har sådd squash b.la i drivhuset, og nå gror det squash ut av blomstene på planten. Andrè sykla til byen for halvannen time siden for og ta et par øl. Jeg tror bare jeg skal hive meg i senga og sove. Trøtt og føler jeg ikke har vært utsovet på et par år. Noe som sikkert stemmer og.... Finne senga nå tror jeg...
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10150 Skrevet 11. juni 2010 Gooood moooorgen!!! Våknet til idag, det er lenge siden sist. Men, gudene skal vite at det trengs med regn, plena vår begynte og få en brunsvidd farge. Så for regn!! Ellers er det jobbedag idag. Bare jeg får våknet først.....
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10151 Skrevet 11. juni 2010 Takk til Bamble kommune for feriepenger. 500-og-noen-kroner. De forsvinner i regninger, men det gjør ingenting. Bruker gjerne pengene mine på og bli kvitt regninger, jeg!!
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10152 Skrevet 11. juni 2010 DILLEMMA!!!! Hva skal jeg kose meg med i kveld? *Hâgen-Dazs belgisk sjokolade *Ben&Jerrys Phish-Food? Planlegger og nyte det hele til Sex&ingelliv The Movie
Nótt Skrevet 11. juni 2010 #10153 Skrevet 11. juni 2010 Vanskelig valg det der, klarer ikke å velge for deg.
Gul Nonstop Skrevet 11. juni 2010 #10154 Skrevet 11. juni 2010 Som Ole Brumm sier: "Ja takk, begge deler!" God helg til deg og dine!
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10155 Skrevet 11. juni 2010 Vanskelig valg det der, klarer ikke å velge for deg. Heller nok mot en Phish-Food.....
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juni 2010 #10156 Skrevet 11. juni 2010 Sier som Brummen min her i huset heeelt garantert ville sagt (og selveste Ole Brumm såklart ) Jatakk, begge deler
loffen Skrevet 11. juni 2010 #10158 Skrevet 11. juni 2010 Begge deler, helt klart. Feriepenger ja, hva er det?
Gjest D.O.A. Skrevet 11. juni 2010 #10159 Skrevet 11. juni 2010 (endret) Pishfood har jeg ikke smakt.. Ikke den andre heller.. Men ta pishfood og gi et nøyaktig referat? Forresten så er det vel melk i? Er den så god at det er verdt å bli dårlig? Endret 11. juni 2010 av D.O.A.
MarianneE Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10160 Skrevet 11. juni 2010 Sier som Brummen min her i huset heeelt garantert ville sagt (og selveste Ole Brumm såklart ) Jatakk, begge deler Slå til med begge deler Gooood helg Begge deler, helt klart. Feriepenger ja, hva er det? Nå har det seg slik da, at med ca femtilappen pr stk synes jeg det holder med en, og det synes lommeboka og. Pishfood har jeg ikke smakt.. Ikke den andre heller.. Men ta pishfood og gi et nøyaktig referat? Forresten så er det vel melk i? Er den så god at det er verdt å bli dårlig? Melk er det nok ,ja. Sorry.... Phis food inneholder små sjokoladefisker, marsmallows og caramel. Mmmm.... Helvete og trøtt jeg er idag. Det er sånn at jeg kjenner at hodet ikke helt henger med, så ille er det. Hvorfor jeg er så trøtt, tja... i over en uke nå har det blitt veldig lite søvn. 5-6 timer bare pr natt, det er litt lite. Vi har nemlig utnyttet kveldene (og nettene) til litt annet... Godt han skal kjøre drosje i natt..... Nei.... På butikken nå for og kjøpe kaffe og Ben&Jerrys!
Fremhevede innlegg