Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett et eneste minutt av verken serien eller filmen/e jeg, så jeg er ihvertfall uttafor! :ler:

Egentlig er du heldig for det betyr at du har uendelig mange timer med god underholdning foran deg.

Jeg har det slik med noen bokserier jeg har lest. Jeg har rett og slett syntes de var så fantastisk at det har vært ett nederlag og bli ferdig med lesingen. Hva nå? Liksom. Så da blir jeg alltid så missunnlig hvis noen ikke har lest de bøkene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett et eneste minutt av verken serien eller filmen/e jeg, så jeg er ihvertfall uttafor! :ler:

:sjokk:

Vet ikke hva jeg skal si nå.

Sjokkerende rett og slett.

Egentlig er du heldig for det betyr at du har uendelig mange timer med god underholdning foran deg.

Jeg har det slik med noen bokserier jeg har lest. Jeg har rett og slett syntes de var så fantastisk at det har vært ett nederlag og bli ferdig med lesingen. Hva nå? Liksom. Så da blir jeg alltid så missunnlig hvis noen ikke har lest de bøkene...

Slik har jeg det og.

Boka PS, Jeg elsker deg hadde jeg liggende i halvannet år før jeg begynte og lese den.

Hadde så store forventninger til boka at jeg turde ikke begynne på den.

Hva skulle jeg gjøre etterpå liksom....

Streiken ser ut til og være over i løpet av dagen.

Det er en lettelse i såfall, men vi er heldige siden Andrè har ferie denne uka.

TheaM sin avdelig har åpent fra 8-13 idag så jeg har levert der.

Allikevel, det skal bli en lettelse når streiken er over!!

Skrevet

Da er vi to. Jeg skjønner liksom ikke alt oppstyret rundt denne serien og filmene jeg. Har sett et par episoder og den første filmen, men....nei.

Og ikke skjønner jeg hvorfor Sara Jessica Parker er så populær heller.....hun er jo ikke akkurat pen.

Ahh...måtte bare få det ut :ler:

Håper du har en fin dag Marianne :klemmer:

Skrevet

Det er jo kommunestreik enda, men barnehagen til TheaM har det de kaller "begrenset tilsyn" så idag er hun i barnehagen fram til 14.30.

I morra fra 8-13 og det samme på fredag.

Og bare så det er sagt... Etter halvannen uke hjemme er det DEILIG!!

Det er nesten fælt og si det at det er deilig og ikke ha ungen hjemme.

Men det er sant.

Og ha barn er utrolig slitsomt noen ganger, noen ganger utmattende.

Når det er sagt er det og det beste som finnes.

Men det er godt og ha litt fri fra hverandre og.

Dessuten har Andrè ferie denne uke også så vi skal kose oss sammen idag.

Ukeshandle og cafe Tullis!

Det er lov å synes det er deilig når barna er i barnehage! Tror de aller fleste mødre setter pris på å kunne få litt alenetid og bare være seg selv, eller bare være kjærester. Når barnet er hjemme er man først og fremst mamma, enten barnet henger i bena dine og maser, eller ligger og sover. Før drømte jeg om å være hjemmemamma med stor barneflokk. Nå vet jeg at jeg aldri hadde holdt ut! Men drømmer fortsatt litt om en deltidsjobb slik at jeg kan være deltidshusmor...

Skrevet

jeg krysser fingrene (ikke beina :ler: ) for at denne streiken skal bli over snart. Å være høygravid med en toåring hjemme på fulltid kan være ganske utmattende ja. Også er jeg så glad når Handy kommer hjem fra jobb, men han er jo sliten han også etter en full arbeidsdag. Så dette er ingen god runddans!

Skrevet

Da er vi to. Jeg skjønner liksom ikke alt oppstyret rundt denne serien og filmene jeg. Har sett et par episoder og den første filmen, men....nei.

:5:

Skrevet

Takk for brevet! :) Det var koselig å finne i postkassa etter en ferie i Troperne :sol: SKal forfatte et svar snart også, men er visst litt i hønnimuun-modus enda :ler:

Skrevet

Har du giftet deg Androide?

Gratulerer! :roser:

Skrevet

Har du giftet deg Androide?

Gratulerer! :roser:

Takk! :) Det er snart ett år siden da :ler: Men noen er litt treigere enn andre til å komme seg på bryllupsreise :fnise: Men den som venter på noe godt, og så videre...:jepp:

Skrevet

Åja! :ler:

Jeg følger jo ikke med heller da. :roll:

Vi har aldri vært på bryllupsreise ennå vi og vi har vært gift i 12 år. :overrasket:

Skrevet (endret)

Eller vi dro jo til Køben for å feire 10-års bryllupsdagen da. Alene. :Nikke:

:ler:

Endret av loffen
Skrevet

Kanskje man skulle bølle litt i boka til MarianneE mens hu sover?

:sjarmor:

Skrevet

Du er tilgitt :jepp: For manglende medfølging altså. :ler:

Jeg tar gjerne en :skaal:, her er jo ikke klokka mer enn 16 enda, og kvelden er enda ung :nigo: Men jeg bøller bare snilt, altså og lar det bli med det ene glasset :fnise:

Skrevet

Kanskje hun har :sjokolade: og :popcorn: i kjøkkenskapet?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...